Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Avado
Team Manager

Post by Avado »

Alweer gelijk.. de 4e al. Komt door rode kaart in de 78e minuut.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
lobert
Member of the Soccer Project Association

Post by lobert »

Goede overwinning tegen Installatietechnicus. De uitslag was 2-1 in ons voordeel. Ondanks het minieme verschil (1 % beter) konden we de overwinning opeisen. George Iacob liet weer van zich spreken met twee treffers. Hierdoor staat zijn seizoenstotaal alweer op 7 treffers in de competitie. We handhaven ons op de 3e plek en zien het gat met de nummer 11 groeien tot 13 punten. Handhaving in C2 lijkt slechts een kwestie van tijd. :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Den Uier

Post by Den Uier »

Pas nog eens twee tranfers gedaan en vandaag spelen we thuis alles op niets toch nog gelijk tegen sv stramien. Ondanks onze low TS toch maar weer een leuke 134 ratings behaald. Als dit zo blijft, zal het nog wel eens een leuke terugronde kunnen worden ! :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Ik ben heel tevreden met de 3-1 winst tegen de Stegenezen :) Morgen naar T-man, wordt veel lastiger. A-CF geschorst, B-CF pas terug uit blessure en lage fitheid, C-CF net uitgevallen vandaag (typisch, de enige lastige positie voort moment) en D-CF is een jeugdspeler in opleiding.

Nuja, verlies zou geen ramp betekenen, er zullen nog vele ploegen hetzelfde doen daarginds. Waar ik minder over te spreken ben is het feit dat ik deze week mijn twee uitmatchen moet spelen tegen teams die net ervoor tegen FC team hebben kunnen spelen...
real

Post by real »

vannacht 2-2 gelijkgespeeld in Mijn ogen een Heel erg onverdiend gelijkspel (als je het wil lezen moet je maar mn persbericht lezen ) want door dit gelijkspel verliezen we Punten om weer mee te spelen aan de Top en deze Punten waren belangrijk vandaag maar vannacht hebben we alvast onze overwinning mee :) tegen fcp ole ole
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
T-man

Post by T-man »

4-2 gew en een mooie 3e plek voorloopig.
We gaan ongeschonden naar de ongeslagen leider donderdag, zijn 1e puntenverlies komt eraan :twisted:
Team = AC ManU (B2)
EbaIba

Post by EbaIba »

vaste op plek 6 nu, 4 los op plek 7 ..

fresh en strakapud blijven winnen..
achterstand blijft 7 op hen..

gepoogd tegen PW om met een 4-5-1 Materazzi als topscorer naar voren te krijgen, maar middenvelders legden er 4 in.. Materazzi 3..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Prince88

Post by Prince88 »

En we hebben inderdaad wederom gewonnen. We zijn op het moment nog ongeslagen met 8 winstpartijen en 2 gelijke spelen. Vandaag moest FC Miami Gepards er aan geloven. Ze konden de punten niet thuis houden. We kwamen met veel geweld het veld op en waren 2 procentjes beter (134-136) en gingen terecht naar huis met een 0-1 overwinning.

Donderdag ontvangen we FP Praha thuis. Hij stond vorig jaar echt een stuk hoger dan nu...maar goed. Zelf hebben we 5 geschorste A-spelers. Aan de ene kant komt dit wel goed uit. Ook zonder hen hebben we kans op een overwinning en zo hebben ze een hoge moraal/fitheid voor vrijdag tegen Strakapud (4 van de 5 dan, aangezien ééntje nog 2 dagen schorsing heeft). Aan de andere kant, we laten de ploeg die donderdagochtend speelt volledig rusten morgen, dus zullen ze maar met 95% moraal op het veld komen donderdag. Ik hoop niet dat dat teveel invloed gaat hebben...
Prince88, proud manager of Fresh
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Gewonnen van de nummer 11. Mocht ook wel aangezien onze TS bijna weer op peil is. Vanaf nu af aan wordt er dus ook weer geknokt voor een top 5 notering.

real

Post by real »

vannacht gewonnen van fcp olé olé met 3-10 nog altijd 6de plaats voor ons donderdag mogen we het thuis opnemen tegen foxir heb geen schorsingen en geen blessures dus zijn we niet tevreden met minder dan 3 punten we moeten absoluut winnen om bij de Top 5 weer te komen
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
EbaIba

Post by EbaIba »

morgen tegen SY, staat 5e..

heb thuisvoordeel , maar heb te veel matchen gehad waardoor comb. fit en moraal verre van optimaal is..

thuisvoordeel en agressieve scheids moeten me redden voor 1 of 3 punten.. dan haak ik nog ergens aan, anders is het echt ff middenmoot..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
T-man

Post by T-man »

Niet kunnen stunten tegen de leider: 1-0 verloren :(
Heb morgen 4 geschorsten, met 1 puntje zijn we blij :wink:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

De tactiek heeft goed uitgepakt...de kern niet laten spelen gisteren en met 94% moraal laten beginnen vandaag...We waren Praha de baas met 1-0. Het kostte ons 7 gele kaarten, maar dat is niet erg. Er is voor morgen maar één geschorste bijgekomen, dus we missen 2 A-spelers morgen.

Voor morgen hebben we een fit team op de been staan. Enkel de LM positie heb ik een foutje gemaakt, door hem woensdag ook te laten spelen; zijn fitheid staat hierdoor op 90%, beetje laag dus, aangezien het ook nog een B-speler is, zal zijn prestatie niet al te hoog zijn. Ik heb Strakapud vast wat gescout. Hij heeft enkel een probleem op de CM positie (zeg maar hetzelfde als wat ik heb op de LM), verder heeft hij ook een redelijk fit team staan. Agressie zal voor beide 100% worden. Ik zou toch graag minimaal een gelijkspel eruit willen halen...
Prince88, proud manager of Fresh
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Weer gelijk, 4% beter... word gek van die gelijke spelen.

Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Thuis alweer niet kunnen winnen, en zo staan we 11e, op 6 punten van de nummer 2 weliswaar. Het gaat mss wel een heel spannend seizoen worden met een hele brede middenmoot... achter de onverslaanbare leider en voor een reeds geslagen kwartet?
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”