Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Prince88 »

dino_001 wrote:
Prince88 wrote:
Maar laten we even afspreken dat ik je je pas weer tegenkom in de C dan :wink:
Deal :-)

En dat we dan samen promoveren naar B 8)
Works for me 8)
Prince88, proud manager of Fresh
el stino

Post by el stino »

een easy winst vandaag tegen een Fc-team, 9-1
hierdoor ons doelsaldo opgekrikt en terug de 2e plek gepakt :P

deze week dus 10/12. waar we streefden naar een 12/12. jammer van het gelijkspel...
nog goed 3 weken te gaan om 7ptn achterstand in te halen.

met het team echter van de nummer 1 zal het waarschijnlijk bikkelhard worden en zal alles misschien bepaald worden in de laatste week (met de topper tegen hem).
tot zolang kunnen wij echter niet wachten en dus is de kogel door de kerk bij Royal FC.

wil je er meer van weten, volg dan onze persconferentie die gepland is deze namiddag :wink:
op het programma staat:
- herdenking (R.IP. onze Lb en Cb :mrgreen: )
- wat nu? promotie of niet?
- verder opbouw?
- nieuwe doelen?

dat we volgend seizoen hard gaan terugslaan, staat wel al vast 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
el stino

Post by el stino »

persbericht is af. te lezen op ons profiel of hieronder ook 8)
tis wat langer uitgevallen als ik dacht, maar er was koffie en een stoel voorzien voor iedereen, dus ik had tijd :lol:
Aan het einde van een week die desastreus begon, gingen we even op de koffie bij manager Royal FC.

"Bent u al bekomen van wat er maandag gebeurd is?"
Bekomen ja. Verwerkt... nog niet helemaal. Het is reeds de 2e maal dat we dit voor hebben op de www-Soccerproject, en blijkbaar hebben we niet geleerd uit onze fouten.
Een ezel zijn we dus zoiezo al, maar ik weet niet of er een spreekwoord bestaat om je 3 maal te stoten aan dezelfde steen. Hopelijk niet.

"Het waren wel 2 waardevolle spelers die zomaar verdwenen zijn, niet?"
Dat waren ze zeker. De Cb was een eigen jeugdproduct en was nog maar 24 jaar met een huidige bp van 68. De Lb was aangekocht voor de toekomst. Net 21 jaar geworden en al een bp van 70 (bp75 in zijn volle glorie). Jammer, maar helaas. Treuren helpt niet, we moeten vooruit.

"Wat zal de toekomst nu brengen? Is dit geen handicap?"
In het begin van de week zaten we inderdaad met de handen in het haar. 2 spelers die je opnieuw moet vervangen. Met slechts een budget van 1M voor handen leek dit een onmogelijke opdracht...

Gelukkig heb ik als manager ook mijn goede kwaliteiten. Gelukkig maar :)
Direct hebben we een nieuw jeugdproduct aangekocht.
Met de nederlander Tarek Bodde, 19 jaar is hij in volle ontwikkeling en hopen we dat hij de leegte kan opvullen. Al zijn de verwachtingen enorm groot en is het maar de vraag of hij echt de leegte gaat kunnen opvullen...

"En daar bleef het niet bij?"
Inderdaad. We hadden voor het ongelukkige gebeuren reeds een deal gesloten met bevriende manager Prince om onze jonge Rf te verkopen. We hadden immers net een oude, ervaren Rf aangetrokken met een bp van 73. En 4 Rf's waren een beetje teveel van het goede.

"Hoe zal de verder opbouw dan gebeuren?"
Eigenlijk kunnen we deze week alsnog positief afsluiten.
Vandaag werd er fors onderhandeld met enkele top-spelers. Onze nieuwe doelstelling trokken hen uiteindelijk over de streep om voor onze ploeg te tekenen.
We stellen dan ook graag onze 2 nieuwe aanwinsten voor. Beiden, enorme ervaren spelers. Aan het einde van hun carrière, maar in onze ogen de ideale (tussen)oplossing voor de toekomst.
Met het budget van onze verkochte Rf haalden we binnen:
- Rf, Cedric Nielsen, 29 jaar, recuperend van een blessure. Maar deze ervaren Belg zou een huidige bp halen van 73,6 en kan zelfs nog uitgroeien tot bp75!
Onze Rf's zit dus tip-top in orde en onze andere Rf mag dan ook vertrekken.
- Ook hebben we een nieuwe Lf binnen gehaald. Onze oude Lf wordt heel binnenkort 31 en ging dus geen plaats meer hebben in ons team. Hij heeft enorm veel bereikt met ons team, maar vervanging was nodig. Opnieuw kozen we voor een Belg, Mats Armond, 29 jaar en ervaren op zijn positie. Met een huidie bp van 73,4 zal hij de perfecte vervanger zijn en kan hij zelfs nog een bp74 behalen.

"De toekomst oog dus positief?"
Dat hopen we inderdaad. :)

"En wat zijn de doelstelling dan precies?"
We investeerden hier in oude ervaren spelers. Dit is een keuze en doe je niet zomaar. We konden kiezen voor jonge jeugd, maar deden dit niet.
Waarom niet?
Onze doelstellingen verlangen kwalitatief sterke spelers. Een hoge bp, lage agressie, top-spelers dus hebben we nodig.

Maar ik zal u niet langer in spanning houden. Onze doelstelling voor volgend seizoen wordt:
- De Uefa Cup winnen
- Kampioen worden
- De laatste week van de beker halen en misschien zelfs meer. Wie weet ;)
- De Forum Cup willen we voor de 3e keer binnen halen als dit zou kunnen. Ook de Kusjes Cup blijft onze favoriete plek. Ook de "Allen tegen ..." wordt misschien terug leven in geblazen

"Heel wat objectieven dus."
Inderdaad

"Dus kunnen we hieruit besluiten dat de ploeg dit seizoen niet voor de titel gaat?"
Met 7ptn achter op een degelijk ploeg wordt het enorm moeilijk. We zullen blijven mee strijden tot het einde om zo hoog mogelijk te eindigen (3e dus of misschien alsnog de titel :) )
Promotie laten schieten kan geen kwaad, zolang we maar verder bouwen aan onze ploeg.

"Nog een laatste kleine vraag: Waarom de beker?"
Vraag dat aan manager Brainman. ;)
We hebben een deal gesloten, die we willen winnen.
Ook hebben we beloofd aan onze fans om voor de volgende meeting in de B-divisie te zitten en een gooi te doen naar de Beker. Hoge doelstellingen, maar we gaan ervoor.

"Nog veel succes toegewenst dan!"
dino_001

Post by dino_001 »

Knap persbericht ;-)
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Prince88

Post by Prince88 »

In navolging van de grootmeester :P
- Een inspirerende middag...

"Dit waren de eerste woorden uit de mond van de manager van team Fresh. We spraken hem vanavond over zijn toekomstplannen.

"Een inspirerende middag? Waar ben je geweest?"
- Ik was voor vanmiddag uitgenodigd op de persconferentie van manager en vriend el stino. Deze middag werden de toekomstplannen onthuld voor Royal FC voor het verdere verloop van dit seizoen en voor volgend seizoen. Ik ga hem hier niet helemaal herhalen, daar verwijs ik u voor door naar zijn eigen pagina, maar het was een goede persconferentie en de doelen die gesteld zijn spreken van grote ambitie!

"Dit brengt ons meteen bij jouw situatie. Je hebt een lang traject achter de rug van inmiddels bijna drie seizoenen. Jouw verhaal?"
- We hebben als team inderdaad een lange hervorming achter de rug. Bijna drie seizoen zijn gebruikt om te komen tot het team dat er nu staat. Ik moet zeggen dat ik tevreden ben met het resultaat, maar de weg er naartoe was lang en moeizaam.

"Lang en moeizaam...leg uit?"
- Ik ben iemand van de wedstrijden, van de competitie, de spanning, de uitdagingen die het spelen van wedstrijden met zich meebrengt. Twee-en-een half seizoen lang hebben we geen enkele wedstrijd gespeeld van enige betekenis. En dat vreet aan je. Je weet dat je vanuit de A-divisie komt, daar gaat het om de prijzen en worden de mannen van de jongens gescheiden. Als je dan terug valt en in een hervormingsperiode belandt, ja, dat is toch even bitter.

Het is nu eenmaal niet mijn favoriete werk om de transferlijsten dag in dag uit door te speuren op zoek naar koopjes om het team weer op te bouwen. Ik ben blij dat dit nu achter de rug is.

"Op naar de toekomst?"
- Jazeker. We hebben weel veel bereikt afgelopen drie seizoenen:
* Het hele team is omgegooid en er staat nu een jong team klaar om weer hoge ogen te gaan gooien. Ze hebben veelal een lage agressie en ze zijn jong met weinig ervaring en kunnen nog enorm veel groeien. Daarnaast hebben ze afgelopen periode zeer hard kunnen trainen, waardoor de conditie van de meesten zelfs 90+ is. Zeer handig om zo min mogelijk fitheidsverlies te krijgen in de competitieweken.
* Het stadion heeft een flinke metamorfose gekregen. Hadden we drie seizoenen terug nog 24.000 zitjes; dit is inmiddels uitgebreid tot 60.000 zitjes! Dit is zo snel gebeurt dat ze met de parking nu een beetje achterlopen. De bouwvakkers zijn met man en macht bezig om dit zo snel mogelijk recht te zetten! Tevens komen er mooie HiTech videowalls in het stadion om de bezoekers van alle gemakken te voorzien.

"60.000 zitjes?! Waarom pomp je in één keer 40M in het stadion?"
- Ja, het lijkt veel geld hè. Ik zie het als een investering. Nu, tijdens de hervormingen hadden we tijd en geld over om hiervoor te werken en te sparen. Dan kan je het stadion beter nu uitbreiden dan later. Dit grote stadion zal ons grote opbrengsten leveren in de (nabije) toekomst. Over een x aantal seizoenen zullen onze loonkosten weer de pan uitrijzen en zal dit stadion deze kosten met gemak kunnen dekken. Dit zal ervoor zorgen dat we financieel gezond zullen blijven in de toekomst.

"Het verleden is het verleden en wat gebeurd is is gebeurd. Laten we het hebben over je toekomst. Wat zijn je korte termijn plannen?"
- Ik heb wederom ambitieuze doelen gesteld voor de nabije toekomst. Om te beginnen...[telefoon] Héy!... Wat zeg je me nou?... Dat meen je niet?... Ik kom er meteen aan! Sorry, maar ik moet er echt meteen van door, deze zaak heeft echt prioriteit. Is het goed als ik je later deze week nog eens spreek?

"Prima! Ik wil je bedanken voor je tijd en ik spreek je snel nog!

Jullie horen het, stay tuned!"
el stino

Post by el stino »

ni slecht Fresh :D

wie is die mysterieuze beller? mijn gsm stond nochtans uit :P
T-man

Post by T-man »

el stino wrote:ni slecht Fresh :D

Ik, om hem van zijn stuk te brengen ivm de agressiecup :mrgreen:
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Ik moest er plots snel vandoor, dus ik moest het even afkappen :mrgreen:
dino_001

Post by dino_001 »

T-man wrote:
el stino wrote:ni slecht Fresh :D

Ik, om hem van zijn stuk te brengen ivm de agressiecup :mrgreen:
Kan je hem donderdagavond 2 keer bellen want het zal nodig zijn :-)
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

Oke, moet weer ff zeiken :( vandaag gelijkgespeeld, met ratings van 142-128!!!!! :cry: :cry:
Team: 2bad4u
Divisie D.11
dino_001

Post by dino_001 »

6-1 winst tegen de voorlaatste in stand. De nummer 1 laat het afweten en speelt gelijk tegen de nummer 11. Hierdoor kruip ik iets dichter bij en is de achterstand nog 4p.
Nummer 3 verliest tegen nummer 6 en zakt naar de vierde plaats.

1) FC Hostivice 52p
2) dino\'s 48p
3) FC Dzezzmani 42p
4) Kłak is Back 41p
5) Yambol 40p

Morgen spelen
nummer 1 en 4 tegen mekaar,
3 tegen 6 en
ik moet op bezoek bij nummer 12.
Smiley

Post by Smiley »

schuit wrote:Oke, moet weer ff zeiken :( vandaag gelijkgespeeld, met ratings van 142-128!!!!! :cry: :cry:
schandalig
Image
el stino

Post by el stino »

0-1 winst.
blijkbaar heb ik zelfs mijn Rb opgesteld die net 31 was geworden en dus geen beste bp meer neerzette :P
Krikkers

Post by Krikkers »

Makkelijke winst, en de tweede verliest --> al 6 punten voorsprong :)
Image
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

el stino wrote:0-1 winst.
blijkbaar heb ik zelfs mijn Rb opgesteld die net 31 was geworden en dus geen beste bp meer neerzette :P
Ik wil niet zeuren hoor, maar voor mijn gevoel ben jij best wel vaak online toch? :) Hoe krijg je het dan voor elkaar dat dit je gebeurt en dat je ook nog eens twee spelers kwijtraakt door einde contract? Wat doe jij allemaal online??? 8)
Team: 2bad4u
Divisie D.11
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”