Mooie ratings Den Uier!! Hou dit vol!Den Uier wrote:En we winnen 1-2. Uit hebben we maar liefst even 138 ratings gehaald en daar zijn we zeer tevreden mee
Divisie C
Moderator: Moderator
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Manager
-
1% beter en weer gelijk. Nou ja promoveren willen we toch niet en het is een gerustellende gedachte dat we gewoon beter zijn dan iedere tegenstander tot nu toe.
De ts zal pas over een week of drie weer een beetje normaal zijn. Enige zorg is wel dat El Ameer geschorst is voor maandag en hij tot nu toe al mijn goals gemaakt heeft
Wie kan er nog meer scoren voor de FC???
De ts zal pas over een week of drie weer een beetje normaal zijn. Enige zorg is wel dat El Ameer geschorst is voor maandag en hij tot nu toe al mijn goals gemaakt heeft

12/12 (C.7) in de 1e week en ook nog eens 3pnt los van de nummer 2, zo'n start hebben we nog nooit gehad. Vrees alleen dat het beetje komt door de tegenstanders die we hebben gehad; die staan nu allemaal (op 1 na) op degraderen. Maar het was wel mooi voor de TS, met beetje geluk staat die maandag weer op 100%
.

Last edited by Avado on Fri Jun 27, 2008 4:23 pm, edited 1 time in total.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Ook vannacht alweer gewonnen met 0-1 linieratings 128 tegen 135. Aanvankelijk was ik een beetje lastig op mezelf omdat ik had gedacht al vele kostbare punten te verliezen door lage teamspirit maar dat is nu niet het geval geweest. Ik heb als enige ploeg het maximum van de punten en ook een speler van me staat op een gedeelde eerste plaats in de topschuttersstand. Ik ben dus zeer tevreden tot nu toe. Minpuntje is dat ik een topspeler had kunnen kopen voor een spotprijsje maarja de teamspirit was al zo laag.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
Hier een 10 op 12. Zijn we tevreden mee, wetende dat het evenzeer 12/12 had kunnen zijn. Sta nu vlak achter Veg., als we dat zo kunnen houden, zal ik wreed content zijn.
Maandag tegen ook mijn zwart beest 'Tatran Praha' en de dag erop tegen Veg.
Veg, je hebt geluk gehad met Tatran Praha want hij heeft met z'n B team tegen je gepseeld. Zijn 2 goei CB's waren nl geschorst en daarmee zal hij de hoop op winst opgegeven hebben.
Ik denk dat het voor mij niet al te simpel zal worden maandag. Ik vrees voor de goeie afloop.
De week die er nu aankomt, kan wel eens cruciaal zijn...
Veg, je hebt geluk gehad met Tatran Praha want hij heeft met z'n B team tegen je gepseeld. Zijn 2 goei CB's waren nl geschorst en daarmee zal hij de hoop op winst opgegeven hebben.
Ik denk dat het voor mij niet al te simpel zal worden maandag. Ik vrees voor de goeie afloop.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
zorg maar dat dat zwarte beest zakt naar D.25, dan kan ik hem volgend seizoen op zijn donder gevenapology240 wrote:Hier een 10 op 12. Zijn we tevreden mee, wetende dat het evenzeer 12/12 had kunnen zijn. Sta nu vlak achter Veg., als we dat zo kunnen houden, zal ik wreed content zijn.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Ga je ons aangenaam verrassen?Den Uier wrote:4-2 gewonnen met de B ploeg. Die haalden toch nog ratings van 137. En nu staan we dus eerste

Prince88, proud manager of Fresh