Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team President
Vandaag veilig gespeeld in B2.
Er werd thuis met 3-1 gewonnen van Buhumin, die voorlaatste staat.
Dus nog een jaar in B, dat had ik niet verwacht.
Er werd thuis met 3-1 gewonnen van Buhumin, die voorlaatste staat.
Dus nog een jaar in B, dat had ik niet verwacht.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
- Member of the Soccer Project Association
het bleef 0-0JOY wrote: morgen zeer belangrijke wedstrijd
hélaas ook vééél geschorsten en gekwetsten (7)
KV zonder topschutter Sebok
tegen Superbiennies met topschutter Mica
topschutter Mica werd aan banden gelegd en scoorde dus niet

linieratings 140 - 140
gelijkspel was dus gerechtvaardigd
de degradatiespanning blijft
Superbiennies-brussels int en wijzelf zullen het moeten uitmaken
wie er op die 11 plaats zal eindigen
Dinamo kreeg de punten kado van Silversun Kaisers
en lijkt op weg om zich te redden
jammer van Silversun Kaisers
zo de punten kado geven
ze vergeten blijkbaar de premie die ze kunnen winnen
in de top 5
Na een tijdje in de top 4 gebivakkeerd te hebben, zal het toch waarschijnlijk bij 1 seizoen in B blijven...
Domme beslissing van mij om te verkopen en te kopen terwijl ik nog niet veilig was...
Domme beslissing van mij om te verkopen en te kopen terwijl ik nog niet veilig was...
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Team Manager
Ik denk niet dat je nog gaat degraderen hoor. Uw 3 achtervolgers hebben ook nog een zwaar programma en 2 ervan moeten nog tegen mij spelenTriple-M wrote:Na een tijdje in de top 4 gebivakkeerd te hebben, zal het toch waarschijnlijk bij 1 seizoen in B blijven...

Pfff promotie zal er dit seizoen toch niet inzitten, daarvoor heb ik net iets te veel tegenslag gehad met de random... hopelijk volgend seizoen dan maar.
loooiiiccc - squadra bianco (A)
En vandaag weer!!!!!!!!!racingboj wrote:Jammer, gelijke ratings en toch verloren. Eigenlijk zouden we zelfs beter zijn geweest, maar een rode kaart die ik niet begrijp bezorgde ons gelijke ratings.
Anyway het zit niet mee, onze laatste hoop verloren eigenlijk. We verdienden een 4/6 op basis van de ratings en krijgen maar 1/6, doodjammer als je de punten nodig hebt...
We verdienden een 10/12 en krijgen slechts een 4/12
Als we krijgen wat we verdienden maakten we nog een goed kans om erin te zijn gebleven.
Echt te belachelijk, ben al eens niet kunnen promoveren door de random en er eens door gedegradeerd en nu weeral, kom op

Ik denk dat ik, mede door tijdsgebrek er mee ga ophouden, zo hoeft het niet meer, er moet random zijn maar niet in 3 van de 4 wedstrijden op 1 week.
Daad bij het woord gevoegd, beste spelers staan op TL!racingboj wrote:En vandaag weer!!!!!!!!!racingboj wrote:Jammer, gelijke ratings en toch verloren. Eigenlijk zouden we zelfs beter zijn geweest, maar een rode kaart die ik niet begrijp bezorgde ons gelijke ratings.
Anyway het zit niet mee, onze laatste hoop verloren eigenlijk. We verdienden een 4/6 op basis van de ratings en krijgen maar 1/6, doodjammer als je de punten nodig hebt...
We verdienden een 10/12 en krijgen slechts een 4/12
Als we krijgen wat we verdienden maakten we nog een goed kans om erin te zijn gebleven.
Echt te belachelijk, ben al eens niet kunnen promoveren door de random en er eens door gedegradeerd en nu weeral, kom op.
Ik denk dat ik, mede door tijdsgebrek er mee ga ophouden, zo hoeft het niet meer, er moet random zijn maar niet in 3 van de 4 wedstrijden op 1 week.
-
Spijtig dat ik nou net degene ben die je de kop afhakt
De overwinning was inderdaad gelukkig, maar het verschil in linierating was natuurlijk maar 1 punt.
Om simpel te zeggen: dankzij stoppers zoals jij hou ik het zolang uit in de B
Maar goed, als je inderdaad stopt: jammer, en succes verder!

De overwinning was inderdaad gelukkig, maar het verschil in linierating was natuurlijk maar 1 punt.
Om simpel te zeggen: dankzij stoppers zoals jij hou ik het zolang uit in de B

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Het is gewoon teveel van het goede, als de random gewoon deed bij mij blijf ik erin volgens mij, keer op keer als het belangrijk wordt slaat die toe in mijn nadeel. Mijn stoppen heeft dan ook weinig te maken met uw behoud, eerder de random die mee was in jouw voordeel, namelijk slechter zijn er winnen. En dan had ik mijn agressie nog niet maximaal ingesteld. Ik vermoedde wel dat mijn BP's hoog genoeg boven die van jou uit zoude komen.sljivovica wrote:Spijtig dat ik nou net degene ben die je de kop afhakt![]()
Om simpel te zeggen: dankzij stoppers zoals jij hou ik het zolang uit in de B![]()
Eigenlijk had ik het vrij goed uitgekeind met mijn TS in het begin, maar de random beslist. Enfin, een manager uit seizoen 1 verlaat het spel, jammer maar met mijn professionele loopbaan was het toch moeilijk geworden om in de hogere regionen te blijven managen.
Ik heb het ook gewoon gehad, de random is in mijn geval te beslissens geweest. Sommige ploegen hebben ze haast altijd mee, anderen altijd tegen.
Vandaag behoud veilig gespeeld.
Een mooie 0-1 overwinning en verliespartijen van Sigma en Furiosi zorgen ervoor dat ik nog een jaartje mag blijven in B!!
We gaan nu een flink aantal spelers verkopen en nieuwe jeugd aankopen!
Een mooie 0-1 overwinning en verliespartijen van Sigma en Furiosi zorgen ervoor dat ik nog een jaartje mag blijven in B!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
Veilig gespeeld! Ploffers heeft me laten winnen, hoewel het niet nodig was.
Het komt me verder prima uit, ik ben de afgelopen dagen terugverhuisd naar Nederland, dus geen tijd om in te loggen
Nu nog vanuit de bibliotheek, hopelijk binnen een week of twee weer lekker elke dag. De verhuizing is netjes gepland om het seizoens-einde heen
Het komt me verder prima uit, ik ben de afgelopen dagen terugverhuisd naar Nederland, dus geen tijd om in te loggen

Nu nog vanuit de bibliotheek, hopelijk binnen een week of twee weer lekker elke dag. De verhuizing is netjes gepland om het seizoens-einde heen

FC Wageningen
-
Dan hoop ik je de eerste pot in B.3 te treffenTriple-M wrote:Vandaag behoud veilig gespeeld.

Het wordt forumtechnisch wat drukker met B.3: Apology, Veg en Avado (?) komen er ook aan. Misschien Fresh er nog bij

-
avado nietRon Jeremy wrote:Dan hoop ik je de eerste pot in B.3 te treffenTriple-M wrote:Vandaag behoud veilig gespeeld.
We gaan nu een flink aantal spelers verkopen en nieuwe jeugd aankopen!![]()
Het wordt forumtechnisch wat drukker met B.3: Apology, Veg en Avado (?) komen er ook aan. Misschien Fresh er nog bij

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Ik ga het proberenel stino wrote:avado nietRon Jeremy wrote:Dan hoop ik je de eerste pot in B.3 te treffenTriple-M wrote:Vandaag behoud veilig gespeeld.
We gaan nu een flink aantal spelers verkopen en nieuwe jeugd aankopen!![]()

Winnen doe ik wel, dus daar ligt het niet aan

Maar Bungle FC moet dan wel verliezen van Sosna Pod, gelijkspel van hen brengt mij ook op een 12e plaats. Allebei zitten ze ook nog in de beker en in principe maakt het voor beiden geen bal uit wat ze opstellen...
Prince88, proud manager of Fresh
-
moi aussi...
Sta samen met Veg op de 1ste plaats. Staan 18punten los. Volgend seizoen in B3 zal het heel wat moeilijker zijn. Al zijn de 2 promovendussen van C9 vorig jaar nu ook 1 en 2 in B3. Een voorteken ??
Sta samen met Veg op de 1ste plaats. Staan 18punten los. Volgend seizoen in B3 zal het heel wat moeilijker zijn. Al zijn de 2 promovendussen van C9 vorig jaar nu ook 1 en 2 in B3. Een voorteken ??

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A