geen onaardig ploegje
Beker
Moderator: Moderator
1-1 en op penalty's door!!! En voor de 7de achtereenvolgende keer uit....
Meneer Random heeft wel een beetje een hekel aan Achilles volgens mij.... Maar ach, het doet ons helemaal niks
We moeten tegen er erg goede E-er en volgens mij gaan we die niet winnen!
Meneer Random heeft wel een beetje een hekel aan Achilles volgens mij.... Maar ach, het doet ons helemaal niks
We moeten tegen er erg goede E-er en volgens mij gaan we die niet winnen!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-1 gewonnen tegen een E'er. Volgende week opnieuw (voor de 7de keer denk ik) thuis tegen een D'er. De scheids is redelijk streng (69%) wat niet in mijn vordeel is. Maar als ik mijn beste ploeg met 100% fitheid en moraal kan opstellen, maak ik wel nog kans, alhoewel hij 2 reeksen hoger speelt dan mij...
Proud manager of KSVS
-
Rutger Lazou
- Member of the Soccer Project Association
-
Dilibangeda
Liever dat dan de loting van nvdb of Claudia ...Dilibangeda wrote:uit op een F-er, eitje.
jammer dat het uit is..weer over 300 k verlies
SoccerProject: Can you manage it ?
-
Dark Tiger
- Team President
-
Rutger Lazou
-
Prince88
Met een 0-1 overwinning gaan we door naar de 9e ronde...helaas mogen we dan wéér uit...en helaas is dat tegen raffin...Een mooie wedstrijd voor de meegereisde fans, maar ik zal serieus aan de bak moeten gaan om een kansje te kunnen maken
Prince88, proud manager of Fresh
-
el stino
toch winst kunnen pakkenel stino wrote:volgende week een eerste clash. thuis tegen FC Nechce uit C.9
geen onaardig ploegje
het drukke schema van de tegenstander heeft hem genekt, anders kan die mij zo pakken met zijn minder agressieve ploeg. nu kon ik zelfs zowaar 5% agressiever spelen
2% beter in linieratings.
1-0 voorgekomen met een penalty. in de laatste minuut scoort de tegenstander 1-1, maar gelukkig werden de penalties voor ons (6-5).
een echte cup-match die goed afloopt voor ons
nu tegen een F'er thuis in de 9e ronde. we gaan voor ronde 10
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Toch nog ff een rondje meegepakt. 1-3 bij andeal, mooi resultaat met een half B-elftal. Mooi stadion heeft hij trouwens, 40000 toeschouwers!!
We mogen voor de verandering in de volgende ronde weer eens UIT spelen..... Dit is de 8ste keer achter elkaar in de SP beker, dat is toch best een beetje gek.... Ik zou het thuispubliek ook wel eens een wedstrijdje op ons veld willen voorschotelen!! We moeten tegen FC SY, uitkomend in C.8, de poule waar wij volgend jaar ook in willen uitkomen!
We zullen zien!
We mogen voor de verandering in de volgende ronde weer eens UIT spelen..... Dit is de 8ste keer achter elkaar in de SP beker, dat is toch best een beetje gek.... Ik zou het thuispubliek ook wel eens een wedstrijdje op ons veld willen voorschotelen!! We moeten tegen FC SY, uitkomend in C.8, de poule waar wij volgend jaar ook in willen uitkomen!
We zullen zien!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Ik was 1% beter in linieratings maar ik heb toch verloren zonder dat er penalty's moesten worden genomen. Ik had met een veredeld B-team gespeeld en vind de uitschakeling helemaal niet erg omdat ik me anders in de volgende wedstrijd toch opzettelijk moest gaan laten verliezen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Raffin
Leuke wedstrijd! Je hebt enkel het nadeel dat ik m'n pijlen nu richt op de bekerPrince88 wrote:Met een 0-1 overwinning gaan we door naar de 9e ronde...helaas mogen we dan wéér uit...en helaas is dat tegen raffin...Een mooie wedstrijd voor de meegereisde fans, maar ik zal serieus aan de bak moeten gaan om een kansje te kunnen maken
succes!