Volgend seizoen spelen we dus ook in C.4.
Een dikke proficiat aan Alimanzia Cebredas met de titel en promotie. Ook een proficiat voor Torpédo Svinov met de promotie. We wensen jullie veel succes in B.2

Moderator: Moderator
Merci. Moeilijk werd het me niet gemaakt in deze reeks.Shonk wrote:Ons seizoen in gered, dat zijn de woorden van de manager. K. Fl. Dorne redde zich vandaag van degradatie door te winnen bij Real Madridas. Hierdoor eindigen we op een 7de plek.
Volgend seizoen spelen we dus ook in C.4.
Een dikke proficiat aan Alimanzia Cebredas met de titel en promotie. Ook een proficiat voor Torpédo Svinov met de promotie. We wensen jullie veel succes in B.2
Nene, hij heeft gelijkPicco wrote:Ik denk dat jullie naar C1 gaan?Casper wrote:Goed nieuws voor de C.3 volgend seizoen, want de nummer 16 en de nr 11 (ik dus) uit de B.1 zijn helemaal aan t vernieuwen en zullen dus degraderen naar de D... maar dan komen we weer terug hoor..
zou hoger gokkenDen Uier wrote:Mooie 5de plaats en als ik de laatste wedstrijden nog had doorgedaan had ik wel de 4de plaats kunnen pakken denk ik. Nu zijn we onze ploeg aan het verjongen en zullen we zo goed als zeker degraderen. We zien wel waar we stranden.Ik denk volgend seizoen de 15 de plaats te pakken want de 16de plaats laat ik vrij voor Purple White
Als er dan nog 3 ploegen dat gaan doen kan ik me misschien nog redden hahahaEbaIba wrote:zou hoger gokkenDen Uier wrote:Mooie 5de plaats en als ik de laatste wedstrijden nog had doorgedaan had ik wel de 4de plaats kunnen pakken denk ik. Nu zijn we onze ploeg aan het verjongen en zullen we zo goed als zeker degraderen. We zien wel waar we stranden.Ik denk volgend seizoen de 15 de plaats te pakken want de 16de plaats laat ik vrij voor Purple White
steau 2007 verjongt, 3CITY zou ook moeten..
wedden dat je volgend seizoen de 2e plek pakt ... op de laatste speeldagreal wrote: doelstelling volgend seizoen : als er niet al te veel goede ploegen bijkomen willen we zeker promoverenwant dit jaar hebben we door die KLOTE random de promotie laten liggen