en toch heb ik je met 6-3 verslaankvk dries wrote:1-3 winst , 30/30
9 ptn los op nr 2 en nu al 12 op nr 3

FRISTI-ACTION
Moderator: Moderator
en toch heb ik je met 6-3 verslaankvk dries wrote:1-3 winst , 30/30
9 ptn los op nr 2 en nu al 12 op nr 3
Badbuffalo ik zie je wel de titel pakken in D, maar als ik je advies mag geven zou ik toch geleidelijk aan gaan zoeken naar iets minder agressieve spelers. De concurrentie in C is de laatste 2 à 3 seizoenen enorm gestegen. Ik wens je nog veel succes. Wat mezelf betreft, zal ik nog zeker tot F moeten afzakken.Badbuffalo wrote:2-4 winst en zo halen we 31/33. Morgen thuis tegen nr. 9, die na een 12/12 start een 4/21 haalde...
dino_001 wrote:Verloren tegen eerste in stand met 1-0, linieratings waren 136-132.
Hierdoor zakken we weer naar een negende plaats.
Mijn TS is stilaan terug ok en heb vandaag ook met 100% agressie kunnen spelen.Ron Jeremy wrote:dino_001 wrote:Verloren tegen eerste in stand met 1-0, linieratings waren 136-132.
Hierdoor zakken we weer naar een negende plaats.negende? met die 132 op vrijdag had je in D.22 echt in de top gespeeld, waarschijnlijk nog met promotie ook.....
Zelf een simpele 1-4 overwinning en met nog drie 'makkies' in de heenronde te gaan. De eerste plek zal, ondanks blessures en een lage ts, niet in gevaar komen. C8: beware