A-ploeg speelt vandaag niet, ben benieuwd of we daarmee morgen de 3p kunnen thuishouden

Moderator: Moderator
Ik heb al lang spijt dat ik ook niet mijn kans ben gegaan om naar de top te spelen! De linieraitings die door de toppers worden gehaald kan ik,ook makkelijk aan!T-man wrote:1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden
Ik ambieer de top niet maar behoudBombay wrote:Ik heb al lang spijt dat ik ook niet mijn kans ben gegaan om naar de top te spelen! De linieraitings die door de toppers worden gehaald kan ik,ook makkelijk aan!T-man wrote:1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden
Neeje! Aan het behoud heb ik niks! Daar verdien je niks aan!T-man wrote:Ik ambieer de top niet maar behoudBombay wrote:Ik heb al lang spijt dat ik ook niet mijn kans ben gegaan om naar de top te spelen! De linieraitings die door de toppers worden gehaald kan ik,ook makkelijk aan!T-man wrote:1e nederlaag van 't seizoen (2-1), verdiend verloren, al valt de winning-goal pas in de 92' min en da's natuurlijk wel zuur.
Morgen met 4 geschorsten en 1 blessure hopen we een puntje thuis te houden![]()
Je staat slechts 5p achter, da's geen ramp eh, alles kan nog maar begin aan uw remonte vanaf dinsdag eh
je hebt van die ploegen en managers die goed staan met de goden van hierbovenYvesiezi wrote: Voor de rest: JOY, ik had het gezegd he, dat het een gelijkspel ging worden!
Ja hé! Heb je liever dat ik volgende keer speel om te winnen dan!?T-man wrote:B-ploeg wint met 0-1 van nr 14, morgen mag C-ploeg thuis aantreden tgn de laatste