Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

schuit
Assistant Manager

Re: Divisie D

Post by schuit »

woohoo!! Random zit een keertje mee :) Gelijke ratings, maar toch gewonnen met 2-3 :D Nummer 1 heeft alles gewonnen deze week, waardoor ik nog steeds tweede sta. Echter heb ik zo goed als iedereen uit de top 10 al gehad en hij iedereen buiten de top 10. Wordt aardig close gok ik.
Team: 2bad4u
Divisie D.11
Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

En het was inderdaad het thuisvoordeel dat mij het voordeel gaf tegenover Bats. Met ratings van 138 tegenover 136 werd het 2-1 in mijn voordeel.
De nummer 2 verloor, waardoor mijn voorsprong nu al opgelopen is tot 5 punten op nummers 2 en 3.

1 Fresh 24 8 8 0 0 25 6 +19
2 Yambol 19 8 6 1 1 27 14 +13

--------------------------------------------------------------------------------

3 Fc Technics 19 8 6 1 1 21 13 +8
4 Kłak is Back 17 8 5 2 1 17 7 +10
5 FC Soccer Liberec 16 8 5 1 2 22 13 +9
6 Since 1903 14 8 4 2 2 18 7 +11
Prince88, proud manager of Fresh
Den Uier

Post by Den Uier »

Wij wonnen vandaag met 2-1 en had ik eigenlijk niet verwacht. Moest met een paar B-espelers spelen. Alles ligt close bij de eerste 5. We staan maar 1 puntje achter op de nr.1. Maandag mogen we op bezoek bij de nr.5. Nu gaat er wel een uitgande transfer zijn in het weekend dus weten we niet wat we daar zullen rapen.

1 DaaG United 19
2 FC Dukla Praha 19

--------------------------------------------------------------------------------

3 As Bari 18
4 fbk kaunas mango 16
5 Atletico KLADNO 13
6 Buerrillas Timisoara 11
7 FC Kodl 10
8 los culés 9
9 FC SW 9
10 SC Beton 9
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Den Uier

Post by Den Uier »

0-1 gewonnen met gelijke ratings. Wow heb ook eens geluk gehad. Zo blijven we netjes op een 3de plaats met maar 1 punt van de leider :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

Lekkere 1-2 uitoverwinning waardoor we nog steeds maximale punten hebben uit 9 wedstrijden.
Morgen en donderdag twee belangrijke wedstrijden. Morgen eerst tegen FC Technics die een goede start had, maar duidelijk niet meer dezelfde is van het begin. Een verlies voor hem morgen betekent dat hij het wel kan schudden voor de promotiestrijd.

Donderdag uit tegen Yambol, de nummer 2. Zeer lastige match, vooral omdat mijn Ts dan nog steeds niet optimaal is (heb inmiddels ook maar weer mijn keeper eraf gehaald, die verkoop ik later nog wel vanwege de Ts). Voordeel is dat hij nog wel in de beker zit, dus daar liggen zeker kansen die ik moet gaan benutten.
Bistiriko
Team Board Member

Post by Bistiriko »

Men eerste seizoen in D loopt van een leien dakje. Slechts één gelijkspel en de rest allemaal gewonnen. Sta nu eerste met 1 puntje voor op de 2e, 2 punten op de derde en al 6 op de nummer 4.

Maar ik verwacht dat ik nog wel wat zal terugzakken. Top 5 zou zeer mooi zijn, maar we gaan uiteraard voor de titel.
Den Uier

Post by Den Uier »

2-2 vandaag en een rode kaart en mijn tegenstander heeft niets anders dan spelers wat in de 90% agressie hebben of meer en krijgt natuurlijk geen rode kaart ! :? Door de rode kaart waren mijn ratings minder en met een beetje geluk nog 1 puntje gehad.
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

En overwinning nummer 10 van het seizoen is binnen; de nummer 5 werd terug naar huis gestuurd met een 1-0 verlies.
Donderdag een zeer belangrijke uit-match tegen de nummer 2. Het verschil is nu 5 punten, dus hij kan dicht terugkomen of een zeer belangrijk verschil kan gemaakt worden. Hij speelt nog in de beker, dus er zijn misschien wel kansen voor een gelijkspel of overwinning.
Den Uier

Post by Den Uier »

5% beter en maar 0-0 :evil:
Image

As Bari Sinds season 7 !

N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Den Uier wrote:5% beter en maar 0-0 :evil:
Hier 8% beter en 1-1 :evil:
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Prince88

Post by Prince88 »

1-2 uitoverwinning tegen de nummer 2 :)
Als hij niet meer in de beker zou hebben gezeten, zou het waarschijnlijk een gelijkspel geworden zijn, maar nu een overwinning. De voorsprong wordt hierdoor al heel aangenaam; ik loop nog ongeslagen op kop met 33 punten, nummers 2 en 3 staan op respectievelijk 26 en 25 punten. Zeer plezant :)
Den Uier

Post by Den Uier »

En vandaag winnen we thuis met 2-1 van de leider. + rode kaart voor me :roll: + een blessure(7 dagen out) en de speler wat ingevallen was haalde maar een BP van 59.

Zoek dus dringend een RF nu
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

Simpele 1-0 overwinning, waardoor we nog steeds het maximum van de punten hebben.

Maandag mogen we uit aantreden tegen de nummer 12. Heeft toch wel een redelijk team qua bp's (hij heeft toch een 139'er neergezet vandaag), maar zijn agressie is hoog. En laat de scheids nu net 97% zijn :P
jona

Post by jona »

0-0 en 4% beter is jammer. Nu zelfs geen eerste meer. Toch wel tragisch als je jezelf gewoon de beste vindt :mrgreen: :) :P
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
jona

Post by jona »

Maandag: geen RM tegen geen CB: dat moet ik winnen :mrgreen:

EDIT: weer 0-0 :?
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”