Gisteren 0-4 tegen de nr.15, vandaag 8-2 tegen de nr. 16. Niks speciaals, al is de prestatie vandaag wel een om gezien te worden 141 ratings met 70% agressie, en dat op een dinsdag (spelers speelde ook maandag). Da's niet slecht! Donderdag en vrijdag uiteraard iets lastigere partijen, maar we hopen weer te oogsten
1-1 gelijk en 1% slechter. Weeral krijg ik dit seizoen de rode kaart voorgeschoteld terwijl de tegenstander 1 brok agressieploeg was. Onbegrijpelijk maar wel 3 punten kwijt hierdoor.
T-man wrote:0-2 gew
Donderdag de clash thuis tgn BB, als hij wint of een punt pakt ligt de weg naar B open voor hem
Dat wordt heel lastig... 3 geschorsten, en dat terwijl jij twee easy games had voor mij en dus geen geschorsten. Voeg daarbij jouw thuisvoordeel en de nadelige scheids voor mij... Nprmaalgezien win jij
1e topper gewonnen dit seizoen (eindelijk): 1-0
Nog steeds 5p achter op BB én plaats 2, het blijft een onmogelijke opdracht als je rekening houd dat ik nog tgn nrs 1, 3 en 5 moet but we keep the faith !!
T-man wrote:1e topper gewonnen dit seizoen (eindelijk): 1-0
Nog steeds 5p achter op BB én plaats 2, het blijft een onmogelijke opdracht als je rekening houd dat ik nog tgn nrs 1, 3 en 5 moet but we keep the faith !!
Als jij de nummers 1 en 3 verslaat, is het niet zo erg dat ik vannacht verloren heb Zoals verwacht was jij gewoon beter. Win dus nu ook maar die andere matchen
T-man wrote:1e topper gewonnen dit seizoen (eindelijk): 1-0
Als jij de nummers 1 en 3 verslaat, is het niet zo erg dat ik vannacht verloren heb Zoals verwacht was jij gewoon beter. Win dus nu ook maar die andere matchen
En m'n TS was maar 91%, nu al terug 94%, ik zie het zitten, al zal ik wel de enige Belg in C6 zijn volgend seizoen
En ik die totaal niet wil promoveren staat mooi op een 2e plaats in C7 Ben de enige die de 1e al heeft verslagen. En moest ik niet begonnen zijn met een 5 op 18 had er misschien nog meer in gezeten. Maja
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)