Jah, Elridge heeft vast nog wel ruimte in z'n agenda om met jou en El Stino te bekvechtenJOY wrote:verdorie, ik zit precies in de verkeerde reeks
in B 1 is het vrezelijk stil
kzal weer moeten stijgen en laten zakken naar B2

Moderator: Moderator
Jah, Elridge heeft vast nog wel ruimte in z'n agenda om met jou en El Stino te bekvechtenJOY wrote:verdorie, ik zit precies in de verkeerde reeks
Jah Eldridge is van de krant, Ik plaats enkel zijn artikelen, omdat niet iedereen de krant leest!sljivovica wrote:Jah, Elridge heeft vast nog wel ruimte in z'n agenda om met jou en El Stino te bekvechtenJOY wrote:verdorie, ik zit precies in de verkeerde reeks
hu, wat haal je mij erbij? ik zit toch niet in jullie reeks?sljivovica wrote:Jah, Elridge heeft vast nog wel ruimte in z'n agenda om met jou en El Stino te bekvechtenJOY wrote:verdorie, ik zit precies in de verkeerde reeks
slim gezien van jeGuardian wrote: Zeg dit nu om later geen verwijten naar m'n hoofd geslingerd te krijgen
Ook zonder die rode kaart had je verloren, in die 12 minuten had je die 4 punten niet meer goed gemaakt. Ik zal zo de without judgement even lezen, kijken of jah eldridge nog wat te melden heeft over deze match!sljivovica wrote:Verloren door een onverwachte rode kaart![]()
Jammer, ander was het waarschijnlijk wel een gelijkspel geweest.
Gefeliciteerd Flood, volgend seizoen herkansing