Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

mr charlie
Member of the Soccer Project Association

Post by mr charlie »

jarnovic wrote:
mr charlie wrote:Enig advies van de ervareb managers :)
alles verkopen of nog 1 seizoentje pieken?

(Mr Charlie: team Sparta Palmeiras, 5e in B3)

2 A-spelers worden 29j
nog een seizoen pieken man
2 spelers is niets e
gewoon deze week rustig uitkijken naar 2 van 27 en je kan er een seizoen tegen e!!!

idd proficiat aan XAR en westel, jammer voor westel dat ik er de brui heb aan gegeven, maar ben blij dat dit eindeloos seizoen erop zit, zo veel spanning heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan de 12 gelijkspelen!!!

grtz jarnovic
OK :)
Mr Charlie Chief of Sparta Palmeiras
Fun, thats the spirit
Image
mr charlie

Post by mr charlie »

TrAnEcId wrote:Liefste zoetjes,

Ik ben ook terug ;)

Kampieon in C9 => B3... Deze keer laat ik me niet doen door TS of wat dan ook ;)

Ik kom om 'aars' te schoppen ;)

Hoping to have some fun here :)
Looking forward to it!
welkom terug :D
Fun, thats the spirit
Image
el stino

Post by el stino »

eerste keer dat ik hier echt mag posten. op de laatste speeldag alsnog promotie naar B.3 gepakt.
samen met Celtic kom ik hier eens kijken hoe sterk jullie werkelijk zijn 8) :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
jokke

Post by jokke »

In ons eerste seizoen in B zijn we op een mooie 3e plaats geëindigd. Dit met 19 inkomende transfers en 9 uitgaande transfers. Uiteindelijk dus nog een mooi resultaat. Ook behaalde we de kwartfinale van de CL. Enige smet op het blazoen is de uitschakeling in de Beker in de 7e ronde.

Volgend seizoen gaan we proberen te bereiken wat we altijd al vooropgesteld hadden in he uiterste begin: namelijk in A spelen.
We zijn alleen tevreden met de titel in B3 in seizoen 22. Ook gaan we proberen zo ver mogelijk te geraken in de Sp beker.
Om dit te realiseren worden er volgend seizoen alleen uitgaande transfers gepland.
Voor het eerst sinds het bestaan van onze club plannen we geen inkomende transfers, al zal dit wel serieus afkicken worden.

el stino wrote:eerste keer dat ik hier echt mag posten. op de laatste speeldag alsnog promotie naar B.3 gepakt.
Ijzersterk, maar dat weet je toch al zeker :D
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

toch ook nog een prijs voor het hardwerkende fc jumptown
ivicia reina word met 30 potten topschutter in B3.
toch een kleine eer voor de speler in kwestie, en hopelijk kan dit een meerwaarde vormen op de transfermarkt!!!
want zoals eerder vermeld, al de spelers moeten de deur uit
behalve die van 21... :P
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
mr charlie

Post by mr charlie »

jokke wrote:In ons eerste seizoen in B zijn we op een mooie 3e plaats geëindigd. Dit met 19 inkomende transfers en 9 uitgaande transfers. Uiteindelijk dus nog een mooi resultaat. Ook behaalde we de kwartfinale van de CL. Enige smet op het blazoen is de uitschakeling in de Beker in de 7e ronde.

Volgend seizoen gaan we proberen te bereiken wat we altijd al vooropgesteld hadden in he uiterste begin: namelijk in A spelen.
We zijn alleen tevreden met de titel in B3 in seizoen 22. Ook gaan we proberen zo ver mogelijk te geraken in de Sp beker.
Om dit te realiseren worden er volgend seizoen alleen uitgaande transfers gepland.
Voor het eerst sinds het bestaan van onze club plannen we geen inkomende transfers, al zal dit wel serieus afkicken worden.

el stino wrote:eerste keer dat ik hier echt mag posten. op de laatste speeldag alsnog promotie naar B.3 gepakt.
Ijzersterk, maar dat weet je toch al zeker :D
mooie 3e plaats :)
en spannend,
op 3 puntjes gestrand :wink:

succes allen
Fun, thats the spirit
Image
jimman23

Post by jimman23 »

Promotie naar A verzekerd in de laatste match! Het was een zeer spannende strijd in B2, met een mooie 2e plaats als resultaat! Het doel volgend seizoen is behoud in A, maar of dit realistisch is, zullen moeten ondervinden.
Team FC Bruggenhof
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Ik kom in B.2 maar kzou velen liever in één van de 2 andere reeksen komen.

Er moeten nog heel wat agressieve jongens weg bij de club en dat zal wel gaan wegen op de teamspirrit tijdens het seizoen. Hopelijk brengt dat niet te veel inbreng op de resultaten teweeg.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

Dilibangeda wrote:Ik kom in B.2 maar kzou velen liever in één van de 2 andere reeksen komen.

Er moeten nog heel wat agressieve jongens weg bij de club en dat zal wel gaan wegen op de teamspirrit tijdens het seizoen. Hopelijk brengt dat niet te veel inbreng op de resultaten teweeg.
Voor mij ben je een titelkandidaat ondanks de wat agressievere spelers.
Ga je rustig aan vervangen ben je voor mij de grootste kandidaat.
Zelf gaan we voor handhaving!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
poesken
Assistant Manager

Post by poesken »

Tweede seizoen in B en doelstelling bereikt. Vorop was promotie het hoofddoel en dan liefst met de oppergaai en dat is ook gelukt. We kunnen dan ook niet anders dan heel tevreden zijn.
De titel werd uitbundig gevierd en op vrijdag stond er dan ook geen wedstrijd gepland. Heel verstandig bleek toen, want om 10h op vrijdag stonden nog menig spelers te feesten in een lokale club. Rond 14h ging iedereen gezamelijk naar huis, wel met de nodige tussenstoppen, want verscheidene hebben een kalfke moeten leggen.

Naar volgend seizoen toe willen we in A zeker geen slechte figuur staan en zijn dan ook op zoek naar enkele versterkingen. We willen in A blijven en hopen stiekem op een top 7 plaats.

Toch nog eens een kort overzicht van ons seizoen om ook aan te tonen dat wij zeker niet gespaard gebleven zijn van lord random.

21 overwinningen: telkens de betere met het nodige percentage

6 gelijke spelen:

0-0 thuis tegen SAT -> 2% beter
0-0 thuis tegen Jumptown -> 7% beter
0-0 thuis tegen Blsany -> 6% beter
0-0 thuis tegen Tgang -> gelijke ratings (keeper direct rood in 55e minuut en LB gekwetst in 30e minuut)
2-2 uit tegen SAT -> 3% beter
2-2 uit tegen pannaboys -> 1% slechter (oef eens geluk)

3 nederlagen:

3-2 op Westel -> 2% slechter (LB rood in 83e minuut en LM gekwetst in 60e minuut)
1-0 op FC Unirea Iasi -> gelijke ratings (LF rood in 83e minuut)
2-1 op SK Sigma Olomouc a.s. -> 1% slechter (CM rood 74e minuut en LM gekwetst in 29e minuut)

Zo zie je maar dat de spanning er makkelijk kan ingehouden geworden gedurende een competitie.
Toch willen we Westel ook in de verf zetten, want hij kon even goed kampioen gespeeld hebben. Onze teams waren perfect aan elkaar gewaagd, kijk maar naar de onderlinge duels, dus het kon evengoed jij geweest zijn die kampioen was.
De toekomst zien we rooskleurig. De oudste veldspeler is 27 en 8 van 11 basisspelers kunnen nog beter presteren, wat alleen maar positief is.

Een heel tevreden manager,
Guerriero
XAR kampioen van B.3 in seizoen 21
sljivovica

Post by sljivovica »

Ik ga naar de B.2 om me te handhaven en 6 punten te pakken tegen the glassbell :twisted:
Ik zie mezelf ongeveer op hetzelfde niveau of licht sterker dan vorig seizoen, dus als ik niet teveel pech heb en de TS goed manage moet een top-5 notering er wel inzitten.
Het is ook altijd afwachten natuurlijk hoe de rest van de ploegen er voor staat, ik kijk ernaar uit :)
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

sljivovica wrote:Ik ga naar de B.2 om me te handhaven en 6 punten te pakken tegen the glassbell :twisted:
Ik zie mezelf ongeveer op hetzelfde niveau of licht sterker dan vorig seizoen, dus als ik niet teveel pech heb en de TS goed manage moet een top-5 notering er wel inzitten.
Het is ook altijd afwachten natuurlijk hoe de rest van de ploegen er voor staat, ik kijk ernaar uit :)
Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
sljivovica

Post by sljivovica »

Dilibangeda wrote:Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?
Tegen de glassbell sta ik op 3-1, hij heeft 1 thuiswedstrijd tegen mij vergooid. :P
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
bbflood1
Team Board Member

Post by bbflood1 »

sljivovica wrote:
Dilibangeda wrote:Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?
Tegen de glassbell sta ik op 3-1, hij heeft 1 thuiswedstrijd tegen mij vergooid. :P
Dat je die mee wilt tellen. Seizoen 19 uit heb ik je ook kado gegeven om je in de race voor promotie te houden. Jammer hoor.
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
mr charlie

Post by mr charlie »

Allen véél succes in 't volgend seizoen,

blijkbaar sta ik plots vrij bovenaan in het winnen van vrB :shock:

lol