Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

super steger
Team Manager

Re: Beker

Post by super steger »

Ronde 12 overleefd 8) alleen nu rest er een onmogelijke uitwedstrijd tegen Nike Itegem Football Club (nummer drie uit de B3) de scheids zit niet mee 88% anders had ik miss nog een kans :roll:
breakdown
Team President

Post by breakdown »

super steger wrote:Ronde 12 overleefd 8) alleen nu rest er een onmogelijke uitwedstrijd tegen Nike Itegem Football Club (nummer drie uit de B3) de scheids zit niet mee 88% anders had ik miss nog een kans :roll:
NIF speelt bijna nooit op zijn best. Ik heb hem zelden boven de 142 zien presteren nochtans moet dat met zijn ploeg mogelijk zijn. Hij speelt ook altijd met lage agressie. Je kan in principe wel winnen hoor
Glen DV
Member of the Soccer Project Association

Post by Glen DV »

Ron Jeremy wrote:Hoeveel pech heb jij gehad in de competitie? :lol:

Ik denk dat Malinwa op dit moment de tegenstander is die iedereen wil ontlopen :mrgreen:
Ik gok op minstens 5 keer :P. Dus lord random weet wat hij mij nog te goed heeft :P. Financieel doet da wel goe en begint de beker stilaan op te leveren met een bekerpremie van 400K :D.

Volgende ronde lijkt me weer onmogelijk met mijn keepersprobleem, maarja ik heb natuurlijk het voordeel dat ik lagere linieratings haal :lol:. En zoas de pokerspelers zouden zeggen: "Please, one time".

Maar moest er toch een einde komen aan het sprookje, ben ik ni ontgoocheld, want het was een mooie bekercampagne. Alleen had ik er dan wel liever uit gelegen tegen een A'er dan tegen een C'er :D.
super steger wrote:Ronde 12 overleefd 8) alleen nu rest er een onmogelijke uitwedstrijd tegen Nike Itegem Football Club (nummer drie uit de B3) de scheids zit niet mee 88% anders had ik miss nog een kans :roll:
Kijk naar mij. Alles kan in de SP-cup. Dus voor u zal het zeker ook wel kunnen.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Glen DV

Post by Glen DV »

Het bekersprookje is ten einde na een 0-1 verlies omwille van een blessure en een rode kaart. Spijtig, maar we treuren niet want het is mooi geweest :D.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Ik lig er ook uit :cry: maar scheelde niet heel veel (138 vs 136) dus als ik thuis had gespeelt had ik wel kunnen winnen :wink: toch bij de laaste 8 geraakt het beste resultaat uit de clubhistorie 8)
Ik gok op een finale tussen Babelki en Bunicii. Met als uitsider NIF. Aangezien er maar 1 A team in zit denk ik dat die (bunicii) de meeste kans heeft...
we zullen het vrijdag wel zien.
Maar we weten nu dat we ver in de Beker kunnen komen dus dat bied perspectief voor de toekomst :)
Glen DV

Post by Glen DV »

Mijn killer zit in de finale. Zou wel een raar gevoel zijn, moest hij winnen :).
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
VdBDominique
Team President

Post by VdBDominique »

halve finale verloren :(

zonde! volgens mij ging het om het thuisvoordeel, maar ik had mss wel wat meer risico's (agressie) mogen nemen

kwart en 8e heb ik mogen thuisspelen... ik hoor hierboven dat ik nooit op mijn sterkst speel. in dat geval klopte dat! ik wou mensen met 2 gele kaarten of lage fitheid sparen voor de halve finale... dit juist omdat ik toch thuisspeelde!!!
spijtig genoeg had mijn opponent in de halve finale met maar 1 schorsing te maken... dan is het moeilijk om op verplaatsing te gaan winnen hé!

loting speelt een grote rol in die fase!

is er in finale ook thuisvoordeel?
Nike Itegem Football Club (B3)
9jantje9

Post by 9jantje9 »

VdBDominique wrote:halve finale verloren :(

zonde! volgens mij ging het om het thuisvoordeel, maar ik had mss wel wat meer risico's (agressie) mogen nemen

kwart en 8e heb ik mogen thuisspelen... ik hoor hierboven dat ik nooit op mijn sterkst speel. in dat geval klopte dat! ik wou mensen met 2 gele kaarten of lage fitheid sparen voor de halve finale... dit juist omdat ik toch thuisspeelde!!!
spijtig genoeg had mijn opponent in de halve finale met maar 1 schorsing te maken... dan is het moeilijk om op verplaatsing te gaan winnen hé!

Volgens mij wel.
en aangezien Binucii beter is EN thuisvoordeel en minder agr. spelers heeft lijkt mij winst logisch eig.
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
B e n

Post by B e n »

9jantje9 wrote:
VdBDominique wrote:halve finale verloren :(

Volgens mij wel.
en aangezien Binucii beter is EN thuisvoordeel en minder agr. spelers heeft lijkt mij winst logisch eig.
Met zo'n team verdien je dat.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
bunicutzu

Post by bunicutzu »

edit:
Glen DV wrote:Mijn killer zit in de finale. Zou wel een raar gevoel zijn, moest hij winnen :).
Ik hoop van niet :D
Last edited by bunicutzu on Thu Apr 30, 2009 8:16 pm, edited 1 time in total.
9jantje9

Post by 9jantje9 »

bunicutzu wrote:Ik hoop van niet :D
Nu moeten we oppassen, hij hoopt dat hij gaat verliezen :P Een foutje in vertaalmachine Nederlands :p??
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
el stino

Post by el stino »

Bunicii wint hem. :) chapeau. 2e plaats in A en de beker op zijn palmares erbij.

al had ik eigenlijk enorm graag willen weten of Babelki de penalties gecheckt heeft van Bunicii of niet. stel u voor. zoeken hoe hij zijn penalties sjot en er dan in de finale 2 pakken en met de beker gaan lopen :P
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
breakdown
Team President

Post by breakdown »

el stino wrote:Bunicii wint hem. :) chapeau. 2e plaats in A en de beker op zijn palmares erbij.

al had ik eigenlijk enorm graag willen weten of Babelki de penalties gecheckt heeft van Bunicii of niet. stel u voor. zoeken hoe hij zijn penalties sjot en er dan in de finale 2 pakken en met de beker gaan lopen :P
Stuur hem een berichtje :P dan weet je het.
Allesinzs een dikke proficiat aan Bunicii.
super steger
Team Manager

Post by super steger »

Nette prestatie van Bunicii. Had ik dus goed voorspeld :mrgreen: gister trouwens nog van Bunicii gewonnen in een vr Beker :lol: 2-2 en met pingels gewonnen 8) Denk dat Bunicii ook grote kans maakt op de titel in de A volgend jaar.
B e n

Post by B e n »

1-3 gewonnen en volgende match uit tegen Krikkers :).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”