Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Divisie C
1-0 verloren tegen de huidige leider Totemo Baka
11e winst binnen.. 33 uit 39
morgen uit tegen export bij scheids van 100%..daar zal de beslissing liggen, export heeft ook lage agressie
dan donderdag thuis tegen nummer 2 ehipa lui alin..
zullen tot de tanden toe gewapend komen, liggen uit de beker en missen morgen 4 man door schorsingen...die dus sterk kunnen spelen donderdag!
als ze thuis verliezen staan we in ieder geval halfway op kop
morgen uit tegen export bij scheids van 100%..daar zal de beslissing liggen, export heeft ook lage agressie
dan donderdag thuis tegen nummer 2 ehipa lui alin..
zullen tot de tanden toe gewapend komen, liggen uit de beker en missen morgen 4 man door schorsingen...die dus sterk kunnen spelen donderdag!
als ze thuis verliezen staan we in ieder geval halfway op kop
-
- Member of the Soccer Project Association
Tot nu toe loopt het in C7 niet helemaal zoals verwacht.
Er zijn 4 teams die volop strijden voor de top2, alhoewel nr 4 Skull Hunters een blunder begaan heeft door 3 spelers op dezelfde dag te verkopen. Het hadden er zelfs 6 kunnen zijn, maar hij heeft maar op 3 een bod gehad. Daardoor kelderde z'n TS en als je dan tegen de leider moet spelen, dan maakt je weinig kans.
Pittig detail, net voor z'n 3 spelers autom. verkocht zouden worden heeft hij nog wel 2 kostbare punten van mij gepikt.
Vorige week sla ik erin de 2e (Cartus) overtuigend te kloppen en deze week heeft die 2e dan weer de 1ste (TJ) geklopt waardoor ik kon terugkomen tot op 2 en 3 punten.
Met nu donderdag de topper tegen de 1ste int verschiet zag het er terug goed uit voor mij.
Totdat ik vandaag onterecht gelijk speel tegen de nummer 14 ! Linieratings 138 - 141. Uitslag 3-3.
2 Cruciale punten verloren en we zien de leiders weer uitlopen. Ondertussen zitten we aan 1 verlies en 5 gelijke spelen en daar mag niet teveel meer bijkomen.
Donderdag MOET er gewonnen worden, anders lijkt de titel zeer ver weg.
Er zijn 4 teams die volop strijden voor de top2, alhoewel nr 4 Skull Hunters een blunder begaan heeft door 3 spelers op dezelfde dag te verkopen. Het hadden er zelfs 6 kunnen zijn, maar hij heeft maar op 3 een bod gehad. Daardoor kelderde z'n TS en als je dan tegen de leider moet spelen, dan maakt je weinig kans.
Pittig detail, net voor z'n 3 spelers autom. verkocht zouden worden heeft hij nog wel 2 kostbare punten van mij gepikt.
Vorige week sla ik erin de 2e (Cartus) overtuigend te kloppen en deze week heeft die 2e dan weer de 1ste (TJ) geklopt waardoor ik kon terugkomen tot op 2 en 3 punten.
Met nu donderdag de topper tegen de 1ste int verschiet zag het er terug goed uit voor mij.
Totdat ik vandaag onterecht gelijk speel tegen de nummer 14 ! Linieratings 138 - 141. Uitslag 3-3.
2 Cruciale punten verloren en we zien de leiders weer uitlopen. Ondertussen zitten we aan 1 verlies en 5 gelijke spelen en daar mag niet teveel meer bijkomen.
Donderdag MOET er gewonnen worden, anders lijkt de titel zeer ver weg.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
- Assistant Manager
Maandag gewonnen van Puikioji, 4-3 (133-130). Het leek goed te komen met de heenronde, maar vandaag verloren bij Zemanlandia, 3-2 (133-131). Twee spelers geblesseerd uitgevallen, en dan nog 4 geschorsten voor donderdag
, zonder 6 A-spelers zal het weer een nederlaag worden.
Hopelijk lacht het geluk ons toe in de terugronde.

Hopelijk lacht het geluk ons toe in de terugronde.
Frank VV - Hoogstraat C2
-
- Team President
Eerste thuisnederlaag is een feit,1-2 tegen de nr 3 belenkas,linies 138-139 

voor de derde achtereenvolgende wedstrijd een onterechte rode kaart. Ik speelde met 177. Hoogstraat speelde met 184(keeper meegeteld) en met 179 (zonder keeper meegeteld). En de linieratongs: 135-131 met de uitslag: 1-0 en dus een terechte overwinning in de linies voor Hoogstraat.
We staan na een heenronde waar we moeten staan namelijk op een 10e plaats. Maar de laatste wedstrijden hebben we onnodig puntverlies geleden en hadden we gewoon 5e kunnen staan.
We staan na een heenronde waar we moeten staan namelijk op een 10e plaats. Maar de laatste wedstrijden hebben we onnodig puntverlies geleden en hadden we gewoon 5e kunnen staan.
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
- Team President
Ook vandaag zat het geluk weer niet mee,2-1 verlies tegen FK CHMEL met linies 135-134
De agr die het ons gelapt heeft,hij kon met een agr loos team aantreden(-10%) enzo 25% agresiever spelen.In vorige wedstrijden liep hij vaak tegen dubbel geel aan...nu niet
Zo zakken we in een week tijd van de derde plaats naar de achtste plaats

De agr die het ons gelapt heeft,hij kon met een agr loos team aantreden(-10%) enzo 25% agresiever spelen.In vorige wedstrijden liep hij vaak tegen dubbel geel aan...nu niet

-
Topper tegen de leider gewonnen ! Linieratings waren 141 - 132.
Tegenstander kon beroep doen op volledig elftal, maar de agressie heeft hem genekt.
Loop nu 3 punten in en zo staan hij nu op 2 punten van mij.
Cartus is de nieuwe leider op 4 punten.
Onze ploeg heeft in de heenronde met afgetekende cijfers van beide concurrenten gewonnen. In de terugronde moeten we er dus voor zorgen dat we geen onnodige punten meer laten liggen.
Maar daarvoor hoop Lord Random mee te hebben.
Tegenstander kon beroep doen op volledig elftal, maar de agressie heeft hem genekt.
Loop nu 3 punten in en zo staan hij nu op 2 punten van mij.
Cartus is de nieuwe leider op 4 punten.
Onze ploeg heeft in de heenronde met afgetekende cijfers van beide concurrenten gewonnen. In de terugronde moeten we er dus voor zorgen dat we geen onnodige punten meer laten liggen.
Maar daarvoor hoop Lord Random mee te hebben.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
- Assistant Manager
We hadden deze overwinning ook nodig, want we stonden op plaats 11. Nu kunnen we de heenronde op plaats 9 afsluiten.N.V.C. wrote:voor de derde achtereenvolgende wedstrijd een onterechte rode kaart. Ik speelde met 177. Hoogstraat speelde met 184(keeper meegeteld) en met 179 (zonder keeper meegeteld). En de linieratings: 135-131 met de uitslag: 1-0 en dus een terechte overwinning in de linies voor Hoogstraat.
Ik vind het ook dubieus dat jij een rode kaart krijgt Job. Als je kijkt naar sommige aggressieve teams die dan geen rode kaart krijgen, dat is bijna geen random meer. Het moet toch iets met de soort speler en de soort scheids te maken hebben. Sommige spelers met dezelfde agressie pakken bijna nooit een kaart, andere redelijk veel. Hetzelfde geldt voor de scheids. Alleen weet je dat niet van tevoren, dat is dan blijkbaar DE RANDOM:?: .
Hopeljk kunnen we allemaal deze posities vasthouden en degradatie vermijden.
Frank VV - Hoogstraat C2
-
- Assistant Manager
Ik ken het gevoel roelie; ik ben van 3 naar 11 gezakt vorige week. Blij dat we van de degaradatieplaats af zijn bij het afsluiten van de heenronde.roelie3417 wrote:Ook vandaag zat het geluk weer niet mee,2-1 verlies tegen FK CHMEL met linies 135-134![]()
Frank VV - Hoogstraat C2
koppositie C.8 kwijt, topper thuis tegen gewapend echipa lui alin 0-1 verloren bij gelijke ratings 139-139
dus de SP cup laat ik zaterdag helemaal schieten om vol op competitie te focussen
dus de SP cup laat ik zaterdag helemaal schieten om vol op competitie te focussen
1-0 verloren en daardoor zakken we naar de 11e plaats. We hadden het verlies verwacht door de iets lagere teamspirit en door een golf van blessures (hierdoor al 17 blessures dit seizoen). Dinsdag tegen nr.12 moet er gewonnen worden!
Team: N.V.C.
-
linieratings 145 - 143 en 1-0 gewonnen.
Beter gestart dan vorige keer dus. Morgen volgt normaal een logische overwinning tegen de nr16, daarna wordt het weer knokken om terug op kop te geraken.
De 2e heeft punten laten liggen tegen de 5e, daardoor staan we nu gedeeld 2e. Nog 4 punten moeten goedgemaakt worden op de leider.
Beter gestart dan vorige keer dus. Morgen volgt normaal een logische overwinning tegen de nr16, daarna wordt het weer knokken om terug op kop te geraken.
De 2e heeft punten laten liggen tegen de 5e, daardoor staan we nu gedeeld 2e. Nog 4 punten moeten goedgemaakt worden op de leider.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
- Team President
Ook vandaag moesten we zonder punten weer huiswaarts keren,3-2 verloren bij KFC Izegem 1981
Een spannende wedstrijd waar we net iets tekort kwamen,141-138
Een spannende wedstrijd waar we net iets tekort kwamen,141-138
13 matchen te gaan, plek 2 vast in handen 7 pnt los op nr. 3
komen ook nog zeker 3-4 walk overs aan.
maar ook een pluk stevige uitmatchen..
blijven focussen
komen ook nog zeker 3-4 walk overs aan.
maar ook een pluk stevige uitmatchen..
blijven focussen