Moderator: Moderator
NIF speelt bijna nooit op zijn best. Ik heb hem zelden boven de 142 zien presteren nochtans moet dat met zijn ploeg mogelijk zijn. Hij speelt ook altijd met lage agressie. Je kan in principe wel winnen hoorsuper steger wrote:Ronde 12 overleefdalleen nu rest er een onmogelijke uitwedstrijd tegen Nike Itegem Football Club (nummer drie uit de B3) de scheids zit niet mee 88% anders had ik miss nog een kans
Ik gok op minstens 5 keerRon Jeremy wrote:Hoeveel pech heb jij gehad in de competitie?![]()
Ik denk dat Malinwa op dit moment de tegenstander is die iedereen wil ontlopen
Kijk naar mij. Alles kan in de SP-cup. Dus voor u zal het zeker ook wel kunnen.super steger wrote:Ronde 12 overleefdalleen nu rest er een onmogelijke uitwedstrijd tegen Nike Itegem Football Club (nummer drie uit de B3) de scheids zit niet mee 88% anders had ik miss nog een kans
Volgens mij wel.VdBDominique wrote:halve finale verloren![]()
zonde! volgens mij ging het om het thuisvoordeel, maar ik had mss wel wat meer risico's (agressie) mogen nemen
kwart en 8e heb ik mogen thuisspelen... ik hoor hierboven dat ik nooit op mijn sterkst speel. in dat geval klopte dat! ik wou mensen met 2 gele kaarten of lage fitheid sparen voor de halve finale... dit juist omdat ik toch thuisspeelde!!!
spijtig genoeg had mijn opponent in de halve finale met maar 1 schorsing te maken... dan is het moeilijk om op verplaatsing te gaan winnen hé!
loting speelt een grote rol in die fase!
is er in finale ook thuisvoordeel?
Met zo'n team verdien je dat.9jantje9 wrote:Volgens mij wel.VdBDominique wrote:halve finale verloren![]()
zonde! volgens mij ging het om het thuisvoordeel, maar ik had mss wel wat meer risico's (agressie) mogen nemen
kwart en 8e heb ik mogen thuisspelen... ik hoor hierboven dat ik nooit op mijn sterkst speel. in dat geval klopte dat! ik wou mensen met 2 gele kaarten of lage fitheid sparen voor de halve finale... dit juist omdat ik toch thuisspeelde!!!
spijtig genoeg had mijn opponent in de halve finale met maar 1 schorsing te maken... dan is het moeilijk om op verplaatsing te gaan winnen hé!
loting speelt een grote rol in die fase!
is er in finale ook thuisvoordeel?
en aangezien Binucii beter is EN thuisvoordeel en minder agr. spelers heeft lijkt mij winst logisch eig.
Nu moeten we oppassen, hij hoopt dat hij gaat verliezenbunicutzu wrote:Ik hoop van niet
Stuur hem een berichtjeel stino wrote:Bunicii wint hem.chapeau. 2e plaats in A en de beker op zijn palmares erbij.
al had ik eigenlijk enorm graag willen weten of Babelki de penalties gecheckt heeft van Bunicii of niet. stel u voor. zoeken hoe hij zijn penalties sjot en er dan in de finale 2 pakken en met de beker gaan lopen