Wel met gemengde gevoelens overigens, want the devils (nummer 13!) hadden wellicht kunnen winnen met het A-team en dat baart de nodige zorgen voor komend seizoen. Tijd om te genieten is er niet, want de Uefa komt er al weer aan

Moderator: Moderator
Red Devils wil hiermee wrs zijn A-team sparen voor de clash in de beker van morgenRon Jeremy wrote:Red Devils had andere prioriteiten en gaf de pot weg 1-8 overwinning en we zijn kampioen![]()
Wel met gemengde gevoelens overigens, want the devils (nummer 13!) hadden wellicht kunnen winnen met het A-team en dat baart de nodige zorgen voor komend seizoen. Tijd om te genieten is er niet, want de Uefa komt er al weer aan
Wel zonde. Anders had hij aan de leiding gestaan!! Maja...el stino wrote:Red Devils wil hiermee wrs zijn A-team sparen voor de clash in de beker van morgenRon Jeremy wrote:Red Devils had andere prioriteiten en gaf de pot weg 1-8 overwinning en we zijn kampioen![]()
Wel met gemengde gevoelens overigens, want the devils (nummer 13!) hadden wellicht kunnen winnen met het A-team en dat baart de nodige zorgen voor komend seizoen. Tijd om te genieten is er niet, want de Uefa komt er al weer aan![]()
hij moet tegen Avado, en laat ik u net Avado zijn team onder de hoede hebben![]()
jammer dat ik er niet in geloofde dat Canta toch van de nummer 1 kon winnenanders had ik Avado ook nog naar de titel kunnen helpen
![]()
toch op veilig gespeeld, zodat hij volgend seizoen zelf de titel kan meemaken en vieren.
Vannacht heb ik mijn laatste wedstrijd gewonnen waardoor ik mijn eerste plaats ben blijven behouden. Persoonlijk vind ik wel dat ik verdiend kampioen ben geworden. Ik heb onder andere op vier of vijf speeldagen na altijd op de eerste plaats gestaan en dan zou het jammer zijn geweest indien daar op de laatste speeldag verandering in was gekomen. Ik had verwacht dat ik kampioen zou worden met de vingers in de neus maar dat was dus helemaal niet het geval, proficiat aan apology240 daarvoor. Op basis van bp is zijn team niet bij de beteren, maar zijn extreem lage agressie maakt dat meer van goed. Een originele aanpak die zijn vruchten heeft afgeworpen. Dit was mijn spannendste seizoen op het seizoen na dat ik pas op de laatste speeldag zeker was van de titel in B1.apology240 wrote:We staan aan de vooravond van de belangrijkste match sinds lang in C9.
Veg en ik staan al wreed lang 1 en 2 met gelijke punten.
Wie haalt de titel en wie wordt er 2e ? Hopelijk laat Veg punten liggen en kan ik dan toch nog (verdiend vind ik zelf) de titel binnenhalen !
Lees hier veel over B3. Volgend jaar zitten wij er ook in !
Ikzelf had nooit gedacht zo makkelijk de promotie te kunnen afdwingen. Uiteindelijk mogen we toch wel stellen dat de top2 zich duidelijk van de rest heeft kunnen afscheiden.Veg wrote:Vannacht heb ik mijn laatste wedstrijd gewonnen waardoor ik mijn eerste plaats ben blijven behouden. Persoonlijk vind ik wel dat ik verdiend kampioen ben geworden. Ik heb onder andere op vier of vijf speeldagen na altijd op de eerste plaats gestaan en dan zou het jammer zijn geweest indien daar op de laatste speeldag verandering in was gekomen. Ik had verwacht dat ik kampioen zou worden met de vingers in de neus maar dat was dus helemaal niet het geval, proficiat aan apology240 daarvoor. Op basis van bp is zijn team niet bij de beteren, maar zijn extreem lage agressie maakt dat meer van goed. Een originele aanpak die zijn vruchten heeft afgeworpen. Dit was mijn spannendste seizoen op het seizoen na dat ik pas op de laatste speeldag zeker was van de titel in B1.apology240 wrote:We staan aan de vooravond van de belangrijkste match sinds lang in C9.
Veg en ik staan al wreed lang 1 en 2 met gelijke punten.
Wie haalt de titel en wie wordt er 2e ? Hopelijk laat Veg punten liggen en kan ik dan toch nog (verdiend vind ik zelf) de titel binnenhalen !
Lees hier veel over B3. Volgend jaar zitten wij er ook in !
Nu ga ik terug naar B3, een reeks waar ik al vier seizoenen heb gespeeld en nooit uit heb kunnen promoveren. Volgend seizoen ga ik afwachten hoe het verloopt, maar ik denk dat ik me rustig ga houden en de kern nog serieus ga afslanken terwijl ik degradatie probeer te vermijden. Het seizoen daarop ga ik voor promotie naar de A-reeks.