Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Post by T-man »

Badbuffalo wrote:Thuis alweer niet kunnen winnen, en zo staan we 11e, op 6 punten van de nummer 2 weliswaar. Het gaat mss wel een heel spannend seizoen worden met een hele brede middenmoot... achter de onverslaanbare leider en voor een reeds geslagen kwartet?
Hij is te pakken zenne, hij speelde gisteren met zijn A's een friendly zodat zijn moralen op 100% stonden, ik deed dat niet en gokte met mijn 95% moralen maar heb dus verloren. Ik heb nog getwijfeld om het ook te doen maar dan had ik morgen fitheidsproblemen :?
In de terugmatch moet hij eraan :twisted:
Team = AC ManU (B2)
lobert

Post by lobert »

Onverwachte overwinning op KFC Izegem. Dit kwam mede door zijn rode kaart die al in de 6e minuut viel. Het verschil was hierdoor groot, namelijk 16 %. Wij haalden zelf een uitstekende 137 %. Door deze overwinning blijven we het uitstekend doen met 27 punten uit 11 wedstrijden, waarvan 9 overwinning en slechts 2 nederlagen. Het verschil met de nummer 11 is inmiddels al 19 punten :shock:
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
real

Post by real »

vannacht 0-1 verloren :? was ik vies toen dak die uitslag las :? fuck jong gmoogt op SP al geen 100 agressie spelen of gebt al rode kaarten :? vannacht bij een scheids van 27 agr 2 rode kaarten gepakt die random me die kaarten da zit me tot hier he :x kom der echt nie goe van :evil: pf en vanmorgen ook nog eens A team laten spelen in vrb match pf :? en vannacht tegen fc calzone op verplaatsing hem zie ik winnen beter team qua BP dan mij en zkr vannacht als hij niet wint zal hij ook wel weer gaan sanshe hebben met de random
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Avado
Team Manager

Post by Avado »

Ik denk dat ik de betere kansen heb ja.. maar je weet maar nooit. 3 A spelers missen het duel.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
T-man

Post by T-man »

2-1 gew en 9/12 deze week :D
Sta zowaar op een promotieplaats > nr 2 :wink:
Team = AC ManU (B2)
purple_white

Post by purple_white »

5-0 Verloren tege FP Praha :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Prince88

Post by Prince88 »

De wedstrijd tegen de leider is geëindigd in een gelijkspel en daarmee kan ik prima leven, aangezien het op zijn veld was. Beide 138 aan linieratings en daarmee werd het een terechte 2-2. Hierdoor staan we allebei nog steeds gedeeld eerste met 9 gewonnen wedstrijden en inmiddels 2 gelijke spelen. De nummer 3 is nu 2 punten ingelopen en volgt nog maar op 2 punten van ons.

Daarnaast hebben we gisteravond laat nog een nieuwe keeper aangeschaft: Tomislav Juric. Deze 26-jarige keeper heeft een prestatie van 72 en met 100% ervaring zal deze 73,5 worden. Zijn agressie bedraagt maar 3%. Hij werd wel aangetrokken voor een recordprijs (voor de ploeg) van 17,5 miljoen, maar hij gaat nog wel zo'n 7 seizoenen op volle sterkte mee. We hopen dat hij een mooie tijd mag hebben bij ons :)
Prince88, proud manager of Fresh
Avado
Team Manager

Post by Avado »

real wrote:vannacht 0-1 verloren :? was ik vies toen dak die uitslag las :? fuck jong gmoogt op SP al geen 100 agressie spelen of gebt al rode kaarten :? vannacht bij een scheids van 27 agr 2 rode kaarten gepakt die random me die kaarten da zit me tot hier he :x kom der echt nie goe van :evil: pf en vanmorgen ook nog eens A team laten spelen in vrb match pf :? en vannacht tegen fc calzone op verplaatsing hem zie ik winnen beter team qua BP dan mij en zkr vannacht als hij niet wint zal hij ook wel weer gaan sanshe hebben met de random
Inderdaad gewonnen dus: 3-1. In linieratings scheelde het alleen maar 1 punt.. komt waarschijnlijk omdat jij een strafschop miste.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vannacht ons 5e gelijkspel van deze competitie behaald. We winnen net iets te weinig, en dat zet ons op een voorlopige 11e stek. Op 6 punten van de nummer twee, dus dat zegt in feite al genoeg he. Met een goede week volgende week (verlies vermijden, 2 uitmatchen nml), staan we mss alweer een stuk hoger :)
EbaIba

Post by EbaIba »

een 0-0 bij Gepards houd me goed in de middenmoot..
10 achter op 2, 6 voor op 10..

v.week eerst thuis tegen AS Bari, door lage TS moet ik er daar 3 akken ondak dat mijn 3e CB zal spelen..die haalt overigens ook wel een 66..

dan uit naar Raven, weer kans op 3 pnt..

laatste match Sigma Olo... die wordt pittig.
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
lobert

Post by lobert »

0-0 tegen de nummer 12 gespeeld. Achteraf gezien niet slecht, want ik had een verlies ingecalculeerd. Nog steeds op een mooie 3e plaats. De TS is wat minder op het moment, door een aantal transfers. Dit zal nog wel even blijven en het zou kunnen dat we daardoor een paar plaatsen gaan zakken. :)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
real

Post by real »

Avado wrote:
real wrote:vannacht 0-1 verloren :? was ik vies toen dak die uitslag las :? fuck jong gmoogt op SP al geen 100 agressie spelen of gebt al rode kaarten :? vannacht bij een scheids van 27 agr 2 rode kaarten gepakt die random me die kaarten da zit me tot hier he :x kom der echt nie goe van :evil: pf en vanmorgen ook nog eens A team laten spelen in vrb match pf :? en vannacht tegen fc calzone op verplaatsing hem zie ik winnen beter team qua BP dan mij en zkr vannacht als hij niet wint zal hij ook wel weer gaan sanshe hebben met de random
Inderdaad gewonnen dus: 3-1. In linieratings scheelde het alleen maar 1 punt.. komt waarschijnlijk omdat jij een strafschop miste.
mm 1 rating minder hier had ik toch een gelijkspel tussen uithalen Random steekt altijd tegen he mja u gun ik wel de punten :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
Prince88

Post by Prince88 »

Voor het eerst staan we bovenaan het ranglijstje in de competitie :D

Vandaag werd er met 1-0 gewonnen op eigen veld tegen Babrungas. Er moest wel een penalty aan te pas komen om de goal te maken, hoewel ik toch 12% beter was (142-130). De leider liet een steekje vallen en speelde 0-0 waardoor ik nu 2 punten voorsprong heb.

Morgen tegen SV Stramien. Een beresterk team als z'n spelers 100/100 moraal en fitheid hebben. 100 moraal hebben er nog wel veel, maar hoge fitheid duidelijk niet. Op sommige plaatsen heeft hij geen fatsoenlijke speler, dus ik heb er wel vertrouwen in voor morgen dat er een overwinning uit kan komen rollen...ben benieuwd
Prince88, proud manager of Fresh
T-man

Post by T-man »

2-3 gew :D
Morgen tgn ReesingGenk zal het niet makkelijk worden.
Team = AC ManU (B2)
Shonk

Post by Shonk »

Na een lange inactieve periode op het forum is de manager er vanaf deze week weer regelmatig te zien.

Ons team presteert tot nu toe goed in de liga en staat na 13 speeldagen op een 9de stek. Onze uitslagen van dit seizoen:

K. Fl. Dorne - Avantul: 3-2
Real Madridas - K. Fl. Dorne: 3-2
K. Fl. Dorne - KV Ollivier: 1-1
Loviditch SK - K. Fl. Dorne: 2-2
K. Fl. Dorne - FC Vixa: 1-0
Opa F.C. - K. Fl. Dorne: 2-1
K. Fl. Dorne - TJ Wagonek: 2-1
Chemistry - K. Fl. Dorne: 2-1
K. Fl. Dorne - Sk Vysoké Zibridovice: 2-1
PC Bonner - K. Fl. Dorne: 0-0
K. Fl. Dorne - Since 1903: 3-1
K. Fl. Dorne - Mathew Jonson United: 0-0
Fc Inter Milano - K. Fl. Dorne: 1-0

Beker:
Guldo FC - K. Fl. Dorne: 1-2

Transfernieuws:
Mogen de club verlaten: Fassotte, Oris, Enakarhire

Stafnieuws:
Scout Henk Daerden is op eigen verzoek ontslagen door de club. Hij is reeds 62 jaar en zou het iets rustiger aan willen gaan doen. We hopen alvast dat hij snel een club vind waar hij zijn carriere kan afsluiten. Henk een dikke MERCI voor alles wat je voor de club gedaan hebt.

De club kan ook tevreden melden dat het snel een vervanger heeft gevonden voor de positie van scout nadat Daerden de club verlaten heeft. De club heeft de Tsjech Roman Bittengel aangesteld als nieuwe scout. Met zijn 41 jaar hoopt de manager dat de club nog lang op Roman's diensten kan beschikken.

Meer info volgt later deze week.
Image Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”