Zoals verwacht hebben we verloren. We staan wel met verbazing te kijken naar onze ratings vandaag ! Ondanks de lage TS halen we maar liefst nog ratings van 132
Den Uier wrote:Zoals verwacht hebben we verloren. We staan wel met verbazing te kijken naar onze ratings vandaag ! Ondanks de lage TS halen we maar liefst nog ratings van 132
zag het ook..
graaf je in en vecht maar voor behoud!
of heb je nog meer op stapel staan??
PS > lullig om 2 blessures te hebben, allebei op LB..
gelukkig kort, maar toch..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27 Manager Dutch National Team
Den Uier wrote:Zoals verwacht hebben we verloren. We staan wel met verbazing te kijken naar onze ratings vandaag ! Ondanks de lage TS halen we maar liefst nog ratings van 132
zag het ook..
graaf je in en vecht maar voor behoud!
of heb je nog meer op stapel staan??
PS > lullig om 2 blessures te hebben, allebei op LB..
gelukkig kort, maar toch..
idd dat is wel op het verkeerde moment met die blessures nu ik aan zo vele cups mee doe. Tja, ik kan voorlopig toch niet meer doen als ik nu doe. We doen ons best en we gaan er voor want ik denk wel dat ik de terugronde het iedereen best moeilijk kan maken !
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Nipte 1-0 overwinning tegen Gargzdas die toch ook wel een topteam heeft. Het zal een spannende competitie worden waar we alleen maar met de titel tevreden kunnen zijn.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
2-1 verloren van Cartus. Zag het al een beetje aankomen : scheids van 23 % en thuisvoordeel voor hem.
Morgen tegen Vilkai, een mindere tegenstander. De scheids is echter weer maar 33 %. We hopen desondanks op een overwinning, ook omdat zijn TS sowieso 90-3x5 = 75 % is, misschien zelfs minder.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.