...
aan te vullen?

Moderator: Moderator
Jep, ik promoveer al ,dus ik zou met manier van spreken alles mogen verliezen,ik zal niet 3de worden.jassie wrote:promovendusen van G naar F op het forum!
...
aan te vullen?
hehe,probeer 5-4-1 stijl 0 en verdedigende muur met bijna alle Middenvelders verdedigend => grote kans op een puntIllusion wrote:Jep, ik promoveer al ,dus ik zou met manier van spreken alles mogen verliezen,ik zal niet 3de worden.jassie wrote:promovendusen van G naar F op het forum!
...
aan te vullen?
Maar we willen alles winnen,om alsnog eerste te worden![]()
Staan momenteel nog steeds 2de met 1 punt achterstand op de leider!
Donderdag zal waarschijnlijk het verdikt vallen,dan moet ik tegen de leider![]()
Het word heel moeilijk,maar ik ga voor een verdedigende opstelling,wie weet pak ik via random alsnog een puntjewant in het doelpuntensaldo heb ik een voordeel
je zal wel je kunnen handhaven in F, maar tis aan u de keuze, of je in G nog een seizoen extra wilt spelen voor een beker, of in F voor de middenmoot of tegen degradatie..klenne wrote:kben nog aan het twijfelen of k wel zou opgaan, zou graag eens kampioen spelen maar denk niet klaar te zijn voor een hogere reeks.
meningen over mn team? zou ik het aankunnen of niet?
team: rvm sint-matte fc
manager: klenne
Gewoon voor promotie gaanklenne wrote:zou de titel nu nog haalbaar zijn voor mij? tzijn tenslotte maar 4puntjes wat k achter sta