Hier gelijke ratings en 3-3Badbuffalo wrote:10% beter, 147-137, en toch maar gelijk
Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Team = AC ManU (B2)
Hier 14% beter en gelijk.Badbuffalo wrote:10% beter, 147-137, en toch maar gelijk
Verdomme: je hebt dan de kans om te winnen en 2% TS te halen en dan steekt de random meer dan een beetje tegen... ;-(
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
49% beter, en gewonnen
. Met dank aan RJ.
Tof om zo eens eerst te staan. Dat was weer even geleden.
Morgen T-man eens over de knie leggen
.
Hm, ik zit me hier wel vrolijk te maken over een fit A-team voor de match van morgen, maar bij nader onderzoek van de kalender, zal dat me nog zuur opbreken. Er zijn wel 5 of 6 ploegen die tegen mij gloot zijn de dag na Bagger utd. Dat zijn 10 tot 12 matchen, waaronder FBF, de Stegenezen en Widlaks. Hm, minder...

Morgen T-man eens over de knie leggen

Hm, ik zit me hier wel vrolijk te maken over een fit A-team voor de match van morgen, maar bij nader onderzoek van de kalender, zal dat me nog zuur opbreken. Er zijn wel 5 of 6 ploegen die tegen mij gloot zijn de dag na Bagger utd. Dat zijn 10 tot 12 matchen, waaronder FBF, de Stegenezen en Widlaks. Hm, minder...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Team Manager
Sorry maar ik ben er wel blij meeBadbuffalo wrote:10% beter, 147-137, en toch maar gelijk

-
- Member of the Soccer Project Association
super steger wrote:Sorry maar ik ben er wel blij meeBadbuffalo wrote:10% beter, 147-137, en toch maar gelijkHad mijn agressie niet goed ingesteld omdat ik t weekend in belgie zat (RW
) Dus zou dan wel wat hogere ratings hebben gehaald. Was dan wss ook wel een draw geworden

'T zou maar erg zijn moest ge tegen m'n ouwe zakken punten laat liggenWikke wrote:49% beter, en gewonnen. Met dank aan RJ.
Morgen T-man eens over de knie leggen.

Team = AC ManU (B2)
-
Dan kan er wel eens eentje versteld staan. Ik kan nog steeds een dikke 140-er uit de hoed toveren en ik moet deze week al een keertje winnen voor mijn fans. Ook zal de beker een voorname rol spelen. Als ik er per ongeluk uitvlieg dan kunnen een aantal tegenstanders hun borst natmaken.Wikke wrote:49% beter, en gewonnen. Met dank aan RJ.
Morgen T-man eens over de knie leggen.

-
RSCA Prince - FC Letenská šlechta 2 : 2 ( 133 - 141 ) -
8 points for me = draw
no coment - this is not fair play .
8 points for me = draw

-
This has nothing to do with fair play, it's just Mr Random that isn't happy. DaPrince can't do anything about it.pupajdi13 wrote:RSCA Prince - FC Letenská šlechta 2 : 2 ( 133 - 141 ) -
8 points for me = draw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
I knowB e n wrote: This has nothing to do with fair play, it's just Mr Random that isn't happy. DaPrince can't do anything about it.

Doemme, vandaag een eerste gelijkspel door random. 7 ratings was niet genoeg.
Vooral spijtig omdat ik graag Widlaks nog wat had laten zweten
.
Nuja, 10/12 is niet slecht. Ik kan beter nu nog wat punten pakken, en dan de LB's vervangen, ze worden beide 29 dit weekend.
Voor maandag is mijn keeper geschorst, en de vervanger wordt pas 23 op 17 juli.
En Nerazzuri heeft flinke BP's. De scheids zou in mijn voordeel moeten zijn.
Tegen de Stegenezen op dinsdag had ik liever een strengere gezien...
Vooral spijtig omdat ik graag Widlaks nog wat had laten zweten

Nuja, 10/12 is niet slecht. Ik kan beter nu nog wat punten pakken, en dan de LB's vervangen, ze worden beide 29 dit weekend.
Voor maandag is mijn keeper geschorst, en de vervanger wordt pas 23 op 17 juli.
En Nerazzuri heeft flinke BP's. De scheids zou in mijn voordeel moeten zijn.
Tegen de Stegenezen op dinsdag had ik liever een strengere gezien...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
ik sta hier verdikke op nr1 samen met Westel.
wie had dat gedacht, nuja - tis nog maar't begin hé en ik moet op reis...
wie had dat gedacht, nuja - tis nog maar't begin hé en ik moet op reis...