Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
1-2 gewonnen. een goed begin dus. Wel jammer dat ik vandaag meteen weer 3 VRB wedstrijden heb, zoals aan het begin van elk seizoen.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Ook ik ben met een 1-2 overwinning begonnen. De linieratings waren 132-146. Mijn tegenstander heeft wel brutte pech gehad, want hij heeft 2 rechtstreekse rode kaarten gepakt.
TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Gewonnen met 1-2 tegen mijne goeie vriend uiercreme. Het was nipt, we waren 1 %tje sterker. 128-129.
Op naar donderdag waar we thuis SC Beton treffen.
weer 2-1 gewonnen. en daarmee staan nederlanders op nummer 1 en 2, en een belg op 3 

-
Tja het zat er niet in hé; was mijn B-CB zijn IO vrgeten in stellenpurple_white wrote:Gewonnen met 1-2 tegen mijne goeie vriend uiercreme. Het was nipt, we waren 1 %tje sterker. 128-129.

1x verlies (-2%) 1x winst (ruim beter) ..
we hebben weer enkele rebuilders (Skull Hunters / RIP Ferda?)
we gaan weer kijken waar we stranden dit jaar..
we hebben weer enkele rebuilders (Skull Hunters / RIP Ferda?)
we gaan weer kijken waar we stranden dit jaar..
De eerste 3 punten zijn binnen
, het werd 1-0 met linieratings van: 133-129.

Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
6 op 6. Donderdag een moeilijke verplaatsing naar het team dat vorig jaar in mijn reeks 2e is geworden. Hij heeft een erg sterk team, en ik heb de indruk dat hij er nu iets meer mee bezig is dan vorig seizoen.
-
Ik ben met 6 op 6 gestart. Niet slecht, maar mijn TS is gehalveerd op 2 dagen door een verjonging die ik dringend moest doorvoeren. staan er nog 4 op de lijst en ik zou er nog 2 willen kopen. Ik ga vechten om er in te blijven, maar zie dat eerlijk gezegd niet goedkomen.
Team FC Bruggenhof
-
1-1 gelijk gespeeld tegen SC Beton. Hij was 2 % beter. Het geluk was dus eens aan mijn zijde
.
We blijven 3de in het klassement. Morgen spelen we uit tegen Royal Wolves, een hapklare brok lijkt me.

We blijven 3de in het klassement. Morgen spelen we uit tegen Royal Wolves, een hapklare brok lijkt me.

die lord random moet niet te veel van die flauwe grappen uithalen dit seizoen! vorig seizoen speelde ik ook al vaak gelijk nadat ik meer linieratings haalde. nu 140-142 en alweer 2-2.
daar gaan de eerste dure punten dus al!
-
Speel 2-2 vandaag en werk rustig verder aan mijn TS en dan sla ik toe 

Hopelijk heeft die manager zijn portie geluk voor dit sezioen gehad, en heeft hij dat morgen totaal niet. Dan moet ik nl tegen hem.Bunne4tw wrote:die lord random moet niet te veel van die flauwe grappen uithalen dit seizoen! vorig seizoen speelde ik ook al vaak gelijk nadat ik meer linieratings haalde. nu 140-142 en alweer 2-2.

Zelf weer met 1-2 gewonnen (139-146).
ja en hoop dat ik me portie ongeluk heb gehad anders wordt het vervelend seizoen
Van een titelkandidaar verloren, het werd: 2-1. Het verlies was verwacht, vrijdag hopen we op 3 punten al zal dat erg moeilijk worden.
Team: N.V.C.