Royal FC heeft de leiding overgenomen en staat samen met 5 ploegen op kop. El stino geniet er nog van, want het zal niet voor lang zijn

Moderator: Moderator
zal ik zeker doenjokke wrote:2% beter en toch gelijk spelen op verplaatsing bij Blsany. Een déjà gevoel overheerst mij van toen ik kampioen speelde in C7.
Royal FC heeft de leiding overgenomen en staat samen met 5 ploegen op kop. El stino geniet er nog van, want het zal niet voor lang zijn
Ik ga me nog zeker op 2 posities versterken. aardig wat geld in kassljivovica wrote:Geloel. Thuis ga ik een krappe doch terechte overwinning boeken.bbflood1 wrote:Uit maak ik gehakt van je
Zelfs de B-keeper is dan 23, dus klaar voor het grote werk.
Verder ontlopen we elkaar niet zoveel, en zullen we allebei 100% TS hebben, dus moet het thuisvoordeel wel genoeg zijn voor mij.
Ik kijk er al naar uit
Ik ga me nog zeker op 2 posities versterken. Ik heb aardig wat geld in kas.sljivovica wrote:Geloel. Thuis ga ik een krappe doch terechte overwinning boeken.bbflood1 wrote:Uit maak ik gehakt van je
Zelfs de B-keeper is dan 23, dus klaar voor het grote werk.
Verder ontlopen we elkaar niet zoveel, en zullen we allebei 100% TS hebben, dus moet het thuisvoordeel wel genoeg zijn voor mij.
Ik kijk er al naar uit
is niet erg man, we wisten dit op voorhand e!!!el stino wrote:zal ik zeker doenjokke wrote:2% beter en toch gelijk spelen op verplaatsing bij Blsany. Een déjà gevoel overheerst mij van toen ik kampioen speelde in C7.
Royal FC heeft de leiding overgenomen en staat samen met 5 ploegen op kop. El stino geniet er nog van, want het zal niet voor lang zijntot volgende vrijdag mag ik toch nog op die eerste plek blijven é?
![]()
we ronden een mooie openingsweek af met een klinkende 0-12 bij Jumptown. sorry van die cijfers, had nochtans een A/B/C-team opgezet![]()
een 8/12 dus en een eerste plek, kon niet mooier starten natuurlijk(al is het wel jammer dat we de 2 verloren ptn van dinsdag missen, maar ja, we kunnen niet alles hebben
)
nu lekker het hele weekend genieten van dat groene kleurtje
waar ik voor vreesde is dus uitgekomen.el stino wrote:morgen de topper tegen Rekenbreinen. op de laatste valreep vallen onze beide Lf's uit en hebben we dus moeten switchen naar een ander elftal waarmee ik niet echt weet wat de beste tactiek is.
we zien morgen wel waar we uitkomen