Helaas geen enkele Nederlander

Met de voorlopige stan in A zullen er weer acht Tsjechen zijn in A volgend seizoen aangezien 3 Tsjechen in B op een promotieplek staan en 3 Tsjechen in A op een degradatieplek staan .
Moderator: Moderator
Je vergeet de Silversun Kaisers, Yves is ook een Belg spelend onder de Braziliaanse vlagbobtju wrote:Met vc el bourgemestro en wss Veg Attack die promoveren hebben we wss volgend seizoen drie Belgen in A.
Helaas geen enkele Nederlander.
Met de voorlopige stan in A zullen er weer acht Tsjechen zijn in A volgend seizoen aangezien 3 Tsjechen in B op een promotieplek staan en 3 Tsjechen in A op een degradatieplek staan .
FF dat vind ik zo dom hé ik zou dat verbieden want zo denkt iedereen dat er maar 3 zijn ipv van 4Badbuffalo wrote:Je vergeet de Silversun Kaisers, Yves is ook een Belg spelend onder de Braziliaanse vlagbobtju wrote:Met vc el bourgemestro en wss Veg Attack die promoveren hebben we wss volgend seizoen drie Belgen in A.
Helaas geen enkele Nederlander.
Inderdaad, maar in het tussenseizoen pas ik mijn vlagje aan.bobtju wrote:FF dat vind ik zo dom hé ik zou dat verbieden want zo denkt iedereen dat er maar 3 zijn ipv van 4Badbuffalo wrote:
Je vergeet de Silversun Kaisers, Yves is ook een Belg spelend onder de Braziliaanse vlag![]()
Deze zaken hoor ik niet graag.jokke wrote:Spijtig dat Bunicutzu nog net degradeert.
Wel opvallend: Domokun wint van BLsany die zijn B team opstelt, terwijl hij van hem een RB kocht die 31 jaar ging worden.
Het ziet er naar uit dat hij zijn plaats in A toch een beetje gekocht heeft.
En weeral die Horiaciles die niet degradeert. Nu heeft FrrFrr weeral 2 jokermatchen in huis, terwijl de tegenstander weeral volle bak mag aantreden.
kunt ge dat ?Yvesiezi wrote:Inderdaad, maar in het tussenseizoen pas ik mijn vlagje aan.bobtju wrote:FF dat vind ik zo dom hé ik zou dat verbieden want zo denkt iedereen dat er maar 3 zijn ipv van 4Badbuffalo wrote:
Je vergeet de Silversun Kaisers, Yves is ook een Belg spelend onder de Braziliaanse vlag![]()
Dan is dat ook in orde
Voorlopig was het landenthema niet belangrijk, maar naar A ga ik graag als Belg
Had het ook gezien , vraag me af waarom ...Veg wrote:SAT speelt nu onder de Australische vlag?
Idd dat klopt. IK vertrek donderdag naar Brisbane.Badbuffalo wrote:Omdat hij binnenkort naar Australië vertrekt.
Laten we het maar houden op 1 mogelijke prijs: de titel in A en ik heb een zwakkere ploeg als vorig seizoen. Grote tegenstander wordt wederom FrrFrr.el stino wrote:prachtig S.A.T dat je alsnog doorgaat. er komen nog prijzen aan, zeker weten![]()
en als je hulp nodig hebt...