Dank je. Niet echt bijgehouden. Ik weet wel dat ik die wedstrijden wat verloren zijn geweest door blessures kwamenRon Jeremy wrote:GefeliciteerdDen Uier wrote:En we zijn kampioen ! Tegen de nr 2 gewonnen met 2-1. 137 ratings bij een TS van 91% is niet slecht![]()
Dikverdiend. Je stond volgens mij van speeldag 1 al op kop.
Divisie D
Moderator: Moderator
-
Den Uier
- Member of the Soccer Project Association
-
yockr
Laatste wedstrijd met 0-3 gewonnen
We eindigen dit seizoen als 4e. Er was meer mogelijk, maar het zat soms wat tegen en we hebben te veel getransfereerd. Onze TS is nauwelijks voor 1 wedstrijd optimaal geweest. Dan maar nog een seizoentje D, 7e seizoen al 
En mijn RF, die tevens mijn beste speler is, heeft weer een topschuttersschoentje gewonnen
Al het 3e in 4 seizoenen!
En mijn RF, die tevens mijn beste speler is, heeft weer een topschuttersschoentje gewonnen
-
Ron Jeremy
-
Badbuffalo
-
kvk dries
Tijd voor maar weer eens een overzichtje!
Forummers in D - Seizoen 23
D.6: yockr - TTC Cercle Gunners
D.11: Shonk - K. Fl. Dorne
D.12: dino_001 - dino\'s
D.18: Badbuffalo - Forza Buffalo-forum
D.22: RJ- FC Bagger United
D.19 : FC De Rekenbreinen .
vanavond ff kijke naar welke ik ga
we zijn allesinds niet van plan , hier lang te blijven
Forummers in D - Seizoen 23
D.6: yockr - TTC Cercle Gunners
D.11: Shonk - K. Fl. Dorne
D.12: dino_001 - dino\'s
D.18: Badbuffalo - Forza Buffalo-forum
D.22: RJ- FC Bagger United
D.19 : FC De Rekenbreinen .
vanavond ff kijke naar welke ik ga
we zijn allesinds niet van plan , hier lang te blijven
Last edited by kvk dries on Thu Apr 17, 2008 11:26 am, edited 1 time in total.
-
Shonk
Clubnieuws K. Fl. Dorne
De club is bezig geweest met versterkingen en eventuele verjongingen in de spelerskern en in de staf. De staf heeft ook een multicultureel tindje gekrege daar er geen enkel staflid is met de zelfde nationaliteit.
Qua transfers is het stilaan windstil bij de club. Er wordt enkel nog gezocht na een 3de keeper die in de loop van het seizoen 2de keeper zal worden eens Ba zijn prestaties afneme. Verder heeft de club een 3de LM aangetroke en een jonge CF die Toma en Defays zal moeten vervange bij schorsinge of kwetsures.
Natuurlijk zijn er ook nog een 3-tal spelers die de club mogen verlaten. Dit geldt voor CB Kucma, SW Kolev en RF Van Geele. Deze mogen bij een aanvaardbaar bod de club verlaten daar de manager hun niet heeft opgenome in de planne voor de komende seizoenen.
Meer nieuws volgt later.
De club is bezig geweest met versterkingen en eventuele verjongingen in de spelerskern en in de staf. De staf heeft ook een multicultureel tindje gekrege daar er geen enkel staflid is met de zelfde nationaliteit.
Qua transfers is het stilaan windstil bij de club. Er wordt enkel nog gezocht na een 3de keeper die in de loop van het seizoen 2de keeper zal worden eens Ba zijn prestaties afneme. Verder heeft de club een 3de LM aangetroke en een jonge CF die Toma en Defays zal moeten vervange bij schorsinge of kwetsures.
Natuurlijk zijn er ook nog een 3-tal spelers die de club mogen verlaten. Dit geldt voor CB Kucma, SW Kolev en RF Van Geele. Deze mogen bij een aanvaardbaar bod de club verlaten daar de manager hun niet heeft opgenome in de planne voor de komende seizoenen.
Meer nieuws volgt later.

-
Nieuwendam
-
Ron Jeremy
Lord Random was op bezoek bij RavenTLG en beloofde hem alle goeds. Dat was het startsein om belachelijk roekeloos te spelen. 100%agr bij beide teams bij een scheids van 34%. Mijn agressiefste speler 16%, bij hem varierend van 40%-95%. Gevolg hij krijgt maar 1x rood (aan het eind), terwijl hij minimaal 4 a 5x rood verdiend had.
Lr 139-137 voor hem, hij had 'zeker' verloren als hij zijn agressie op een normale stand had gezet.
Lr 139-137 voor hem, hij had 'zeker' verloren als hij zijn agressie op een normale stand had gezet.
Eerste seizoen in D en tevreden met mijn eerste puntje:
0-0 met linieratings 130-129, mijn TS laat voorlopig te wensen over door de meerdere aankopen/verkopen maar dat komt wel goed. linierating van 140 is haalbaar met een TS van 100
dino_001
0-0 met linieratings 130-129, mijn TS laat voorlopig te wensen over door de meerdere aankopen/verkopen maar dat komt wel goed. linierating van 140 is haalbaar met een TS van 100
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006