Divisie C
Moderator: Moderator
Alweer gelijk.. de 4e al. Komt door rode kaart in de 78e minuut.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
- Member of the Soccer Project Association
Goede overwinning tegen Installatietechnicus. De uitslag was 2-1 in ons voordeel. Ondanks het minieme verschil (1 % beter) konden we de overwinning opeisen. George Iacob liet weer van zich spreken met twee treffers. Hierdoor staat zijn seizoenstotaal alweer op 7 treffers in de competitie. We handhaven ons op de 3e plek en zien het gat met de nummer 11 groeien tot 13 punten. Handhaving in C2 lijkt slechts een kwestie van tijd. 

LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
-
Ik ben heel tevreden met de 3-1 winst tegen de Stegenezen
Morgen naar T-man, wordt veel lastiger. A-CF geschorst, B-CF pas terug uit blessure en lage fitheid, C-CF net uitgevallen vandaag (typisch, de enige lastige positie voort moment) en D-CF is een jeugdspeler in opleiding.
Nuja, verlies zou geen ramp betekenen, er zullen nog vele ploegen hetzelfde doen daarginds. Waar ik minder over te spreken ben is het feit dat ik deze week mijn twee uitmatchen moet spelen tegen teams die net ervoor tegen FC team hebben kunnen spelen...

Nuja, verlies zou geen ramp betekenen, er zullen nog vele ploegen hetzelfde doen daarginds. Waar ik minder over te spreken ben is het feit dat ik deze week mijn twee uitmatchen moet spelen tegen teams die net ervoor tegen FC team hebben kunnen spelen...
vannacht 2-2 gelijkgespeeld in Mijn ogen een Heel erg onverdiend gelijkspel (als je het wil lezen moet je maar mn persbericht lezen ) want door dit gelijkspel verliezen we Punten om weer mee te spelen aan de Top en deze Punten waren belangrijk vandaag maar vannacht hebben we alvast onze overwinning mee
tegen fcp ole ole

-
En we hebben inderdaad wederom gewonnen. We zijn op het moment nog ongeslagen met 8 winstpartijen en 2 gelijke spelen. Vandaag moest FC Miami Gepards er aan geloven. Ze konden de punten niet thuis houden. We kwamen met veel geweld het veld op en waren 2 procentjes beter (134-136) en gingen terecht naar huis met een 0-1 overwinning.
Donderdag ontvangen we FP Praha thuis. Hij stond vorig jaar echt een stuk hoger dan nu...maar goed. Zelf hebben we 5 geschorste A-spelers. Aan de ene kant komt dit wel goed uit. Ook zonder hen hebben we kans op een overwinning en zo hebben ze een hoge moraal/fitheid voor vrijdag tegen Strakapud (4 van de 5 dan, aangezien ééntje nog 2 dagen schorsing heeft). Aan de andere kant, we laten de ploeg die donderdagochtend speelt volledig rusten morgen, dus zullen ze maar met 95% moraal op het veld komen donderdag. Ik hoop niet dat dat teveel invloed gaat hebben...
Donderdag ontvangen we FP Praha thuis. Hij stond vorig jaar echt een stuk hoger dan nu...maar goed. Zelf hebben we 5 geschorste A-spelers. Aan de ene kant komt dit wel goed uit. Ook zonder hen hebben we kans op een overwinning en zo hebben ze een hoge moraal/fitheid voor vrijdag tegen Strakapud (4 van de 5 dan, aangezien ééntje nog 2 dagen schorsing heeft). Aan de andere kant, we laten de ploeg die donderdagochtend speelt volledig rusten morgen, dus zullen ze maar met 95% moraal op het veld komen donderdag. Ik hoop niet dat dat teveel invloed gaat hebben...
Prince88, proud manager of Fresh
Gewonnen van de nummer 11. Mocht ook wel aangezien onze TS bijna weer op peil is. Vanaf nu af aan wordt er dus ook weer geknokt voor een top 5 notering.
-
De tactiek heeft goed uitgepakt...de kern niet laten spelen gisteren en met 94% moraal laten beginnen vandaag...We waren Praha de baas met 1-0. Het kostte ons 7 gele kaarten, maar dat is niet erg. Er is voor morgen maar één geschorste bijgekomen, dus we missen 2 A-spelers morgen.
Voor morgen hebben we een fit team op de been staan. Enkel de LM positie heb ik een foutje gemaakt, door hem woensdag ook te laten spelen; zijn fitheid staat hierdoor op 90%, beetje laag dus, aangezien het ook nog een B-speler is, zal zijn prestatie niet al te hoog zijn. Ik heb Strakapud vast wat gescout. Hij heeft enkel een probleem op de CM positie (zeg maar hetzelfde als wat ik heb op de LM), verder heeft hij ook een redelijk fit team staan. Agressie zal voor beide 100% worden. Ik zou toch graag minimaal een gelijkspel eruit willen halen...
Voor morgen hebben we een fit team op de been staan. Enkel de LM positie heb ik een foutje gemaakt, door hem woensdag ook te laten spelen; zijn fitheid staat hierdoor op 90%, beetje laag dus, aangezien het ook nog een B-speler is, zal zijn prestatie niet al te hoog zijn. Ik heb Strakapud vast wat gescout. Hij heeft enkel een probleem op de CM positie (zeg maar hetzelfde als wat ik heb op de LM), verder heeft hij ook een redelijk fit team staan. Agressie zal voor beide 100% worden. Ik zou toch graag minimaal een gelijkspel eruit willen halen...
Prince88, proud manager of Fresh
Weer gelijk, 4% beter... word gek van die gelijke spelen.
-