Maakt niet uitB e n wrote:IddPuerto Del Salas wrote:Hoezo, ik had er twee gemist.. Zijn in totaal ; 6 +2 = 8 penalty'sB e n wrote:verbroedering geel 1 1 - 1 FC Sampilione
Tom Wuyts 1 - 0 14'
71' 1 - 1 Petr König
Penalty's trappen 4 - 2 Penalty's trappen
Yeah right, 8 penalty's. @ Puerto: Gebruik in het vervolg een rekenmachine
![]()
.
![]()
Beker
Moderator: Moderator
-
Puerto Del Salas
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
-
B e n
Ik probeer ja...Smiley wrote:ben probeert ook is slim te doen
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Smiley
mja slimme, als iemand wint me penaltys moet den andere zwzo gemist hebben heB e n wrote:Ik probeer ja...Smiley wrote:ben probeert ook is slim te doen. Ik lees maar heel af en toe de wedstrijdverslagen dus had ik niet gezien dat er 2 penalty's niet in zaten
.
-
B e n
Daar zegde zo al ietsSmiley wrote:mja slimme, als iemand wint me penaltys moet den andere zwzo gemist hebben heB e n wrote:Ik probeer ja...Smiley wrote:ben probeert ook is slim te doen. Ik lees maar heel af en toe de wedstrijdverslagen dus had ik niet gezien dat er 2 penalty's niet in zaten
.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Ron Jeremy
Een tijd geleden dat ik cupkoorts heb gekend. Ik heb geen illusies dat ik de beker ga winnen, maar het streven is in ieder geval ronde 11
Grote favorieten zijn voor mij Bizone en de Widlaks. Ik zet hem in op Widlaks, die gaat straks zeer hoge ogen gooien in A
Grote favorieten zijn voor mij Bizone en de Widlaks. Ik zet hem in op Widlaks, die gaat straks zeer hoge ogen gooien in A
Normaal kan je de laatste week halen zonder een 140er nodig te hebben.Ron Jeremy wrote:Een tijd geleden dat ik cupkoorts heb gekend. Ik heb geen illusies dat ik de beker ga winnen, maar het streven is in ieder geval ronde 11![]()
Je mag je ambitie gerust nog een dag of 2 opschuiven
Ik ga er geen extra moeite voor doen om erin te blijven. Ik zorg dat ik meedoe tot na de competitie, zodat mijn verliesmatchen onderbroken worden. Zo kan ik mijn achterban nog laten groeien in een degradatieseizoen.
Wat er nadien gebeurt, zien we wel. Ik ga hem toch niet winnen. Het thuisvoordeel speelt ook een belangrijke rol.
Hoewel ik wel graag eens tot in de halve finale zou geraken, zodat ik in de bekergeschiedenis sta
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Ron Jeremy
Precies mijn bedoeling
Tot nu toe heb ik er zelfs 300 supporters bijgekregen, ondanks de 20 nederlagen in de competitie.
Eenvoudig naar ronde 8 na een 2-0 overwinning (140-120). Volgende week een tegenstander uit C die normaal gesproken geen problemen zou moeten opleveren. Een team dat wel gelijkwaardig is qua bp's, maar wel met spelers tussen de 50-90% agressie. Heb ik weer: een scheids van 23%
Als de random maar geen rare sprongen maakt....
Mooiste affiche voor ronde 8: Kick and Rush - A ??-?? The Silversun Kaisers - B.3
Eenvoudig naar ronde 8 na een 2-0 overwinning (140-120). Volgende week een tegenstander uit C die normaal gesproken geen problemen zou moeten opleveren. Een team dat wel gelijkwaardig is qua bp's, maar wel met spelers tussen de 50-90% agressie. Heb ik weer: een scheids van 23%
Mooiste affiche voor ronde 8: Kick and Rush - A ??-?? The Silversun Kaisers - B.3
-
buffalo_rulez
En we bekeren verder!!!
Deze morgen een 2-1 thuisoverwinning, linieratings 126 vs 121
Volgende week weeral uit
bij een F klasser, al de 6e uitmatch... Normaal gezien moet hij geen probleem zijn 
Een stek bij de laatste 128 komt zeer dichtbij, dat is onze doelstelling dit seizoen
Doordat de titel nagenoeg binnen is zullen we ons ook vollop op de beker storten, met wat meeval qua tegenstanders (geen A/B) geraken wel wel nog wat ronden verder
Gemiddeld bp A-team is ongeveer 71
Deze morgen een 2-1 thuisoverwinning, linieratings 126 vs 121
Volgende week weeral uit
Een stek bij de laatste 128 komt zeer dichtbij, dat is onze doelstelling dit seizoen
Doordat de titel nagenoeg binnen is zullen we ons ook vollop op de beker storten, met wat meeval qua tegenstanders (geen A/B) geraken wel wel nog wat ronden verder
Gemiddeld bp A-team is ongeveer 71
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Gantoise since Season 2
Hehe, en schrijf ik net dat je geen 140 moet spelen om de laatste week te halenRon Jeremy wrote: Mooiste affiche voor ronde 8: Kick and Rush - A ??-?? The Silversun Kaisers - B.3
Maar de scheids is net goed, en op prestatie ben ik normaal beter.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
buffalo_rulez
Ron Jeremy wrote:Een tijd geleden dat ik cupkoorts heb gekend. Ik heb geen illusies dat ik de beker ga winnen, maar het streven is in ieder geval ronde 11![]()
die gast heeft wel een zeer mooi team idd
Team: Gantoise
Gantoise since Season 2
Gantoise since Season 2
-
Ron Jeremy
En door naar ronde 9, al worden de verschillen kleiner: 2-3 (136-141). Volgende ronde een C-er met een goed A-team. Helaas voor hem is de scheids mijn vriend
en speel ik ook nog thuis. Wel een klusje voor mijn niet agressieve A/B-ers denk ik.