Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
B-team wint 6-1 tegen de laatste. Dat brengt ons op een mooie 6e plaats, 4 puntjes meer dan de tiende en 6 minder dan de leider.
Volgende week is een lastige: tegen de nummers 5, 3 en 1. Maar maandag kunnen we het duel om de 5e plaats mssn winnen!
Volgende week is een lastige: tegen de nummers 5, 3 en 1. Maar maandag kunnen we het duel om de 5e plaats mssn winnen!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
-
Gefeliciteerd, door mijn tacktiek had ik mijn B-team opgesteld zoals je nu weet. Vanavond om 22:00 weet ik of mijn tacktiek gewerkt heeftvisje69 wrote:1-2 winst tegen de eerste in de stand, installatietechnicus. Nu staat de top 3 alledrie gelijk met 28 punten. M'n doelsaldo zorgt er echter voor dat ik 3de sta. Desalniettemin is visje69 UITERST tevreden over het huidige verloop. VOOR het seizoen was onze doelstelling behoud, langzamerhand werd het top 5, maar als het zo verder gaat, zullen we voor promotie moeten gaan!!

SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Deze morgen gewonnen met 1-0, linieratings waren 134-129. Hierdoor kruipen we naar een negende plaats.
Morgen tegen dertiende in stand. Geen gemakkelijke opdracht als je weet dat ik vandaag 1 competitie wedstrijd gespeeld heb en er nog 3 VrB's te wachten staan waarbij 2 moeilijke wedstrijden.
Morgen tegen dertiende in stand. Geen gemakkelijke opdracht als je weet dat ik vandaag 1 competitie wedstrijd gespeeld heb en er nog 3 VrB's te wachten staan waarbij 2 moeilijke wedstrijden.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
-
-
0-0 gelijk gespeeld tegen de 3de in de stand. We hadden aanspraak kunnen maken op de winst, aangezien we 1 linie-rating beter waren. Zo hadden we de 3de plek kunnen veroveren. Maar we mogen niet klagen, aangezien we Lord Random ook al een aantal keer mee gekregen hebben.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Ge zijt inderdaad goed bezig en de verschillen zijn nog steeds klein tussen plaats 2 en 5... dus alles is nog mogelijkGlen DV wrote:0-0 gelijk gespeeld tegen de 3de in de stand. We hadden aanspraak kunnen maken op de winst, aangezien we 1 linie-rating beter waren. Zo hadden we de 3de plek kunnen veroveren. Maar we mogen niet klagen, aangezien we Lord Random ook al een aantal keer mee gekregen hebben.

By the way, we staan beiden bovenaan de topschutterslijst.

-
Toch geloof ik nog steeds ni echt in promotie, maar we gaan ons best doen. Er zit idd ni veel verschil tussen die plaatsen, maar vergeet ni da ik de terugronde begin me de 2 moeilijkste wedstrijden van de reeksdino_001 wrote:Ge zijt inderdaad goed bezig en de verschillen zijn nog steeds klein tussen plaats 2 en 5... dus alles is nog mogelijkGlen DV wrote:0-0 gelijk gespeeld tegen de 3de in de stand. We hadden aanspraak kunnen maken op de winst, aangezien we 1 linie-rating beter waren. Zo hadden we de 3de plek kunnen veroveren. Maar we mogen niet klagen, aangezien we Lord Random ook al een aantal keer mee gekregen hebben.
By the way, we staan beiden bovenaan de topschutterslijst.

En mijn ouwe Staponka doet het idd wel goed. Is al 2x topschutter geweest. Maar stonden er vroeger geen andere spelers boven ons of krijg ik weer een dementie-aanval? Of verdwijnen die spelers uit de topschutterlijst als die verkocht worden ofzo? In dat geval zou ik dat toch maar raar vinden.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
De eerste wedstrijd in terugronde moet je inderdaad tegen BMS maar je speelt wel thuis, dus alles is mogelijk. De tweede wedstrijd gaat een moeilijke wedstrijd worden, dat geef ik toeGlen DV wrote:
Toch geloof ik nog steeds ni echt in promotie, maar we gaan ons best doen. Er zit idd ni veel verschil tussen die plaatsen, maar vergeet ni da ik de terugronde begin me de 2 moeilijkste wedstrijden van de reeks.
En mijn ouwe Staponka doet het idd wel goed. Is al 2x topschutter geweest. Maar stonden er vroeger geen andere spelers boven ons of krijg ik weer een dementie-aanval? Of verdwijnen die spelers uit de topschutterlijst als die verkocht worden ofzo? In dat geval zou ik dat toch maar raar vinden.

De voorlaatste ploeg is ook een FC ploeg geworden. Eén van zijn spitsen stond heel bovenaan. Voor de rest weet ik niet wat er gebeurd is...
-
0-0 ondanks linieratings 133-136 op verplaatsing. Schandalig vind ik eigenlijk, maar goed, m'n rechtstreekse concurrenten hebben ook beiden gelijkgespeeld, ook beiden onterecht 
Dus we zijn alledrie benadeeld
Nuja nog 1 matchke en we kunnen de eerste balans opmaken

Dus we zijn alledrie benadeeld

Nuja nog 1 matchke en we kunnen de eerste balans opmaken

Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004