Divisie D
Moderator: Moderator
Volgend seizoen mag het. Ik kom maar pas van de E, en had verwacht met moeite top 5 te halen. In de heenronde haalde ik onverwacht 42 punten, maar de ratings in de C waar ik heen zou gaan, liggen een pak hoger dan in mijn D. En ik degradeer niet graag.hannibal wrote:Het is wel opvallend dat er in de D-divisie meer niet willen promoveren dan wel.
En de UEFA he. Ik zal hem niet winnen, maar ik mik toch naar de laatste 4. Staat ook mooi op een palmares.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
In D.22 wordt het lachwekkend. De kampioen heeft alle mogelijke moeite om wedstrijden te winnen (het was zijn doelstelling) en heeft maar een kleine voorsprong op de nummers 2,3 en 4. Miami en ik doen er alles aan om te verliezen, maar ook de nummer 2 twijfelt. Miami knalde er een mooie lr van 92% uit. Ik probeer daar donderdag onderdoor te komenhannibal wrote:Het is wel opvallend dat er in de D-divisie meer niet willen promoveren dan wel.

Wat wel vervelend is dat de nummer 11 degradatie kan ontlopen. Twee weken terug een kansloze achterstand van een punt of 12. Maar hij kreeg de hele 'top' nog en zijn achterstand is gereduceerd tot 1 punt. Hij moet de laatste speeldag tegen een degradant. De nummer 10 zal zich flink gepakt voelen

In D.24 is Babrungas kampioen, sta ik gelijk op plek 2 met Arreciadas alleen nekken mijn draws mij..
Arreciadas speelt morgen beker tegen B1(9), en mag dan donderdag thuis tegen SPA'team zijn promotie binnen halen..
Maar.. had hij vandaag tegen SFC Salkauskinas gewoon een B-Team op kunnen stellen (hopeloze TS bij opponent, al hele seizoen ratings onder 110).. stelt hij toch A-Team op..
Als hij morgen ook weer met A-Team speelt, is de fitheid er wel uit en SPA'team kan best goede potten spelen.. daarnaast hebben ze nog maar 1 vriendschappelijke match..
kortom.. de deur staat nog op een piepkleine kier voor mij.
Arreciadas speelt morgen beker tegen B1(9), en mag dan donderdag thuis tegen SPA'team zijn promotie binnen halen..
Maar.. had hij vandaag tegen SFC Salkauskinas gewoon een B-Team op kunnen stellen (hopeloze TS bij opponent, al hele seizoen ratings onder 110).. stelt hij toch A-Team op..
Als hij morgen ook weer met A-Team speelt, is de fitheid er wel uit en SPA'team kan best goede potten spelen.. daarnaast hebben ze nog maar 1 vriendschappelijke match..
kortom.. de deur staat nog op een piepkleine kier voor mij.
-
Ik ga dus terug naar mijn oude divisie door een 12de plek ( of ik zou morgen moeten winnen van de 3de en de elfde moeten verliezen van de laatste).
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
-
Die topschuttersstand kan me gestolen worden, als ik maar promoveer!yockr wrote:1-2 winst tegen de 12eHet zal een 4e of 5e plaats worden, wellicht 5e.
En onze topschutter heeft nog 1 goaltje voorsprong op Iacob van LensDreamTeam

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Promoveer jij maar, dan ben ik van je af volgend seizoenlobert wrote:Die topschuttersstand kan me gestolen worden, als ik maar promoveer!yockr wrote:1-2 winst tegen de 12eHet zal een 4e of 5e plaats worden, wellicht 5e.
En onze topschutter heeft nog 1 goaltje voorsprong op Iacob van LensDreamTeam

-