OKjarnovic wrote:nog een seizoen pieken manmr charlie wrote:Enig advies van de ervareb managers
alles verkopen of nog 1 seizoentje pieken?
(Mr Charlie: team Sparta Palmeiras, 5e in B3)
2 A-spelers worden 29j
2 spelers is niets e
gewoon deze week rustig uitkijken naar 2 van 27 en je kan er een seizoen tegen e!!!
idd proficiat aan XAR en westel, jammer voor westel dat ik er de brui heb aan gegeven, maar ben blij dat dit eindeloos seizoen erop zit, zo veel spanning heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan de 12 gelijkspelen!!!
grtz jarnovic
Divisie B
Moderator: Moderator
-
mr charlie
- Member of the Soccer Project Association
-
mr charlie
In ons eerste seizoen in B zijn we op een mooie 3e plaats geëindigd. Dit met 19 inkomende transfers en 9 uitgaande transfers. Uiteindelijk dus nog een mooi resultaat. Ook behaalde we de kwartfinale van de CL. Enige smet op het blazoen is de uitschakeling in de Beker in de 7e ronde.
Volgend seizoen gaan we proberen te bereiken wat we altijd al vooropgesteld hadden in he uiterste begin: namelijk in A spelen.
We zijn alleen tevreden met de titel in B3 in seizoen 22. Ook gaan we proberen zo ver mogelijk te geraken in de Sp beker.
Om dit te realiseren worden er volgend seizoen alleen uitgaande transfers gepland.
Voor het eerst sinds het bestaan van onze club plannen we geen inkomende transfers, al zal dit wel serieus afkicken worden.

Volgend seizoen gaan we proberen te bereiken wat we altijd al vooropgesteld hadden in he uiterste begin: namelijk in A spelen.
We zijn alleen tevreden met de titel in B3 in seizoen 22. Ook gaan we proberen zo ver mogelijk te geraken in de Sp beker.
Om dit te realiseren worden er volgend seizoen alleen uitgaande transfers gepland.
Voor het eerst sinds het bestaan van onze club plannen we geen inkomende transfers, al zal dit wel serieus afkicken worden.
Ijzersterk, maar dat weet je toch al zekerel stino wrote:eerste keer dat ik hier echt mag posten. op de laatste speeldag alsnog promotie naar B.3 gepakt.
samen met Celtic kom ik hier eens kijken hoe sterk jullie werkelijk zijn![]()
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
toch ook nog een prijs voor het hardwerkende fc jumptown
ivicia reina word met 30 potten topschutter in B3.
toch een kleine eer voor de speler in kwestie, en hopelijk kan dit een meerwaarde vormen op de transfermarkt!!!
want zoals eerder vermeld, al de spelers moeten de deur uit
behalve die van 21...
ivicia reina word met 30 potten topschutter in B3.
toch een kleine eer voor de speler in kwestie, en hopelijk kan dit een meerwaarde vormen op de transfermarkt!!!
want zoals eerder vermeld, al de spelers moeten de deur uit
behalve die van 21...
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
mr charlie
mooie 3e plaatsjokke wrote:In ons eerste seizoen in B zijn we op een mooie 3e plaats geëindigd. Dit met 19 inkomende transfers en 9 uitgaande transfers. Uiteindelijk dus nog een mooi resultaat. Ook behaalde we de kwartfinale van de CL. Enige smet op het blazoen is de uitschakeling in de Beker in de 7e ronde.
Ijzersterk, maar dat weet je toch al zekerel stino wrote:eerste keer dat ik hier echt mag posten. op de laatste speeldag alsnog promotie naar B.3 gepakt.
samen met Celtic kom ik hier eens kijken hoe sterk jullie werkelijk zijn![]()
en spannend,
op 3 puntjes gestrand
succes allen
-
Dilibangeda
Ik kom in B.2 maar kzou velen liever in één van de 2 andere reeksen komen.
Er moeten nog heel wat agressieve jongens weg bij de club en dat zal wel gaan wegen op de teamspirrit tijdens het seizoen. Hopelijk brengt dat niet te veel inbreng op de resultaten teweeg.
Er moeten nog heel wat agressieve jongens weg bij de club en dat zal wel gaan wegen op de teamspirrit tijdens het seizoen. Hopelijk brengt dat niet te veel inbreng op de resultaten teweeg.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
Voor mij ben je een titelkandidaat ondanks de wat agressievere spelers.Dilibangeda wrote:Ik kom in B.2 maar kzou velen liever in één van de 2 andere reeksen komen.
Ga je rustig aan vervangen ben je voor mij de grootste kandidaat.
Zelf gaan we voor handhaving!
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What does anything mean basically?
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What else is there?
Tweede seizoen in B en doelstelling bereikt. Vorop was promotie het hoofddoel en dan liefst met de oppergaai en dat is ook gelukt. We kunnen dan ook niet anders dan heel tevreden zijn.
De titel werd uitbundig gevierd en op vrijdag stond er dan ook geen wedstrijd gepland. Heel verstandig bleek toen, want om 10h op vrijdag stonden nog menig spelers te feesten in een lokale club. Rond 14h ging iedereen gezamelijk naar huis, wel met de nodige tussenstoppen, want verscheidene hebben een kalfke moeten leggen.
Naar volgend seizoen toe willen we in A zeker geen slechte figuur staan en zijn dan ook op zoek naar enkele versterkingen. We willen in A blijven en hopen stiekem op een top 7 plaats.
Toch nog eens een kort overzicht van ons seizoen om ook aan te tonen dat wij zeker niet gespaard gebleven zijn van lord random.
21 overwinningen: telkens de betere met het nodige percentage
6 gelijke spelen:
0-0 thuis tegen SAT -> 2% beter
0-0 thuis tegen Jumptown -> 7% beter
0-0 thuis tegen Blsany -> 6% beter
0-0 thuis tegen Tgang -> gelijke ratings (keeper direct rood in 55e minuut en LB gekwetst in 30e minuut)
2-2 uit tegen SAT -> 3% beter
2-2 uit tegen pannaboys -> 1% slechter (oef eens geluk)
3 nederlagen:
3-2 op Westel -> 2% slechter (LB rood in 83e minuut en LM gekwetst in 60e minuut)
1-0 op FC Unirea Iasi -> gelijke ratings (LF rood in 83e minuut)
2-1 op SK Sigma Olomouc a.s. -> 1% slechter (CM rood 74e minuut en LM gekwetst in 29e minuut)
Zo zie je maar dat de spanning er makkelijk kan ingehouden geworden gedurende een competitie.
Toch willen we Westel ook in de verf zetten, want hij kon even goed kampioen gespeeld hebben. Onze teams waren perfect aan elkaar gewaagd, kijk maar naar de onderlinge duels, dus het kon evengoed jij geweest zijn die kampioen was.
De toekomst zien we rooskleurig. De oudste veldspeler is 27 en 8 van 11 basisspelers kunnen nog beter presteren, wat alleen maar positief is.
Een heel tevreden manager,
Guerriero
XAR kampioen van B.3 in seizoen 21
De titel werd uitbundig gevierd en op vrijdag stond er dan ook geen wedstrijd gepland. Heel verstandig bleek toen, want om 10h op vrijdag stonden nog menig spelers te feesten in een lokale club. Rond 14h ging iedereen gezamelijk naar huis, wel met de nodige tussenstoppen, want verscheidene hebben een kalfke moeten leggen.
Naar volgend seizoen toe willen we in A zeker geen slechte figuur staan en zijn dan ook op zoek naar enkele versterkingen. We willen in A blijven en hopen stiekem op een top 7 plaats.
Toch nog eens een kort overzicht van ons seizoen om ook aan te tonen dat wij zeker niet gespaard gebleven zijn van lord random.
21 overwinningen: telkens de betere met het nodige percentage
6 gelijke spelen:
0-0 thuis tegen SAT -> 2% beter
0-0 thuis tegen Jumptown -> 7% beter
0-0 thuis tegen Blsany -> 6% beter
0-0 thuis tegen Tgang -> gelijke ratings (keeper direct rood in 55e minuut en LB gekwetst in 30e minuut)
2-2 uit tegen SAT -> 3% beter
2-2 uit tegen pannaboys -> 1% slechter (oef eens geluk)
3 nederlagen:
3-2 op Westel -> 2% slechter (LB rood in 83e minuut en LM gekwetst in 60e minuut)
1-0 op FC Unirea Iasi -> gelijke ratings (LF rood in 83e minuut)
2-1 op SK Sigma Olomouc a.s. -> 1% slechter (CM rood 74e minuut en LM gekwetst in 29e minuut)
Zo zie je maar dat de spanning er makkelijk kan ingehouden geworden gedurende een competitie.
Toch willen we Westel ook in de verf zetten, want hij kon even goed kampioen gespeeld hebben. Onze teams waren perfect aan elkaar gewaagd, kijk maar naar de onderlinge duels, dus het kon evengoed jij geweest zijn die kampioen was.
De toekomst zien we rooskleurig. De oudste veldspeler is 27 en 8 van 11 basisspelers kunnen nog beter presteren, wat alleen maar positief is.
Een heel tevreden manager,
Guerriero
XAR kampioen van B.3 in seizoen 21
-
sljivovica
Ik ga naar de B.2 om me te handhaven en 6 punten te pakken tegen the glassbell
Ik zie mezelf ongeveer op hetzelfde niveau of licht sterker dan vorig seizoen, dus als ik niet teveel pech heb en de TS goed manage moet een top-5 notering er wel inzitten.
Het is ook altijd afwachten natuurlijk hoe de rest van de ploegen er voor staat, ik kijk ernaar uit
Ik zie mezelf ongeveer op hetzelfde niveau of licht sterker dan vorig seizoen, dus als ik niet teveel pech heb en de TS goed manage moet een top-5 notering er wel inzitten.
Het is ook altijd afwachten natuurlijk hoe de rest van de ploegen er voor staat, ik kijk ernaar uit
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Dilibangeda
Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?sljivovica wrote:Ik ga naar de B.2 om me te handhaven en 6 punten te pakken tegen the glassbell![]()
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
-
sljivovica
Tegen de glassbell sta ik op 3-1, hij heeft 1 thuiswedstrijd tegen mij vergooid.Dilibangeda wrote:Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?
FC Wageningen
Dat je die mee wilt tellen. Seizoen 19 uit heb ik je ook kado gegeven om je in de race voor promotie te houden. Jammer hoor.sljivovica wrote:Tegen de glassbell sta ik op 3-1, hij heeft 1 thuiswedstrijd tegen mij vergooid.Dilibangeda wrote:Ahaa dat word leuk! 1-1 is de onderlinge stand als ik me niet vergis?
the glassbell
C6
4 seizoenen A
What else is there?
C6
4 seizoenen A
What else is there?
-
mr charlie