Divisie C
Moderator: Moderator
Gisteren terecht gelijkgespeeld en vandaag terecht gewonnen. De teamspirit is nu voor het eerst dit seizoen 90% dus weldra zullen we op volle kracht kunnen spelen. De bedoeling is om dan het behoud te verzekeren en daarna enkele oude toppers te verkopen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
De week afgesloten met winst tegen een gebande ploeg.
Zo staan we nog steeds eerste met 7 gewonnen matchen en één gelijkspel.
Maandag volgt een computerteam en dinsdag de clash tegen de derde. Hij beschikt normaal over een betere ploeg maar ik ga er toch alles aan doen om een puntje te pakken.
We hebben ons deze nacht ook versterkt op een positie waar we zwak stonden, zowel op gebied van agressie als op gebied van BP.
Het is wel al een oudere speler maar 3,5 M viel nog redelijk mee. Normaal is zijn BP 71:
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Zo staan we nog steeds eerste met 7 gewonnen matchen en één gelijkspel.
Maandag volgt een computerteam en dinsdag de clash tegen de derde. Hij beschikt normaal over een betere ploeg maar ik ga er toch alles aan doen om een puntje te pakken.
We hebben ons deze nacht ook versterkt op een positie waar we zwak stonden, zowel op gebied van agressie als op gebied van BP.
Het is wel al een oudere speler maar 3,5 M viel nog redelijk mee. Normaal is zijn BP 71:
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
-
- Member of the Soccer Project Association
Damn... Da ist... Penalty gemist... Doeme toch. Als die erin was, dan was het gelijk geweest... Tja, mee een gelijkspel schiet ik ook niks op.el stino wrote:heb je ergens tijdens de wedstrijd een penalty gemist?apology240 wrote:Gisteren verdiend gewonnen van Godsheide. Maar mee 3 schorsingen zou de volgende match tegen Iasi (2e) niet makkelijk worden.
Tot alles op alles gezet en uiteindelijk 1 linerating punt meer gescoord : 129 - 130. Resultaat : 2-1 VERLIES !
Daar kan ik het dus van krijgen. Betere linierating wilt in mijn ogen zeggen winst of ev. gelijkspel. Maar NOOIT verlies.
Anders stond ik nu op 3 punten van de 1ste plek. Nu kan ik het kampioenschap vergeten...
ik had een 2 seizoenen geleden ook is voor. ik was 5% slechter, maar omdat de tegenstander een penalty had gemist, miste hij hierdoor de kans op een gelijkspel en verloor hij alsnog ondanks dat hij 5% beter was.![]()
maar je hoeft je geen zorgen te maken, volgende week sta ik wel terug onder jou
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
verrassende winst, waarom Stramien Toure opstelt??Den Uier wrote:Vandaag gewonnen tgen Sv Stramien. 1-2 was de eindstand. We waren beter en wonnen de wedstrijd. Eindelijk beginnen er wat punten gepakt worden. Volgende week zal anders zijn aangezien we dan tegen wat kleppers mogen...
Geheel onfit..Lazarov moet er toch staan , of was die geschorst?
Heb zelf de koppositie gepakt na 5 uitmatchen en 3 thuis..
5x Winst en 3x draw.. 18 punt en 1 puntje los.
Mijn voordeel is eigenlijk dat iedereen wel punten van elkaar kan pakken..
door mijn sterke B-Selectie met zeer lage agressie verspeel ik hier minder punten..
Maandag Robbos thuis en dinsdag uit naar Stramien!
-
Ook al had hij iemand anders opgesteld dan had ik waarschijnlijk nog gewonnen omdat de ratings toch wel wat marge had denk ik. Toch proficiat met je eerste plaats en mijn TS is bijna terug TOP dus hopelijk kan ik nu eens wat punten pakken...EbaIba wrote:verrassende winst, waarom Stramien Toure opstelt??Den Uier wrote:Vandaag gewonnen tgen Sv Stramien. 1-2 was de eindstand. We waren beter en wonnen de wedstrijd. Eindelijk beginnen er wat punten gepakt worden. Volgende week zal anders zijn aangezien we dan tegen wat kleppers mogen...
Geheel onfit..Lazarov moet er toch staan , of was die geschorst?
Heb zelf de koppositie gepakt na 5 uitmatchen en 3 thuis..
5x Winst en 3x draw.. 18 punt en 1 puntje los.
Mijn voordeel is eigenlijk dat iedereen wel punten van elkaar kan pakken..
door mijn sterke B-Selectie met zeer lage agressie verspeel ik hier minder punten..
Maandag Robbos thuis en dinsdag uit naar Stramien!

-
een puntje kunnen thuishouden tegen het agressielozere FC Nechce, 1-1 de was de uitslag en daarmee blijven we in de middenmoot hangen met 4ptn voorsprong op degradatie.
morgen gaan we niets kunnen halen tegen de n°3. ons B/C-team mag dan ook aan de aftrap verschijnen.

morgen gaan we niets kunnen halen tegen de n°3. ons B/C-team mag dan ook aan de aftrap verschijnen.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
Vandaag met 1-0 gewonnen van ReesingGenk.
139 - 132
Ploffers staat nu boven alle verwachtingen op plaats 1 in C6.
Dit zal niet lang zo blijven
, maar toch het gaat niet slecht.
8 wedstrijden gewonnen en 1 verloren.
Morgen uit bij de nummer 2 FC Barsa.
We hopen op een punt, maar verwachten niets.
Helaas is de scheids maar 36%, dus veel voordeel halen we hier niet uit.
139 - 132
Ploffers staat nu boven alle verwachtingen op plaats 1 in C6.
Dit zal niet lang zo blijven

8 wedstrijden gewonnen en 1 verloren.
Morgen uit bij de nummer 2 FC Barsa.
We hopen op een punt, maar verwachten niets.
Helaas is de scheids maar 36%, dus veel voordeel halen we hier niet uit.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
Daar moet je niet vanuit gaan he. alhoewel je wel veel geschorsten hebt... Maar toch, je mag zomaar de punten niet te koop leggen... Er vollenbak voor gaan. Als de tegenstander een penalty mist kan je nog gelijkspelen of misschien zelfs winnen...el stino wrote:een puntje kunnen thuishouden tegen het agressielozere FC Nechce, 1-1 de was de uitslag en daarmee blijven we in de middenmoot hangen met 4ptn voorsprong op degradatie.![]()
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Hier een easy win tegen computerploegske.
Sta nu 5e, geef de hoop niet op.
Moet morgen aantreden tegen den leider die toch niet zo ongenaakbaar is als eerst gedacht.
Maar 't zal zeer moeilijk worden... Denk zelfs ondoenbaar... Maar we gaan er volledig voor !
Sta nu 5e, geef de hoop niet op.
Moet morgen aantreden tegen den leider die toch niet zo ongenaakbaar is als eerst gedacht.
Maar 't zal zeer moeilijk worden... Denk zelfs ondoenbaar... Maar we gaan er volledig voor !
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
5 geschorsten bij mij en bij de tegenstander spelers die een hogere bp halen.apology240 wrote:Daar moet je niet vanuit gaan he. alhoewel je wel veel geschorsten hebt... Maar toch, je mag zomaar de punten niet te koop leggen... Er vollenbak voor gaan. Als de tegenstander een penalty mist kan je nog gelijkspelen of misschien zelfs winnen...el stino wrote:een puntje kunnen thuishouden tegen het agressielozere FC Nechce, 1-1 de was de uitslag en daarmee blijven we in de middenmoot hangen met 4ptn voorsprong op degradatie.![]()
ik ga iets tactisch uitproberen voorzover dat mogelijk is. we gaan dus voor de tactische winst, al vrees ik dat die geen punten zal opleveren.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8