Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie D
Al zwaar gekloot op de eerste speeldag: 6% beter in een uitmatch en amper 0-0. Leve SP!
-
wat heeft sex - pistols hier mee te maken ?lessius wrote:Al zwaar gekloot op de eerste speeldag: 6% beter in een uitmatch en amper 0-0. Leve SP!
dat hij den kleisnten heeft ?
-
Daarom zeg ik ook 'zwaar gekloot'kvk dries wrote:wat heeft sex - pistols hier mee te maken ?lessius wrote:Al zwaar gekloot op de eerste speeldag: 6% beter in een uitmatch en amper 0-0. Leve SP!

-
ik zou ook niet blij zijn als ik sex pistols had als " partner "lessius wrote:Daarom zeg ik ook 'zwaar gekloot'kvk dries wrote:wat heeft sex - pistols hier mee te maken ?lessius wrote:Al zwaar gekloot op de eerste speeldag: 6% beter in een uitmatch en amper 0-0. Leve SP!
leve Drahilcules en zijn zwaard !
-
Je moet iedereen een pleziertje gunnen !kvk dries wrote:ik zou ook niet blij zijn als ik sex pistols had als " partner "lessius wrote:Daarom zeg ik ook 'zwaar gekloot'kvk dries wrote:
wat heeft sex - pistols hier mee te maken ?
leve Drahilcules en zijn zwaard !
-
idd , pistols kan daar ook niet aan doen !
alhoewel , hij had em maar niet in de was moeten steken omdat hij er " mayo op had gemorst "
eigen schuld dikke bult !
alhoewel , hij had em maar niet in de was moeten steken omdat hij er " mayo op had gemorst "
eigen schuld dikke bult !
-
kvk dries wrote:idd , pistols kan daar ook niet aan doen !
eigen schuld kleine bult !
-
ik vreesde voor opnieuw een gelijkspel vandaag. maar ondanks dat de tegenstander veel agressiever speelde, waren we zowat 10% beter en haalden we er met een lage Ts en lage agressie een 130 uit.
goed voor 2-1 winst en hierdoor schuiven we op naar de 4e plaats
Ts is nu 85%, maar voor hoelang...
goed voor 2-1 winst en hierdoor schuiven we op naar de 4e plaats

Ts is nu 85%, maar voor hoelang...
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
ja ik heb ook schrik voor men TS. Ik kan het precies niet laten om altijd maar spelers te kopen 
Ik ga nooit kunnen promoveren als ik het hele seizoen +-80 TS heb ... dus zal het VrB's worden zeker

Ik ga nooit kunnen promoveren als ik het hele seizoen +-80 TS heb ... dus zal het VrB's worden zeker

-
Een mooie seizoensstart met een 6/6 + eerste plaats 
Vandaag een rechstreekse concurrent voor de promotieplaatsen verslagen

Vandaag een rechstreekse concurrent voor de promotieplaatsen verslagen

1/6 voorlopig, enigste Belg in D13, wel iemand uit Nederland nog: anderrijk
Veel te lage TS 82% nu, mijn team is nog niet goed genoeg om met 82% TS veel te gaan winnen... Nuja, eerste seizoen E, ik ga voor de middenmoot... Ook ga ik men best doen om terug wat actiever te zijn:-)
Veel te lage TS 82% nu, mijn team is nog niet goed genoeg om met 82% TS veel te gaan winnen... Nuja, eerste seizoen E, ik ga voor de middenmoot... Ook ga ik men best doen om terug wat actiever te zijn:-)
1-2 verlies met ratings 135-129 ..
Was een stevige tegenstander en verlies was verwacht... eerst TS opkrikken is de boodschap.
Was een stevige tegenstander en verlies was verwacht... eerst TS opkrikken is de boodschap.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
2-1 winst met ratings 133-126
Zo hebben we op het einde van de eerste week 7p en staan op een 7de plaats. 2 ploegen nog met maximum.
Het is hier op dit item zoooo rustig...
Zo hebben we op het einde van de eerste week 7p en staan op een 7de plaats. 2 ploegen nog met maximum.
Het is hier op dit item zoooo rustig...

Season 31: D.10 (to build up new team)
-
van de week zijn 2 spelers vertrokken zoals verwacht. de Ts is terug 10% gezakt, maar de spelerskern was er precies niet van aangedaan.
een 10/12 deze week en door in de beker. nu van het weekend die Ts terug boven de 90% krijgen
een 10/12 deze week en door in de beker. nu van het weekend die Ts terug boven de 90% krijgen

Royal FC (el stino) - Manager since season 8