Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
BB heeft een toptalent te koop staan, volgens mij is die binnen een paar dagen van WidlaksSmiley wrote:iddhij gaat wel moeten investeren in de cf , want daar is zijn hoogste bp maar 73

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
ik gok op 12M aankoopprijsB e n wrote:BB heeft een toptalent te koop staan, volgens mij is die binnen een paar dagen van WidlaksSmiley wrote:iddhij gaat wel moeten investeren in de cf , want daar is zijn hoogste bp maar 73
.

-
Dan moet je maar eens zien wat Widlaks voor zijn laatste LM heeft betaaldbreakdown wrote:die wil ik wel
10m is wel heeeel veel voor 3 voltrainde skills

-
- Team President
Eerste keer dat ik echt meespeel in de beker en al direct tot ronde 9,de laatste week halen zou mooi zijn nu al zal veel afhangen van de komende liga wedstrijden...jona wrote:Volgende rode wordt een forumduel![]()
De Vlammers ?? - ?? Heracles
We zullen zien, roelie alvast succes
Jij ook alvast succes,tzal een spannende wedstrijd zijn met een scheids van 36%

mja, maar hij heeft het budget ervoor + hij doet dat al 10 seizoenen aan een stuk.B e n wrote:Dan moet je maar eens zien wat Widlaks voor zijn laatste LM heeft betaaldbreakdown wrote:die wil ik wel
10m is wel heeeel veel voor 3 voltrainde skills. Ik geloof iets van een 11,25M (ook 3 skills voltraind).
Maar het feit dat die CF al 20j is, is ook al een minpunt voor een toekomstige transfer. Als hij bv 85% wordt (=redelijk nog) en 22jaar is tegen dan, dan krijg je er geen 10m voor denk ik...
Dat is gokken

-
Het bekeravontuur is over
Compleet onverwacht, want deze tegenstander had geen probleem moeten opleveren voor de FC. De random heeft een duit in het zakje gedaan door mij een rode kaart en een blessure aan te smeren, maar de tegenstander speelde ook nog eens Russisch roulette met de agressie en had wel een rode kaart of drie verdiend. Aan de andere kant ook mijn schuld door de bank te vullen met onbeduidende spelers, waardoor er een speler met prestatie 2,0 er in kwam.
Bekerwinst zat er toch niet in, maar ik ben toch een beetje zuur; alle Hollanders er uit

Compleet onverwacht, want deze tegenstander had geen probleem moeten opleveren voor de FC. De random heeft een duit in het zakje gedaan door mij een rode kaart en een blessure aan te smeren, maar de tegenstander speelde ook nog eens Russisch roulette met de agressie en had wel een rode kaart of drie verdiend. Aan de andere kant ook mijn schuld door de bank te vullen met onbeduidende spelers, waardoor er een speler met prestatie 2,0 er in kwam.
Bekerwinst zat er toch niet in, maar ik ben toch een beetje zuur; alle Hollanders er uit

-
we bekeren verder, een 2-0 thuisoverwinning deze morgen
linieratings: 128 vs 113
Lage linieratings door de TS die geen 100% is + de fitheid/moraal was bij sommige spelers ook vrij laag
De tegenstander voor de volgende match zou in principe ook een haalbare kaart moeten zijn (Stars FC, 6 in C.1) Alleen zal ik tegen zaterdag nog minder TS hebben dan ik nu al heb (schat 70TS ofzo) en denk dat dat mij wel de das zal omdoen
anyways, we gaan ervoor, de agressie zal een beetje hoger staan, wie weet kunnen we nog een ronde verder geraken, nu al bij de laatste 64 o/
linieratings: 128 vs 113
Lage linieratings door de TS die geen 100% is + de fitheid/moraal was bij sommige spelers ook vrij laag
De tegenstander voor de volgende match zou in principe ook een haalbare kaart moeten zijn (Stars FC, 6 in C.1) Alleen zal ik tegen zaterdag nog minder TS hebben dan ik nu al heb (schat 70TS ofzo) en denk dat dat mij wel de das zal omdoen
anyways, we gaan ervoor, de agressie zal een beetje hoger staan, wie weet kunnen we nog een ronde verder geraken, nu al bij de laatste 64 o/
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Gantoise since Season 2
-
Idd, wie dit wint zal de beker mee naar huis pakken denk ik.Smiley wrote:Bizone TM - A ??-?? FC Widlaks - C.5
, dit had de finale kunnen/moeten zijn
-
Niet perse. Ik haalde net met mijn B/C team met een lagere agressie en een lager moraal 4% meer linieratings dan vanmorgen met mijn A-team. Ook worden er vaak genoeg wedstrijden met pingels verloren als je tot 15% beter bent. Ervanuitgaande dat Widlaks een 150-er er in legt, dan heb je met 135 nog een steeds een (minieme) kans.B e n wrote:Idd, wie dit wint zal de beker mee naar huis pakken denk ik.Smiley wrote:Bizone TM - A ??-?? FC Widlaks - C.5
, dit had de finale kunnen/moeten zijn
-
Da's waar. Ik weet ook niet precies welke grootheden er nog inzitten...Ron Jeremy wrote:Niet perse. Ik haalde net met mijn B/C team met een lagere agressie en een lager moraal 4% meer linieratings dan vanmorgen met mijn A-team. Ook worden er vaak genoeg wedstrijden met pingels verloren als je tot 15% beter bent. Ervanuitgaande dat Widlaks een 150-er er in legt, dan heb je met 135 nog een steeds een (minieme) kans.B e n wrote:Idd, wie dit wint zal de beker mee naar huis pakken denk ik.
- Bizone
- FC Widlaks
- Bagger United
- ...
-
B e n wrote:Da's waar. Ik weet ook niet precies welke grootheden er nog inzitten...Ron Jeremy wrote:Niet perse. Ik haalde net met mijn B/C team met een lagere agressie en een lager moraal 4% meer linieratings dan vanmorgen met mijn A-team. Ook worden er vaak genoeg wedstrijden met pingels verloren als je tot 15% beter bent. Ervanuitgaande dat Widlaks een 150-er er in legt, dan heb je met 135 nog een steeds een (minieme) kans.B e n wrote:Idd, wie dit wint zal de beker mee naar huis pakken denk ik.
- Bizone
- FC Widlaks
- Bagger United
- ...
je vergeet mij

lol
Team: Gantoise
Gantoise since Season 2