Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Merci. Njàà, weinigen die er zoveel vertrouwen in hadden zoals jij!X-Tenzo wrote:Dat stond 6 seizoenen geleden al vast!Dilibangeda wrote:Het staat al vast dat ik volgend seizoen in A speel
Gefeliciteerd.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
Als je allemaal jonge spelers hebt van 87% dan is het vrij logisch dat je dan na een paar seizoenen in A zit toch? Het heeft dus niet echt iets met vertrouwen te maken, het was gewoon met een onontkoombaar feit. Het zelfde als dat ik het zo'n 5/6 seizoenen geleden zei van Frrfrr en AS Bosman, die bivakeren er nu ook, en dat was ook gewoon duidelijk dat ze er zouden spelen op korte termijn.Dilibangeda wrote:Merci. Njàà, weinigen die er zoveel vertrouwen in hadden zoals jij!X-Tenzo wrote:Dat stond 6 seizoenen geleden al vast!Dilibangeda wrote:Het staat al vast dat ik volgend seizoen in A speel
Gefeliciteerd.
X-Tenzo heeft gewoon goed opgelet 
Vanmorgen een puntje gestolen tegen Nop's Heroes.. Met de A-ploeg hadden we de volle winst kunnen halen, maar die mochten rusten ivm de wedstrijd van morgen. 7 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te gaan, lijfsbehoud gaat gewoon lukken!

Vanmorgen een puntje gestolen tegen Nop's Heroes.. Met de A-ploeg hadden we de volle winst kunnen halen, maar die mochten rusten ivm de wedstrijd van morgen. 7 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te gaan, lijfsbehoud gaat gewoon lukken!
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Ik was al een paar wedstrijden niet meer zo met de A bezig, de transfers hadden even voorrang aangezien ik vorig seizoen geen transfers heb kunnen doen.Vanmorgen een puntje gestolen tegen Nop's Heroes.. Met de A-ploeg hadden we de volle winst kunnen halen, maar die mochten rusten ivm de wedstrijd van morgen. 7 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te gaan, lijfsbehoud gaat gewoon lukken!
Mijn TS is nu 85% en de selectie is vol, denk dat dat ie niet uitgebalanceerd genoeg is voor de laatste bekerweek.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
Lijfsbehoud verzekerd vandaag door uit bij Vesalius te winnen.
Een goede prestatie gezien zij ook op volle oorlogssterkte aantrad.
143 linieratings in een uitwedstrijd is ook een evenaring van ons clubrecord.
Nu kan het vizier op de beker gericht worden.
Een goede prestatie gezien zij ook op volle oorlogssterkte aantrad.
143 linieratings in een uitwedstrijd is ook een evenaring van ons clubrecord.
Nu kan het vizier op de beker gericht worden.
-
-
2e seizoen nu en vorig jaar waren er minder sterkte teams dan dit seizoen.Raffin wrote:Het is wel zijn derde seizoen als ik niet mis ben.. dus wat je zegt mag gerust met een korreltje zout genomen worden!Dilibangeda wrote:Marlboro is het perecte voorbeeld dat je met goede maar agressieve spelers niets in A te zoeken hebt!
Het meerendeel van de scheidsen heeft een hoge agressie, dan ben je gesjareld met zo'n team.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
Kun je in ieder geval weer in de top meestrijden Raffin..
Wel jammer dat een van de weinige actieve posters van dit topic nu verdwijnt..
Succes in de B-serie!
Wel jammer dat een van de weinige actieve posters van dit topic nu verdwijnt..
Succes in de B-serie!