Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

JOY
Member of the Soccer Project Association

Post by JOY »

Yvesiezi wrote:12/12 deze week 31/36 in totaal. Vandaag gewonnen dankzij de random (tegenstander kreeg een rode kaart in de 35ste minuut terwijl het geen strenge ref was). Nu hebben we nog steeds 6 punten voor op de tweede, zeven punten op de derde.
Het geluk is aan onze kant ;-)
En dan weten dat onze volgende week relatief gezien iets simpeler wordt.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
terugronde kan zwaar worden
verplaatsing naar de 2de-3de-4de en naar.......één of andere underdog die thuis niet verliest ofzo..... :twisted:
apology240

Post by apology240 »

Een verwachte belangrijke overwinning vandaag tegen een rechtstreekse concurrent voor de degradatie.
3 punten rijker en schuif van plaats 12 naar plaats 10.

volgende week staan 3 zware matchen op het programma. Zeker die van donderdag tegen een andere degradatiekandidaat. Hij ligt uit de beker, ik niet, hij heeft dus zowiezo al een voordeel... Die beker kan me zuur opbreken...

Maandag tegen Ron Jeremy... Hij zegt wel dat hij niet op z'n plaats staat daarboven, maar je staat er toch maar mooi he. 't zal zeker niet onverdiend zijn. Ik vrees dat ik maandag niet veel zal kunnen rapen bij je...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Tsja ik heb geen idee. Als ik uitga van alleen bp's dan scoor ik niet best, maar ik heb redelijk geluk met agressieve scheidsen en een voordeeltje dat ik snel uit de beker lag. Maar als je naar die bp's kijkt: ik heb nauwelijks spelers die boven de 71 uitgaan; er zijn zat ploegen waarbij 71 'de minste' van de ploeg is dus....

Vanochtend 0-0 tegen Veg, die maar 40% agr speelde (daardoor 1% beter en toch gelijk :wink: ). Als hij agressiever had (kunnen?) spelen dan had ik zeker verloren. Maar goed ik klaag niet voorlopig :D
Veg

Post by Veg »

Ik ben donderdagnamiddag onverwacht thuis moeten vertrekken naar mijn kot en op mijn kot is geen internet. Vandaar dat ik nu pas iets post. Ik had mijn team gelukkig al ingesteld volgens mijn eerste indruk voor die wedstrijd. De agressie stond denk ik wel goed ingesteld, had ik hem hoger gezet dan zou ik rode kaarten hebben gepakt want ik moest twee B-spelers laten meedoen die agressiever zijn. Indien ik de tijd had gehad om de tegenstander te scouten dan zou ik wel risico hebben genomen om de agressie hoger in te stellen indien ik dacht dat ik het niet zou halen. Dat Ron 1% beter was als mij was in ieder geval zeker niet door een off day bij mijn wedstrijdinstellingen ofzo. De instellingen waren bijna optimaal en het is nu eenmaal zo dat ik het moeilijk heb tegen teams met een zeer lage agressie indien de scheidsrechter agressief is.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Eindelijk een deftige week gespeeld. 9/12 en even weg van de degradatieplaatsen. Normaal gezien haal ik volgende week echter niet teveel punten, ik moet op verplaatsing naar Diavolo, thuis tegen VC el Bourgemestre en uit naar Superbiennes.

De match van maandag zie ik echter helemaal zitten. Diavolo heeft geen enkele speler met een deftige moraal. Als hij een 133 haalt maandag, zal het veel zijn, verwacht ik. Komt dit doordat hij zijn voltallig bestuur ontslagen heeft? Hopelijk denkt hij er niet aan om nieuwe contracten te geven, zodat het B-team er onverwacht kan winnen.

Dinsdag mag de A-ploeg dan laten zien wat het waard is tegen een der favorieten.

Met 4/9 ben ik tevreden, alles daarboven is geweldig...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Wikke wrote:De match van maandag zie ik echter helemaal zitten. Diavolo heeft geen enkele speler met een deftige moraal. Als hij een 133 haalt maandag, zal het veel zijn, verwacht ik. Komt dit doordat hij zijn voltallig bestuur ontslagen heeft? Hopelijk denkt hij er niet aan om nieuwe contracten te geven, zodat het B-team er onverwacht kan winnen.
Diavolo had vrijdag de random serieus tegen, maar om daarna je hele staff te ontslaan is tcoh wat drastisch en onverstandig.
Dat gaat nu toch geen verbetering brengen, of ben ik verkeerd?

Edit: en hij ontslaat iedereen, behalve de coach ;-)

Ik ben blij Wikke, dat je na je slechte start er bovenop bent.
Nu hopen dat JOY nog wat punten haalt, en dat moet niet enkel in thuismatchen zijn. 8)
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
JOY

Post by JOY »

Yvesiezi wrote: Nu hopen dat JOY nog wat punten haalt, en dat moet niet enkel in thuismatchen zijn. 8)
:lol: :lol: krijgt er iemand schrik :P

niet paniekeren ge zult wel kampioen spelen
als ge niet te zot doet :twisted:

maar bourgemestre zal de spanning erin houden :wink:
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

JOY wrote:
Yvesiezi wrote: Nu hopen dat JOY nog wat punten haalt, en dat moet niet enkel in thuismatchen zijn. 8)
:lol: :lol: krijgt er iemand schrik :P

niet paniekeren ge zult wel kampioen spelen
als ge niet te zot doet :twisted:

maar bourgemestre zal de spanning erin houden :wink:
Ja, dat vrees ik ook. En RSCA Prince, die kunnen ook nog gevaarlijk uit de hoek komen.
Maar veel gaat ook afhangen van ploegen die ineens de competitie links gaan laten liggen waardoor 1 ploeg ervan gemakkelijk kan winnen en een andere er nog tegen verloren heeft...
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
sjoerd

Post by sjoerd »

Met veel geluk gelijkgespeeld tegen Prince, ik mag nite klagen! :) :wink:
JOY

Post by JOY »

oef nog eens gewonnen
en dan nog tegen een rechtstreeks degradatie concurrent
2-1 tegen Gemer Original
zijn spelers presteren beter
maar wij halen hoger linieratings 137-135
zolang we thuis niet verliezen
en af en toe een puntje pakken op verplaatsing
zitten we goed

winnen op verplaatsing zit er er voorlopig nog niet in
of 't zou morgen moeten zijn
weer op bezoek bij een concurrent... Pankracké krysy
daar presteren ze ook meer dan 70%
het wordt moeilijk
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Het sprookje blijft duren. Het thuisvoordeel zorgde er voor dat ik 1% beter was dan Apology. Daardoor nog steeds gedeeld koploper. Morgen op verplaatsing naar Westel. Normaal gesproken bij 100/100 kansloos, maar zijn spelers hadden vandaag een zware dag. Wie weet....

Donderdag nog Olomouc en daarna gaat het team hervormd worden, zodat we wat gaan zakken op de ranglijst. Handhaving moet na de 'magistrale' heenronde wel lukken. De 'jeugd' gaat nu serieuze kansen krijgen om over twee seizoenen echt een toppositie te realiseren 8)
Sjarel

Post by Sjarel »

Vooral mentaal zwaar. 145 op verplaatsing gehaald, maar geen punten...
SoccerProject: Can you manage it ?
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Sjarel wrote:Vooral mentaal zwaar. 145 op verplaatsing gehaald, maar geen punten...
Ik zag het . Nu heb je met een 143-er wel terecht de volle buit 8) Helaas voor mij, maar meer dan 140 zat er gewoon niet in.
JOY

Post by JOY »

weer geen uitoverwinningen in B 1

wij dus ook niet, maar wel een verdiend punt tegen Pankracké krysy
1-1 (139-139)

ook de leiders " the silversun kaisers" haalden maar een gelijkspel
tegen de zoeloe's
en achtervolger vc el bourgemestre moest tevreden zijn met een puntendeling ondanks 1% betere linieratings dan kick and rush
(hun recente aankoop zal de TS beinvloed hebben)

zelfs laatst geklasseerde dinamo bucuresti hield een punt aan huis
met 1% minder dan nymburk
apology240

Post by apology240 »

Gisteren nog verloren tegen Ron Jeremy met 1% minder, vandaag gewonnen tegen de koploper en de nummer 11 van divisie A vorig seizoen !!!

Dikke overwinning dus, eentje om in te kaderen :-)

2% waren we beter en daardoor klimmen we terug in de top10.

Ondertussen is het superspannend aan de top. 4 teams hebben 28 punten, 2 teams 27 en 1 team 26. Prachtig !!

Als ik dan een keertje vergelijk met andere B divisies, dan ligt het niveau in B3 toch wel zeer hoog...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”