Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag uit gewonnen bij As Bari. Ik zat nog te twijfelen of ik 100% agressie ging spelen, aangezien ik niet precies wist hoeveel je TS nu inmiddels weer is. Maar goed dat ik niet minder heb gedaan, want het verschil was nog maar 3% in mijn voordeel, anders was het waarschijnlijk op een gelijkspel uitgedraaid...
Morgen thuis tegen het sterke SK Sigma Olomouc a.s., de huidige nummer 3 in de stand. Een overwinning zal dus mooi meegenomen zijn!
Morgen thuis tegen het sterke SK Sigma Olomouc a.s., de huidige nummer 3 in de stand. Een overwinning zal dus mooi meegenomen zijn!
Prince88, proud manager of Fresh
Ik blijf maar gelijk spelen.. nu onverdient. 122-125 linieratings in mijn voordeel. Moet morgen wel echt gaan winnen, anders zak ik te ver weg van de subtop.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
Prince88 wrote:Vandaag uit gewonnen bij As Bari. Ik zat nog te twijfelen of ik 100% agressie ging spelen, aangezien ik niet precies wist hoeveel je TS nu inmiddels weer is. Maar goed dat ik niet minder heb gedaan, want het verschil was nog maar 3% in mijn voordeel, anders was het waarschijnlijk op een gelijkspel uitgedraaid...
Mijn TS staat nog veel te laag en ik hoop bij de terugronde terug op 100% te staan. Ben wel vrij tevreden met de ratings wat ik haal tot nu toe met die ts

-
Niet kunnen overtuigen tegen SK Sigma Olomouc. In het eigen stadion kwamen we beiden niet tot scoren toe; 0-0. Zijn spelers waren individueel gewoon veel beter en dat kon die 30% extra agressie niet allemaal ombuigen. We waren nog wel 2% beter, maar het mocht niet baten.
We staan nog wel steeds op een mooie 2e plek daardoor. Strakapud staat nog steeds eerste, maar als je zijn programma hebt bekeken, enkel 3 uitwedstrijden tegen FC Lundomet, Purple White en FC Steaua 2007, dus dat zijn ook de moeilijkste wedstrijden niet. En verder is zijn team goed genoeg om het meerendeel thuis wel te winnen. Ik ben benieuwd of hij dit vol kan houden...(datzelfde geldt voor mij trouwens
)
We staan nog wel steeds op een mooie 2e plek daardoor. Strakapud staat nog steeds eerste, maar als je zijn programma hebt bekeken, enkel 3 uitwedstrijden tegen FC Lundomet, Purple White en FC Steaua 2007, dus dat zijn ook de moeilijkste wedstrijden niet. En verder is zijn team goed genoeg om het meerendeel thuis wel te winnen. Ik ben benieuwd of hij dit vol kan houden...(datzelfde geldt voor mij trouwens

-
Pffff, een stomme directe rode kaart gekregen, nu is m'n LM voor 3 dagen geschorst en zal dus vrijdag de wedstrijd missen tegen de nummer 1. Jammer, maar niks meer aan te doen.
Vandaag wel met gemak gewonnen van FC SGS met 2-1. Strakapud (leider) speelde gelijk, waardoor hij enkel nog op doelsaldo op de eerste plaats staat. Het sterke sigma olomouc volgt op één puntje op de 3e plek.
Gisteren hadden we eindelijk een mooie RB op het oog (voor het B-team), maar de koop ging helaas niet door. Nog voordat we over hadden geboden ging hij helaas naar een ander team. De zoektocht duurt voort...
Vandaag wel met gemak gewonnen van FC SGS met 2-1. Strakapud (leider) speelde gelijk, waardoor hij enkel nog op doelsaldo op de eerste plaats staat. Het sterke sigma olomouc volgt op één puntje op de 3e plek.
Gisteren hadden we eindelijk een mooie RB op het oog (voor het B-team), maar de koop ging helaas niet door. Nog voordat we over hadden geboden ging hij helaas naar een ander team. De zoektocht duurt voort...
-
- Team Board Member
nipte 0-1 overwinning ondanks 16 !! ratings beter, wel rode kaart terwijl agressie niet zo hoog stond. Momenteel alleen aan de leiding, hopelijk komen we de rest van de week zonder kleerscheuren door.
seizoen 13: kampioen in G
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D
seizoen 17: kampioen in D
seizoen 18: 4de in C.7
seizoen 19: 4de in C.7
seizoen 20: 4de in C.7
seizoen 21: doelstelling : titel in C.7
seizoen 14: kampioen in F
seizoen 15: kampioen in E
seizoen 16: 6de in D