el stino wrote:verloren met zware cijfers tegen de nummer 3 die nu over me heen springt.
hoe jammer toch dat ik die promotie mis
Met jou ploeg moet je toch makkelijk mee kunnen draaien in C of niet?
ja. ik kon zelfs zo de titel binnenhalen als ik wou ook, maar heb het niet gedaan
ik wil me volgend seizoen kunnen inschrijven voor de Uefa vanuit D.
dus mssn blijf ik ook volgend seizoen nog gewoon in D., dan kan ik het seizoen daarop vollenbak gaan in de echte Uefa en de beker
op de meeting is Isis trouwens rond gegaan om te vragen waar we met de volgende meeting zouden zitten (binnen 5 à 6 seizoenen is dat). en mijn antwoord was B, maar ik heb dus nog even tijd om daar te geraken
el stino wrote:verloren met zware cijfers tegen de nummer 3 die nu over me heen springt.
hoe jammer toch dat ik die promotie mis
Met jou ploeg moet je toch makkelijk mee kunnen draaien in C of niet?
ja. ik kon zelfs zo de titel binnenhalen als ik wou ook, maar heb het niet gedaan
ik wil me volgend seizoen kunnen inschrijven voor de Uefa vanuit D.
dus mssn blijf ik ook volgend seizoen nog gewoon in D., dan kan ik het seizoen daarop vollenbak gaan in de echte Uefa en de beker
op de meeting is Isis trouwens rond gegaan om te vragen waar we met de volgende meeting zouden zitten (binnen 5 à 6 seizoenen is dat). en mijn antwoord was B, maar ik heb dus nog even tijd om daar te geraken
Hoe, ik dacht zeker dat je A geantwoord zou hebben
Mijn ambitie is ook binnen een seizoen of 5 in B te zitten... We zullen elkaar dan nog eens klappen
Volgend seizoen ga ik ook weer meedoen aan de voorrondes van Uefa
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
ooit moet en zal ik de A bereiken (en winnen? )
maar dan moet ik wel iets proberen te doen aan mijn budget
en al mijn beste spelers verkopen, om dan jeugdspelers in de plaats te kopen... daar heb ik het niet zo voor als tactiek.
liever geleidelijk aan dan en op het gemakske verder groeien
el stino wrote:ooit moet en zal ik de A bereiken (en winnen? )
maar dan moet ik wel iets proberen te doen aan mijn budget
en al mijn beste spelers verkopen, om dan jeugdspelers in de plaats te kopen... daar heb ik het niet zo voor als tactiek.
liever geleidelijk aan dan en op het gemakske verder groeien
Alles verkopen en dan jeugdspelers kopen is ook niet mijn tactiek.
Probleem is wel dat ik mijn budget ieder seizoen sterk zie verminderen in plaats van vermeerderen en dat ik iets ga moeten zoeken om dat te veranderen of ik mag binnen 1-2 seizoenen mijn ploeg opdoeken
Ik vrees dat ik net tekort zal schieten voor promotie. Vandaag weer verloren. Sta nog steeds 2de maar moet nog tegen nr4 en nr3, dus khoop zo snel mogelijk uitsluitsel te krijgen.
Een jaartje extra in D kan geen kwaad, maar zou jammer zijn
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
0-1 gewonnen tegen nr.9 waardoor ik nu 5 punten los ben van nr.11, degradatie is ver weg
Volgend seizoen zal ik ook meedoen aan de voorronde van de Uefa Cup om te kijken of ik dat seizoen erop (als ik de voorronde overleef) me kan meten aan het internationale niveau
Vanaf vandaag zal ik weer wat vaker online zijn. De afgleopen 2 weken alleen even snel mijn ploegje ingesteld en weer uitloggen.
Ik sta nu op de 3e plaats helaas in punten gelijk met visje wordt spannend een vrijdag spelen we tegen elkaar. Morgen zet ik alles op de beker dus voro vrijdag zal wel moeilijk worden om een fit A-team op te stellen. Ik ga mijn best doen en nog even brainstormen over mijn tacktiek voor donderdag.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
Nummer 2 & 3 speelden gelijk. Dat maakt dat ik nu 3 ptn voorsta op installatietechnicus en 4 op zamlandia. Maar maandag thuis tegen Zamlandia. Jammer genoeg twee geschorsten
Dus ik vrees voor verlies. Gelijkspel zou heerlijk zijn
Je hebt aardig je best gedaan op het doelsaldo. Dit maakt het mij niet makkelijker om promotie af te dwingen.
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
We zijn nu opgeschoven naar een 6de plaats op 3 punten van een top 5 maar aan de andere kant ook maar 4 punten van een tiende positie...
Morgen tegen de nummer 1 die 6punten voorsprong heeft maar volop kampioen wil worden. Een puntje pakken zou al bijna een mirakel zijn.
1-0 winst tegen het nummer 4. Eindigen in de top-3 is nu zo goed als zeker. Aangezien de 4de nu 7 punten achter staat.
Sta gedeeld 1ste samen met het nummer 2 en het nummer 3.
Morgenochtend tegen het nummer 3(installatietechnicus) met 2 geschorsten. M'n tegenstander heeft jammer genoeg geen enkele geschorste en geen enkele geblesseerde.
Ik HOOP op een gelijkspel, maar ik denk dat het verlies zal worden, al kan het thuisvoordeel en het feit dat z'n A-spelers allemaal +- fitheid 90 hebben, toch nog een gelijkspel betekenen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004