Divisie C
Moderator: Moderator
-
Badbuffalo
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie C
Gisteren 0-4 tegen de nr.15, vandaag 8-2 tegen de nr. 16. Niks speciaals, al is de prestatie vandaag wel een om gezien te worden
141 ratings met 70% agressie, en dat op een dinsdag (spelers speelde ook maandag). Da's niet slecht! Donderdag en vrijdag uiteraard iets lastigere partijen, maar we hopen weer te oogsten 
Icom liet de match voor wat het was en vandaar een makkelijke 5-1 winst 
Team = AC ManU (B2)
Weer 3% beter en slechts 2-2 op 't veld van Marlboro
Daar gaat de 2e promotieplaats
Daar gaat de 2e promotieplaats
Team = AC ManU (B2)
-
Den Uier
1-1 gelijk en 1% slechter. Weeral krijg ik dit seizoen de rode kaart voorgeschoteld terwijl de tegenstander 1 brok agressieploeg was. Onbegrijpelijk maar wel 3 punten kwijt hierdoor.
0-2 gew
Donderdag de clash thuis tgn BB, als hij wint of een punt pakt ligt de weg naar B open voor hem
Donderdag de clash thuis tgn BB, als hij wint of een punt pakt ligt de weg naar B open voor hem
Team = AC ManU (B2)
-
Badbuffalo
Dat wordt heel lastig... 3 geschorsten, en dat terwijl jij twee easy games had voor mij en dus geen geschorsten. Voeg daarbij jouw thuisvoordeel en de nadelige scheids voor mij... Nprmaalgezien win jijT-man wrote:0-2 gew![]()
1e topper gewonnen dit seizoen (eindelijk): 1-0
Nog steeds 5p achter op BB én plaats 2, het blijft een onmogelijke opdracht als je rekening houd dat ik nog tgn nrs 1, 3 en 5 moet but we keep the faith !!
Nog steeds 5p achter op BB én plaats 2, het blijft een onmogelijke opdracht als je rekening houd dat ik nog tgn nrs 1, 3 en 5 moet but we keep the faith !!
Team = AC ManU (B2)
-
Badbuffalo
Als jij de nummers 1 en 3 verslaat, is het niet zo erg dat ik vannacht verloren hebT-man wrote:1e topper gewonnen dit seizoen (eindelijk): 1-0![]()
En m'n TS was maar 91%, nu al terug 94%, ik zie het zitten, al zal ik wel de enige Belg in C6 zijn volgend seizoenBadbuffalo wrote:Als jij de nummers 1 en 3 verslaat, is het niet zo erg dat ik vannacht verloren hebT-man wrote:1e topper gewonnen dit seizoen (eindelijk): 1-0![]()
Nog steeds 5p achter op BB én plaats 2, het blijft een onmogelijke opdracht als je rekening houd dat ik nog tgn nrs 1, 3 en 5 moet but we keep the faith !!Zoals verwacht was jij gewoon beter. Win dus nu ook maar die andere matchen
Team = AC ManU (B2)
-
cantagallina
- Team President
En ik die totaal niet wil promoveren staat mooi op een 2e plaats in C7
Ben de enige die de 1e al heeft verslagen. En moest ik niet begonnen zijn met een 5 op 18 had er misschien nog meer in gezeten. Maja 
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
Berginal Geerschot: No more
Berginal Geerschot: No more
0-1 gew en een 12/12 deze week
We blijven op een (gedeelde) 4 plaats met 5p achter op nr 2
We blijven op een (gedeelde) 4 plaats met 5p achter op nr 2
Team = AC ManU (B2)