Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Triple-M
Member of the Soccer Project Association

Post by Triple-M »

Den Uier wrote:En we winnen 1-2. Uit hebben we maar liefst even 138 ratings gehaald en daar zijn we zeer tevreden mee :wink:
Mooie ratings Den Uier!! Hou dit vol!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Winst vandaag, LR 138-136 met 75% agressie, paar B's en mindere TS :)
EbaIba

Post by EbaIba »

Triple-M wrote:
Den Uier wrote:En we winnen 1-2. Uit hebben we maar liefst even 138 ratings gehaald en daar zijn we zeer tevreden mee :wink:
Mooie ratings Den Uier!! Hou dit vol!
solliciteer alvast naar mijn plek in de hel van B.3
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
sjoerd

Post by sjoerd »

Voor het eerst sta ik 1e in C, hopelijk gaat het dit jaar goed, door vakantie zal dat lastig worden!
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Heb toch al 1p 8) kom voorlopig niet verder dan LR 131 ratings. Moet wel naar de 140 kunnen gaan als mijn TS vol is. Nu :roll: staat die maar op 1/3 :oops: Dus de B moet toch maar nog een seizoentje wachten.
T-man

Post by T-man »

0-1 winst, gestart met 9/12 > schitterend :D
Team = AC ManU (B2)
Den Uier

Post by Den Uier »

En 3-0 gewonnen van The Skunks ! Staan nu op een tweede plaats. We zullen dat maar snel inkaderen dan hebben we dat toch al gehad :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

1% beter en weer gelijk. Nou ja promoveren willen we toch niet en het is een gerustellende gedachte dat we gewoon beter zijn dan iedere tegenstander tot nu toe.
De ts zal pas over een week of drie weer een beetje normaal zijn. Enige zorg is wel dat El Ameer geschorst is voor maandag en hij tot nu toe al mijn goals gemaakt heeft :shock: Wie kan er nog meer scoren voor de FC???
Avado
Team Manager

Post by Avado »

12/12 (C.7) in de 1e week en ook nog eens 3pnt los van de nummer 2, zo'n start hebben we nog nooit gehad. Vrees alleen dat het beetje komt door de tegenstanders die we hebben gehad; die staan nu allemaal (op 1 na) op degraderen. Maar het was wel mooi voor de TS, met beetje geluk staat die maandag weer op 100% :).
Last edited by Avado on Fri Jun 27, 2008 4:23 pm, edited 1 time in total.
Team: FC Calzone

Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Veg

Post by Veg »

Ook vannacht alweer gewonnen met 0-1 linieratings 128 tegen 135. Aanvankelijk was ik een beetje lastig op mezelf omdat ik had gedacht al vele kostbare punten te verliezen door lage teamspirit maar dat is nu niet het geval geweest. Ik heb als enige ploeg het maximum van de punten en ook een speler van me staat op een gedeelde eerste plaats in de topschuttersstand. Ik ben dus zeer tevreden tot nu toe. Minpuntje is dat ik een topspeler had kunnen kopen voor een spotprijsje maarja de teamspirit was al zo laag.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
apology240

Post by apology240 »

Hier een 10 op 12. Zijn we tevreden mee, wetende dat het evenzeer 12/12 had kunnen zijn. Sta nu vlak achter Veg., als we dat zo kunnen houden, zal ik wreed content zijn.

Maandag tegen ook mijn zwart beest 'Tatran Praha' en de dag erop tegen Veg.

Veg, je hebt geluk gehad met Tatran Praha want hij heeft met z'n B team tegen je gepseeld. Zijn 2 goei CB's waren nl geschorst en daarmee zal hij de hoop op winst opgegeven hebben.

Ik denk dat het voor mij niet al te simpel zal worden maandag. Ik vrees voor de goeie afloop.

De week die er nu aankomt, kan wel eens cruciaal zijn...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
el stino

Post by el stino »

apology240 wrote:Hier een 10 op 12. Zijn we tevreden mee, wetende dat het evenzeer 12/12 had kunnen zijn. Sta nu vlak achter Veg., als we dat zo kunnen houden, zal ik wreed content zijn.

Maandag tegen ook mijn zwart beest 'Tatran Praha' en de dag erop tegen Veg.

Veg, je hebt geluk gehad met Tatran Praha want hij heeft met z'n B team tegen je gepseeld. Zijn 2 goei CB's waren nl geschorst en daarmee zal hij de hoop op winst opgegeven hebben.

Ik denk dat het voor mij niet al te simpel zal worden maandag. Ik vrees voor de goeie afloop.

De week die er nu aankomt, kan wel eens cruciaal zijn...
zorg maar dat dat zwarte beest zakt naar D.25, dan kan ik hem volgend seizoen op zijn donder geven :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Bombay

Post by Bombay »

Ik moet mij nog even excuseren bij iedereen die ik heb doen geloven dat ik in mijn 1ste week geen of weinig punten zou pakken! :oops: Ik heb nl een 12/12 weten te behalen!!! :D :D :D
TEAM : Djerba
Den Uier

Post by Den Uier »

4-2 gewonnen met de B ploeg. Die haalden toch nog ratings van 137. En nu staan we dus eerste :shock:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Prince88

Post by Prince88 »

Den Uier wrote:4-2 gewonnen met de B ploeg. Die haalden toch nog ratings van 137. En nu staan we dus eerste :shock:
Ga je ons aangenaam verrassen? :D
Prince88, proud manager of Fresh
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”