Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Post by Ron Jeremy »

De clash tegen Bari met 1-2 gewonnen (136-138). We zijn twee overwinningen verwijderd van het kampioenschap. Maandag tegen een FC team dus dat is alvast 1.

Benieuwd wat volgend seizoen gaat brengen. Op papier heb ik eigenlijk nog niets te zoeken in B. Aangezien ik er met moeite een 143/144-er uit kan persen. Dit gebeurt echter nooit; meestal speel ik tussen de 135 en 141 en ik weet niet of dat genoeg is in B.3 :oops:
Veg

Post by Veg »

Het blijft zeer spannend voor de titelstrijd, ik had gehoopt dat Neche een punt kon pakken maar hij was slechter. Hij had wel nog iets agressiever kunnen spelen maar dan zou hij denk ik nog net tekort zijn gekomen. Indien de random niet toeslaat dan verwacht ik dat ik en mijn concurrent in de laatste drie wedstrijden nog het maximum van de punten zullen halen.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
super steger
Team Manager

Post by super steger »

bats1903 wrote:Wat een bizarre reeks heb ik. Ik heb meer wedstridjen gewonnen dan verloren en toch sta ik 12. De drie ploegen boven me hebben even veel punten. Met nog vier wedstrijden te gaan kan zelfs de nummer 5 nog degraderen.
Dan is het bij jullie wel een stuk spannender.
Voor mij is degradatie een feit :cry: we proberen nou de 12de plaats vast te houden om onze eer toch een beetje te redden. de TS is nog steeds erg laag. We gaan ons nou richten op het kampioenschap in de D8)
Triple-M

Post by Triple-M »

Ron Jeremy wrote:De clash tegen Bari met 1-2 gewonnen (136-138). We zijn twee overwinningen verwijderd van het kampioenschap. Maandag tegen een FC team dus dat is alvast 1.

Benieuwd wat volgend seizoen gaat brengen. Op papier heb ik eigenlijk nog niets te zoeken in B. Aangezien ik er met moeite een 143/144-er uit kan persen. Dit gebeurt echter nooit; meestal speel ik tussen de 135 en 141 en ik weet niet of dat genoeg is in B.3 :oops:
B3 is een erg sterke poule. En word volgend jaar alleen maar sterker...
Ik presteer ook wel 142-ers, maar vaak is dat nog niet genoeg voor de overwinning. Ik wens je in ieder geval alvast veel succes en misschien tot volgend jaar!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjoerd

Post by sjoerd »

Vanacht wordt duidelijk of ik al zeker ben van promotie naar B.1 :) :wink:
Veg

Post by Veg »

Ik denk dat ik vannacht niet ga winnen, mijn tegenstander zijn spelers staan 100/100 en hij speeld thuis, en ik mis nog een deel teamspirit vanwege drie transfers die ik onlangs heb gedaan.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Veg wrote:Ik denk dat ik vannacht niet ga winnen, mijn tegenstander zijn spelers staan 100/100 en hij speeld thuis, en ik mis nog een deel teamspirit vanwege drie transfers die ik onlangs heb gedaan.
Z'n team staat niet helemaal in orde hoor. Op bepaalde posities heeft hij zwakke moralen (91%) en op CF ofwel zwakke moraal ofwel lage fitheid. Je ziet maar ;)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Triple-M wrote:
Ron Jeremy wrote:De clash tegen Bari met 1-2 gewonnen (136-138). We zijn twee overwinningen verwijderd van het kampioenschap. Maandag tegen een FC team dus dat is alvast 1.

Ik presteer ook wel 142-ers, maar vaak is dat nog niet genoeg voor de overwinning. Ik wens je in ieder geval alvast veel succes en misschien tot volgend jaar!
Tsja ik had het al gezien. Mijn hoop is dat ik wat teams tref die in de verbouwing zitten (Dili) of dat waarschijnlijk doen (Newcastle met 12 spelers >29j). Waarschijnlijk pak ik er ook wel eentje op agressie, dus nog 3 te gaan :lol:
el stino

Post by el stino »

deze nacht met Avado zijn team tegen zztopai.
jammer dat Avado geen Rf ter beschikking heeft :(
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Triple-M

Post by Triple-M »

Ron Jeremy wrote:
Triple-M wrote:

Tsja ik had het al gezien. Mijn hoop is dat ik wat teams tref die in de verbouwing zitten (Dili) of dat waarschijnlijk doen (Newcastle met 12 spelers >29j). Waarschijnlijk pak ik er ook wel eentje op agressie, dus nog 3 te gaan :lol:
Als ik morgen win tegen Progresul Berceni ben ik er ook zo goed als!!! Dan heb je er nog maar 2 te gaan!!!! Ben blij dat Progresul Berceni zijn topscorer mist. Met 19 goals en een BP van 75 toch best belangrijk. Zie ook net dat zijn A-RB is uitgevallen op de training, en zijn B-RB heeft een laag moraal. Zie de overwinning nog steeds niet gebeuren, maar de kansen groeien wel!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
el stino

Post by el stino »

el stino wrote:deze nacht met Avado zijn team tegen zztopai.
zorgen gemaakt om niks blijkbaar :)
easy 5-2 winst, omdat zztopai er niet voor ging.

nu zit ik wel met een probleempje...
Avado wou enkel 1e of 3e worden...
en ik weet niet of Metal United nog punten kan/gaat verliezen...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

el stino wrote:
el stino wrote:deze nacht met Avado zijn team tegen zztopai.
zorgen gemaakt om niks blijkbaar :)
easy 5-2 winst, omdat zztopai er niet voor ging.

nu zit ik wel met een probleempje...
Avado wou enkel 1e of 3e worden...
en ik weet niet of Metal United nog punten kan/gaat verliezen...
Ik moet toevallig nog tegen hen beide. Morgen tegen Metal. Hij heeft geen geschorsten en geblesseerden. Ik speel thuis, maar zie mezelf niet winnen.

Donderdag moet ik tegen Avado. Ik ga wss amper geschorsten hebben, wnt heb gunstige scheids tegen metal. Ook zit ik tot tegenstelling van Avado niet meer in de beker. Dus ik schat mijn kansen donderdag hoger in dan hem.

En volgens mij is het mogelijk dat Chelsea01 er nog over gaat. Hij moet tegen AFK morgen en heeft geluk met de scheids. Al gaat het toch een spannende match worden. Maar donderdag moet hij tegen Celtic en heeft hij sowieso 3 pnt.

1e zal hij naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen worden. Dus zal het een 3e plaats worden. Maar dan moet je wel hopen dat Chelsea wint morgen.

Maar stel dat ik win, kan hij de 1e plaats natuurlijk wel halen. Want het is gelijk doelsaldo en metal moet nog tegen rekenbreinen.
Denk er nog eens goed over na :P
Last edited by cantagallina on Mon Aug 11, 2008 7:17 pm, edited 1 time in total.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
sjoerd

Post by sjoerd »

Promotie naar B1 afgedwongen!!
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

sjoerd wrote:Promotie naar B1 afgedwongen!!
Proficiat!

Ik heb vannacht kansloos verloren op het veld van T-Man. Tegen een 143 (sjiek sjiek!!) kan ik echt niet op :P Morgen kan het voor mij nog goed uitdraaien, maar de kansen zijn echter vrij klein. Ikzelf moet eerst en vooral winnen, de nr.2 combat moet thuis verliezen tegen FC Marlboro (heel sterk, maar speelt nauwelijks op z'n sterkst, maar wie weet), en de nr.3 die me vannacht voorbijgestoken is, mag niet winnen op het veld van de nr.1. Pfoeh :?
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Zoals verwacht een simpele 8-1 met het B(C)-team. 1 overwinning volstaat voor het kampioenschap, terwijl de concurrentie allebei tegen de nummer 4 (Kolikov) en de nummer 6 (AS Bari) spelen.
Al zou ik willen, het kan bijna niet meer mis :twisted:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”