We moeten in de heenronde alleen nog tegen de NO.4, dus ik denk dat we zoiezo de heenronde ongeslagen moeten blijven !
Overigens hadden we vannacht (uit) gewonnen van de No.10 ; met 2-0. Half A, Half B team.
Moderator: Moderator
veel suc6.Puerto Del Salas wrote:De eerste 2 weken zitten erop. Met als resultaat 22/24, 1 onverdiend gelijkspel > had een overwinning moeten zijn. Maar we hoeven niet te klagen, staan 3 punten voor op de nummers 2/3/4. Wij gaan uiteraard voor het kampioenschap
.
We moeten in de heenronde alleen nog tegen de NO.4, dus ik denk dat we zoiezo de heenronde ongeslagen moeten blijven !
Overigens hadden we vannacht (uit) gewonnen van de No.10 ; met 2-0. Half A, Half B team.
9e met 10/24Nemo wrote:, Uuit 1-1 tegen een degdradatiekandidaat, was 2 linie's beter zonder men beste speler
Sta nu wel nog altijd 9e, 10/24
Eigenlijk moest het 13/24 zijnThomas01CC wrote:9e met 10/24Nemo wrote:, Uuit 1-1 tegen een degdradatiekandidaat, was 2 linie's beter zonder men beste speler
Sta nu wel nog altijd 9e, 10/24luxe
In mijn divisie zou je 11e staan
verloren van SP-teamNemo wrote:Eigenlijk moest het 13/24 zijnThomas01CC wrote:9e met 10/24Nemo wrote:, Uuit 1-1 tegen een degdradatiekandidaat, was 2 linie's beter zonder men beste speler
Sta nu wel nog altijd 9e, 10/24luxe
Kheb tegen SP-team men B-team opgezet
Dat wil ik ook!!!Thomas01CC wrote:verloren van SP-teamNemo wrote:Eigenlijk moest het 13/24 zijnThomas01CC wrote: 9e met 10/24luxe
Kheb tegen SP-team men B-team opgezet
ik wil serieus laatste worden om in G552 terugte komen, dus moet ik verliezen van SP-teamsPuerto Del Salas wrote:Dat is idd een goede prestatie