Zorg voor die overwinning, even laten zien wie er nog steeds de baas is!

Moderator: Moderator
Tja, na die slechte start had ik zeker niet verwacht dat ik nu na 18 speeldagen 10 punten voorsprong zou hebben. Deze nacht tegen Bystrec en dan komt er nog een zware week. Als ik die week goed door kom, dan zie ik het wel rooskleurig in.T-man wrote:10p voorsprong Jokke, als je dit nog uit handen geeft dan spreek ik tegen u ni meer
Raffin wrote:151 uit halen en niet winnen, balen voor FrrFrr denk ik
Komaan Jokke!
Heb eens gekeken en het is vrijdag tegen FrrFrrDilibangeda wrote:De strijd zal nu tussen jokke vs frrfrr gaan. jokke pakt zonder narigheden sosna dinsdag thuis en donderdag op frrfrr zal veel bepalen. maar verlies je daar jokke, dan zal je er nog steeds goed voorstaan! je staat in ieder geval in pole position om de titel te winnen!
Idd, moeilijke wedstrijden deze week. 1e klip is ondertussen al omzeild. 2-4 overwinning op Blsany.bobtju wrote:Heb eens gekeken en het is vrijdag tegen FrrFrrDilibangeda wrote:De strijd zal nu tussen jokke vs frrfrr gaan. jokke pakt zonder narigheden sosna dinsdag thuis en donderdag op frrfrr zal veel bepalen. maar verlies je daar jokke, dan zal je er nog steeds goed voorstaan! je staat in ieder geval in pole position om de titel te winnen!
Deze week speelt jokke tegen 2 , 4 , 5 en 6niet gemakkelijk !
Maar 10 punten is natuurlijk wel veel!
Wat me opviel was dat van positie 3 tot 8 het allemaal Tsjechen waar achter elkaar![]()
PS : Ik heb je nog eens uitgenodigd voor een vr dilibangeda
jokke wrote:Idd, moeilijke wedstrijden deze week. 1e klip is ondertussen al omzeild. 2-4 overwinning op Blsany.bobtju wrote:Heb eens gekeken en het is vrijdag tegen FrrFrrDilibangeda wrote:De strijd zal nu tussen jokke vs frrfrr gaan. jokke pakt zonder narigheden sosna dinsdag thuis en donderdag op frrfrr zal veel bepalen. maar verlies je daar jokke, dan zal je er nog steeds goed voorstaan! je staat in ieder geval in pole position om de titel te winnen!
Deze week speelt jokke tegen 2 , 4 , 5 en 6niet gemakkelijk !
Maar 10 punten is natuurlijk wel veel!
Wat me opviel was dat van positie 3 tot 8 het allemaal Tsjechen waar achter elkaar![]()
PS : Ik heb je nog eens uitgenodigd voor een vr dilibangeda
Als we deze week goed doorkomen dan staan we al een serieuze stap dichter bij de titel.