Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Afgang voor mijn tegenstander vandaag. Ik speelde noodgedwongen met een half B-team door schorsingen er zijn dan nog eens 2 spelers van mij uitgevallen met een blessure en nog ene met een rode kaart en nog heb ik met 0-3 gewonnen. En dat met 11% TS
.
Zit in een bijzonder zwakke competitie trouwens. Kheb 10/18, sta 10de en toch sta ik op maar 3 punten van de eerste plaats.

Zit in een bijzonder zwakke competitie trouwens. Kheb 10/18, sta 10de en toch sta ik op maar 3 punten van de eerste plaats.

k'heb deze ochtend gewonnen met 4-3.
Nu sta ik al 2de in onze competitie en donderdag is het de grote clash tegen de eersten.
We hebben een aantal nadelen:
- we spelen uit
- onze sterkhouders CB en LM zijn afwezig
We hebben daarnaast ook een aantal voordelen:
- Zijn sterke CB is geblesseerd samen met zijn LF en hij heeft geen goede vervangers
Nu sta ik al 2de in onze competitie en donderdag is het de grote clash tegen de eersten.
We hebben een aantal nadelen:
- we spelen uit
- onze sterkhouders CB en LM zijn afwezig
We hebben daarnaast ook een aantal voordelen:
- Zijn sterke CB is geblesseerd samen met zijn LF en hij heeft geen goede vervangers
-
GforumCup
Groepsklassement 1
1 the red fox
2 fc maggots
3 rvm sint-matte fc
4 Splitfire
vri 4 jul 2008 (14:00 CET) Splitfire ??-?? the red fox
vri 4 jul 2008 (10:00 CET) fc maggots ??-?? rvm sint-matte fc
Groepsklassement 2
1 bluewhite
2 Sandscorpia
3 The_All_Stars
4 Racing Mickeyboys
vri 4 jul 2008 (14:00 CET) Racing Mickeyboys ??-?? The_All_Stars
vri 4 jul 2008 (10:00 CET) bluewhite ??-?? Sandscorpia
Groepsklassement 1
1 the red fox
2 fc maggots
3 rvm sint-matte fc
4 Splitfire
vri 4 jul 2008 (14:00 CET) Splitfire ??-?? the red fox
vri 4 jul 2008 (10:00 CET) fc maggots ??-?? rvm sint-matte fc
Groepsklassement 2
1 bluewhite
2 Sandscorpia
3 The_All_Stars
4 Racing Mickeyboys
vri 4 jul 2008 (14:00 CET) Racing Mickeyboys ??-?? The_All_Stars
vri 4 jul 2008 (10:00 CET) bluewhite ??-?? Sandscorpia
Bruges Till I Die
-
-
Door een nipte 2-3 zege ( 101-111 ) blijven we derde, maar 111 ligt ver beneden onze mogelijkheden: door slecht te managen was de fitheid veel te laag van de meeste spelers
.
In de G-forumcup zijn we goed begonnen met een 0-2 zege, waardoor we eerste staan in de poule met 3/3. De volgende match speelt het B-team, dus zullen we wel weer wegzakken
.
Vanaf nu neemt Rutger Lazou de touwtjes bij Sandscorpia in handen. Ik vertrouw erop dat hij dat even goed zal doen als voorgaande keren
. Bedankt!
Italia, here I come.

In de G-forumcup zijn we goed begonnen met een 0-2 zege, waardoor we eerste staan in de poule met 3/3. De volgende match speelt het B-team, dus zullen we wel weer wegzakken

Vanaf nu neemt Rutger Lazou de touwtjes bij Sandscorpia in handen. Ik vertrouw erop dat hij dat even goed zal doen als voorgaande keren

Italia, here I come.

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
- Team President
-
- Team President
-
Opnieuw een simpele winst. Hierdoor blijven we eerste in de stand met een 25/27. De nummer 2 volgt al op 4 punten.
Ook over de linieratings zijn we zeer tevreden. Vandaag haalden we met 45% agressie 123 linierating. Bovendien speelde er ook 1 B-speler mee die 10 prestatie minder haalde dan onze normale A-speler. Ook de gemiddelde BP blijft maar stijgen. Vandaag speelde iedereen minstens 62. De gemiddelde BP van ons A-team ligt nu boven de 65
Ook over de linieratings zijn we zeer tevreden. Vandaag haalden we met 45% agressie 123 linierating. Bovendien speelde er ook 1 B-speler mee die 10 prestatie minder haalde dan onze normale A-speler. Ook de gemiddelde BP blijft maar stijgen. Vandaag speelde iedereen minstens 62. De gemiddelde BP van ons A-team ligt nu boven de 65

Boeren!