Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Post by el stino »

het loopt nog steeds lekker hier bij Royal FC. samen met een gelijk aantal punten als de n°1. alleen een iets slechter doelsaldo zet ons op een 2e plaats, maar dat geeft niet :)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Krikkers

Post by Krikkers »

Hola, een dikke week geleden zat ik nog in de degradatiezone, nu klim ik stilletjes aan op naar de top van het klassement. Promoveren zit er zelfs terug in! :)
Image
Rutger Lazou

Post by Rutger Lazou »

B-team wint 6-1 tegen de laatste. Dat brengt ons op een mooie 6e plaats, 4 puntjes meer dan de tiende en 6 minder dan de leider.
Volgende week is een lastige: tegen de nummers 5, 3 en 1. Maar maandag kunnen we het duel om de 5e plaats mssn winnen!
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)

S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D

S.52: 10e in C
S.53: 2e in C
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

visje69 wrote:1-2 winst tegen de eerste in de stand, installatietechnicus. Nu staat de top 3 alledrie gelijk met 28 punten. M'n doelsaldo zorgt er echter voor dat ik 3de sta. Desalniettemin is visje69 UITERST tevreden over het huidige verloop. VOOR het seizoen was onze doelstelling behoud, langzamerhand werd het top 5, maar als het zo verder gaat, zullen we voor promotie moeten gaan!!
Gefeliciteerd, door mijn tacktiek had ik mijn B-team opgesteld zoals je nu weet. Vanavond om 22:00 weet ik of mijn tacktiek gewerkt heeft :D Voor 1,6 miljoen wil ik graag 3 punten laten liggen in de competitie.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
dino_001

Post by dino_001 »

Deze morgen gewonnen met 1-0, linieratings waren 134-129. Hierdoor kruipen we naar een negende plaats.
Morgen tegen dertiende in stand. Geen gemakkelijke opdracht als je weet dat ik vandaag 1 competitie wedstrijd gespeeld heb en er nog 3 VrB's te wachten staan waarbij 2 moeilijke wedstrijden.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
reumatiek1995

Post by reumatiek1995 »

Deze ochtend 6 B's in moeten stellen, haalde maar 113 linie's wat weer in verlies luidde
nu mis ik mijn volgende match maar 1 A- speler : joepie ?
Tot nu toe he ik 4/21
4 keer gelijk, waarvan ik 3 keer betere linie's had
Als ik zelf eens 2 % minder heb verlies ik direct :?
el stino

Post by el stino »

gaan winnen bij de nummer 3 en zo slaan we een klein kloofje van 5ptn :)
dino_001

Post by dino_001 »

En we kruipen weer een plaatsje omhoog door vandaag te winnen met 1-3. We staan nu op een 8ste plaats, morgen kunnen we eventueel naar een 6de plats schuiven maar evengoed terug naar een 10de plaats.
el stino

Post by el stino »

vlotte winst van ons A/B-team.
plaats 2 is nog steeds van ons, met een gelijk aantal punten als de n°1.
eens zien wie er herfestkampioen wordt :)

morgen bekeren, we gaan voor nog een ronde verder uiteraard :P
Glen DV

Post by Glen DV »

0-0 gelijk gespeeld tegen de 3de in de stand. We hadden aanspraak kunnen maken op de winst, aangezien we 1 linie-rating beter waren. Zo hadden we de 3de plek kunnen veroveren. Maar we mogen niet klagen, aangezien we Lord Random ook al een aantal keer mee gekregen hebben.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:0-0 gelijk gespeeld tegen de 3de in de stand. We hadden aanspraak kunnen maken op de winst, aangezien we 1 linie-rating beter waren. Zo hadden we de 3de plek kunnen veroveren. Maar we mogen niet klagen, aangezien we Lord Random ook al een aantal keer mee gekregen hebben.
Ge zijt inderdaad goed bezig en de verschillen zijn nog steeds klein tussen plaats 2 en 5... dus alles is nog mogelijk ;)

By the way, we staan beiden bovenaan de topschutterslijst. :D
Glen DV

Post by Glen DV »

dino_001 wrote:
Glen DV wrote:0-0 gelijk gespeeld tegen de 3de in de stand. We hadden aanspraak kunnen maken op de winst, aangezien we 1 linie-rating beter waren. Zo hadden we de 3de plek kunnen veroveren. Maar we mogen niet klagen, aangezien we Lord Random ook al een aantal keer mee gekregen hebben.
Ge zijt inderdaad goed bezig en de verschillen zijn nog steeds klein tussen plaats 2 en 5... dus alles is nog mogelijk ;)

By the way, we staan beiden bovenaan de topschutterslijst. :D
Toch geloof ik nog steeds ni echt in promotie, maar we gaan ons best doen. Er zit idd ni veel verschil tussen die plaatsen, maar vergeet ni da ik de terugronde begin me de 2 moeilijkste wedstrijden van de reeks :D.

En mijn ouwe Staponka doet het idd wel goed. Is al 2x topschutter geweest. Maar stonden er vroeger geen andere spelers boven ons of krijg ik weer een dementie-aanval? Of verdwijnen die spelers uit de topschutterlijst als die verkocht worden ofzo? In dat geval zou ik dat toch maar raar vinden.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
dino_001

Post by dino_001 »

Glen DV wrote:
Toch geloof ik nog steeds ni echt in promotie, maar we gaan ons best doen. Er zit idd ni veel verschil tussen die plaatsen, maar vergeet ni da ik de terugronde begin me de 2 moeilijkste wedstrijden van de reeks :D.

En mijn ouwe Staponka doet het idd wel goed. Is al 2x topschutter geweest. Maar stonden er vroeger geen andere spelers boven ons of krijg ik weer een dementie-aanval? Of verdwijnen die spelers uit de topschutterlijst als die verkocht worden ofzo? In dat geval zou ik dat toch maar raar vinden.
De eerste wedstrijd in terugronde moet je inderdaad tegen BMS maar je speelt wel thuis, dus alles is mogelijk. De tweede wedstrijd gaat een moeilijke wedstrijd worden, dat geef ik toe ;-)

De voorlaatste ploeg is ook een FC ploeg geworden. Eén van zijn spitsen stond heel bovenaan. Voor de rest weet ik niet wat er gebeurd is...
visje69

Post by visje69 »

0-0 ondanks linieratings 133-136 op verplaatsing. Schandalig vind ik eigenlijk, maar goed, m'n rechtstreekse concurrenten hebben ook beiden gelijkgespeeld, ook beiden onterecht :D
Dus we zijn alledrie benadeeld :D

Nuja nog 1 matchke en we kunnen de eerste balans opmaken :)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
dino_001

Post by dino_001 »

2-0 winst en een vlotte 135 linierating kunnen neerzetten, ben tevreden... Sta nu weer een plaatsje hoger, 7de plek.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”