Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

hannibal
Team President

Post by hannibal »

Het is wel opvallend dat er in de D-divisie meer niet willen promoveren dan wel.
I love it when a plan comes together.
Image
Wikke
Team President

Post by Wikke »

hannibal wrote:Het is wel opvallend dat er in de D-divisie meer niet willen promoveren dan wel.
Volgend seizoen mag het. Ik kom maar pas van de E, en had verwacht met moeite top 5 te halen. In de heenronde haalde ik onverwacht 42 punten, maar de ratings in de C waar ik heen zou gaan, liggen een pak hoger dan in mijn D. En ik degradeer niet graag.

En de UEFA he. Ik zal hem niet winnen, maar ik mik toch naar de laatste 4. Staat ook mooi op een palmares.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
lobert
Member of the Soccer Project Association

Post by lobert »

1-0 winst tegen mister V, maar belenkas wint ook dus promotie is nog altijd niet zeker :shock:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

hannibal wrote:Het is wel opvallend dat er in de D-divisie meer niet willen promoveren dan wel.
In D.22 wordt het lachwekkend. De kampioen heeft alle mogelijke moeite om wedstrijden te winnen (het was zijn doelstelling) en heeft maar een kleine voorsprong op de nummers 2,3 en 4. Miami en ik doen er alles aan om te verliezen, maar ook de nummer 2 twijfelt. Miami knalde er een mooie lr van 92% uit. Ik probeer daar donderdag onderdoor te komen :D Ik sta 2 goals achter op de nummer 3 dus het wordt spannend: wie zak er het meest verliezen? De nummer 2 zal balen dat hij het niet meer 'in eigen hand' heeft.

Wat wel vervelend is dat de nummer 11 degradatie kan ontlopen. Twee weken terug een kansloze achterstand van een punt of 12. Maar hij kreeg de hele 'top' nog en zijn achterstand is gereduceerd tot 1 punt. Hij moet de laatste speeldag tegen een degradant. De nummer 10 zal zich flink gepakt voelen :roll:
EbaIba

Post by EbaIba »

In D.24 is Babrungas kampioen, sta ik gelijk op plek 2 met Arreciadas alleen nekken mijn draws mij..

Arreciadas speelt morgen beker tegen B1(9), en mag dan donderdag thuis tegen SPA'team zijn promotie binnen halen..
Maar.. had hij vandaag tegen SFC Salkauskinas gewoon een B-Team op kunnen stellen (hopeloze TS bij opponent, al hele seizoen ratings onder 110).. stelt hij toch A-Team op..
Als hij morgen ook weer met A-Team speelt, is de fitheid er wel uit en SPA'team kan best goede potten spelen.. daarnaast hebben ze nog maar 1 vriendschappelijke match..

kortom.. de deur staat nog op een piepkleine kier voor mij.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
yockr

Post by yockr »

1-2 winst tegen de 12e :) Het zal een 4e of 5e plaats worden, wellicht 5e.
En onze topschutter heeft nog 1 goaltje voorsprong op Iacob van LensDreamTeam :D
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Skatanic

Post by Skatanic »

Ik ga dus terug naar mijn oude divisie door een 12de plek ( of ik zou morgen moeten winnen van de 3de en de elfde moeten verliezen van de laatste).
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
lobert

Post by lobert »

yockr wrote:1-2 winst tegen de 12e :) Het zal een 4e of 5e plaats worden, wellicht 5e.
En onze topschutter heeft nog 1 goaltje voorsprong op Iacob van LensDreamTeam :D
Die topschuttersstand kan me gestolen worden, als ik maar promoveer! :twisted:
LensDreamTeam
yockr

Post by yockr »

lobert wrote:
yockr wrote:1-2 winst tegen de 12e :) Het zal een 4e of 5e plaats worden, wellicht 5e.
Die topschuttersstand kan me gestolen worden, als ik maar promoveer! :twisted:
Promoveer jij maar, dan ben ik van je af volgend seizoen :twisted:
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Vandaag 0-1 gewonnen bij de 2e waardoor zijn titelkansen voorbij zijn. De jongen zal serieus ontgoocheld zijn, hij stuurde me gisteren nog een bericht met de vraag of ik hem niet wou laten winnen.
I love it when a plan comes together.
Image
Triple-M

Post by Triple-M »

volgend seizoen ben ik weer terug op dit forum!!!!

Nog ff 1 of 2 toppers kopen, dan kunnen we er weer tegenaan!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EbaIba

Post by EbaIba »

hannibal wrote:Vandaag 0-1 gewonnen bij de 2e waardoor zijn titelkansen voorbij zijn. De jongen zal serieus ontgoocheld zijn, hij stuurde me gisteren nog een bericht met de vraag of ik hem niet wou laten winnen.
da's niet sterk van hem...
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
armstech

Post by armstech »

Net mijn halve kern op de TL gezet, voor die die interesse hebben ...

Trouwens, er heeft mij ook een kerel gevraagd hem te laten winnen, zodat hij als nmr 10 het seizoen kan afmaken. Ik heb gezegd dat het goed was :twisted:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Een mooie 4e plek na een 4-1 nederlaag met een prachtige lr van 96% :D

Winnen leek vooraf link en dat bleek achteraf. Met een overwinning van 3 goals verschil was ik gepromoveerd. Volgend seizoen gaan we voor de titel!. :twisted:
lobert

Post by lobert »

Lucky, but we made it ! 1-2 winst terwijl de linieratings gelijk waren.. Random zat dus even mee! Daardoor promotie naar C.2 :)

En raad eens wie gedeeld topschutter is :wink:
LensDreamTeam
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”