Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Den Uier »

The Amazing Spicy wrote:Een ongeluk komt nooit alleen blijkbaar. Ik weet dat ik in D met mijn ploeg weinig kan doen maar ik heb na één week 1 punt en dit terwijl ik in men eerste thuiswedstrijd 1 linierating meer haal en vandaag in men 2de gelijke linieratings. De random zit niet mee spijtig genoeg dus ik kan nu al afscheid nemen :D
Het seizoen is nog lang en je weet nooit wat gebeurt. Er moesten maar eens net ploegen een blessuregolf krijgen of een uitverkoop houden... Altijd voor gaan tot de laatste dag ! :wink:

@Fresh scheids van 99% is idd moeilijk om in te schatten hoe agressief je moet gaan spelen. Maandag heb ik dus een schieds van 100% dus hat zal kaarten regenen... :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

De week afgesloten met 10/12. We hadden de volle pot kunnen hebben maar we speelden de eerste wedstrijd gelijk tegen nr. 5 terwijl we 3 linies beter waren. Volgende week gaan we voor 12/12.
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

N.V.C. wrote:De week afgesloten met 10/12. We hadden de volle pot kunnen hebben maar we speelden de eerste wedstrijd gelijk tegen nr. 5 terwijl we 3 linies beter waren. Volgende week gaan we voor 12/12.
Hier precies hetzelfde. Ook 10/12 maar wel alle wedstrijden beter..
Prince88 wrote:
schuit wrote:ben begonnen met een overwinning en een gelijkspel. Ratings waren wel aardig. FF kijken of ik dit seizoen eens een keer voor het kampioenschap zal gaan :D Vind het eigenlijk wel lekker spelen hier in de D, je kan tenminste gewoon nog spelers kopen en verkopen zonder al teveel op je ts te letten en zonder alles gelijk te verliezen..
Het zou natuurlijk wel gezellig zijn volgend jaar samen in C als we allebei kampioen spelen :)
Zou natuurlijk wel vet zijn ja, dan zitten we (waarschijnlijk) zometeen met dino, wittevrouwen, jij en ik, en mocht het mogen ook nog met Bats in 1 league! :) Als dat het geval zal zijn ga ik op zeker proberen te promoveren!!
Team: 2bad4u
Divisie D.11
Prince88

Post by Prince88 »

Het doelsaldo even opgekrikt tegen een FC-team, het werd 7-0.
Morgen een lastigere wedstrijd, want dan spelen we thuis tegen de 3e. Maar in principe mag dit ook niet een te groot obstakel zijn.
Prince88, proud manager of Fresh
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag ratings van 131-127 en maar 0-0 :x Fijn, alweer punten op niks verloren
Image

As Bari Sinds season 7 !

Den Uier

Post by Den Uier »

1-0 gewonnen tegen de leider. Zo doen we een goede zaak in het klassement
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

Na vandaag nog steeds ongeslagen; de nummer 3 kon geen potten breken op mijn veld en werd met 3-2 zonder punten terug naar huis gestuurd. Met 18 punten staan we daarmee nog steeds aan de leiding, gevolgd door FC Technics met 16 punten en Yambol op plek 3 met 13 punten.

Donderdag mogen we aantreden op het veld van Lionheart Squad, nummer 13 en mede-Nederlander in de divisie.
jona

Post by jona »

16.18 en we zien ons nu toch wel terug als titelkandidaat. Vrijdag de belangrijke match tegen FC Wellen; we zijn beter en het moet er daar dan ook uitkomen. Bovendien zijn we ALLE wedstrijden beter geweest en ook de beste liniratings gehaald, we hadden amkkelijk in de C kunnen blijven...
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
bats1903

Post by bats1903 »

Prince88 wrote:Na vandaag nog steeds ongeslagen; de nummer 3 kon geen potten breken op mijn veld en werd met 3-2 zonder punten terug naar huis gestuurd. Met 18 punten staan we daarmee nog steeds aan de leiding, gevolgd door FC Technics met 16 punten en Yambol op plek 3 met 13 punten.

Donderdag mogen we aantreden op het veld van Lionheart Squad, nummer 13 en mede-Nederlander in de divisie.
Het wordt tijd dat je eens een beetje gaat verliezen. Anders kan ik je nooit meer inhalen.
ImageImageImage
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

vandaag gelijk gespeeld terwijl ik 5 ratings beter was... Heb nu 14/18, maar wel alle wedstrijden beter.. Misschien ook wel prima, want dan blijven we lekker dicht bij de 3e plek :D
Team: 2bad4u
Divisie D.11
Prince88

Post by Prince88 »

bats1903 wrote:Het wordt tijd dat je eens een beetje gaat verliezen. Anders kan ik je nooit meer inhalen.
Het gaat inderdaad erg lekker :)
Ts nu wel op 95% en dan morgen 5% eraf en donderdag ook nog eens 5%. Dus Ts zal denk ik maximaal 90% zijn vrijdag tegen jou.
bats1903

Post by bats1903 »

Prince88 wrote:
bats1903 wrote:Het wordt tijd dat je eens een beetje gaat verliezen. Anders kan ik je nooit meer inhalen.
Het gaat inderdaad erg lekker :)
Ts nu wel op 95% en dan morgen 5% eraf en donderdag ook nog eens 5%. Dus Ts zal denk ik maximaal 90% zijn vrijdag tegen jou.
Dan is onze ts ongeveer gelijk. Door het thuisvoordeel verwacht ik toch dat jij gaat winnen dan. Of je moet je landgenoot natuurlijk laten winnen, zodat we samen promoveren. :D
ImageImageImage
jona

Post by jona »

Battle strategy weer is gebruikt. In het allerslechtste geval (buiten kaarten dan, maar die vallen bij hme eerder dan bij mij) zijn we 9% beter. Als ik morgen niet gewonnen heb :mrgreen:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Den Uier

Post by Den Uier »

En vandaag 0-1 gewonnen. Er begint een kloof te ontstaan. De eerste 4 zullen strijden voor hun plaats alhoewel ik maar voor een top 5 plaats ga dit seizoen zou zelfs promotie er al in kunnen zitten.

1 DaaG United 16
2 FC Dukla Praha 16
3 fbk kaunas mango 15
4 As Bari 15
5 Atletico KLADNO 10
6 los culés 9
7 FC SW 9
8 SC Beton 9
9 FC Kodl 9
10 Buerrillas Timisoara 8
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

bats1903 wrote:Dan is onze ts ongeveer gelijk. Door het thuisvoordeel verwacht ik toch dat jij gaat winnen dan. Of je moet je landgenoot natuurlijk laten winnen, zodat we samen promoveren. :D
:P

Het zal toch mijn sterkste opstelling worden, want zo'n voorsprongetje bevalt me wel; heb ik wat meer mogelijkheden om wat spelers te kopen/verkopen in de rest van het seizoen.

Vanochtend wel een makkelijke overwinning. Lionheart squad heeft niet zo'n heel goed team en speelde ook met 0% agressie (scheids 100%), dus een lekkere 0-2 overwinning.

D.12 doet het trouwens goed bij de statistiek overzichten;
- 8e plek als eerste D-divisie met 79% gemiddelde klasse.
- 2e plek met gemiddelde stadioncapaciteit van 29.467. Enkel B.3 staat hoger met 29.625 zitjes.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”