Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by Bombay »

Bunne4tw wrote:ja en hoop dat ik me portie ongeluk heb gehad anders wordt het vervelend seizoen
Dat gaat zo'n seizoen worden, joh. Ik zou als ik jouw was alles op Vrb's zetten, en de competitie laten schieten! :mrgreen:
TEAM : Djerba
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

nee ik moet gewoon 2x van jouw winnen en dan promoveer ik:P. want Mathew Jonson United ziet er het sterkst van iedereen uit.

vandaag gewoon een keurige 3-1 overwinning :P. wist niet eens meer dat ik opstelling had gemaakt. had gister een teamborrel en daarna stad in en toen niet thuis geslapen. meestal stel ik voor slapen ff in haha
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Bombay

Post by Bombay »

Die Tsjech blijft anders ook goed meedraaien. Ik heb ooit nog eens een manager in mijn reeks gehad die milamilaa noemde, en die het nog tot A heeft geschopt. Maar die was gestopt dacht ik. :?
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Doordat mijn tegenstander gister nog 5 transfers deed was zijn teamspirit een pak lager en dus een simpele overwinning: 3-2. Deze week een 7/12 gehaald waar we zeer tevreden mee zijn :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Bombay

Post by Bombay »

1ste wedstrijd van een moeilijke 3-daagse gewonnen. 1-2 (139-145) op het veld van Fc Wageningen.
Morgen tegen de leider, wel met even veel punten, en donderdag tegen Bunne. Telkens een punt zou een succes zijn denk ik. Voor morgen kan ik op 2 basisspelers geen beroep doen vanwege nog een te lage fitheid door een blessure.Donderdag vrees ik een paar spelers te moeten missen omdat ze nu op 2 gele kaarten staan, en die zouden morgen misschien wel eens hun 2e kunnen pakken.
purple_white

Post by purple_white »

Deze morgen met 3-2 gewonnen tegen "pottestampers". 134-126. We mogen toch wel spreken van een goede start. We hebben voorlopig 13 op 15 en dat alles met een TS die al heel het seizoen onder de 80% ligt zelfs de eerste 2 matchen onder de 70%. En qua blessure's blijven we ook niet echt gespaard. We hebben er continu al 3 tegelijk gehad (en onze kern is al niet echt groot te noemen). Is er dan eentje die net terug komt uit blessure... dan valt er zoals deze morgen weer eentje uit voor een bepaalde tijd :? . Morgen tegen The grams... eens benieuwd wat dat geeft. :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
purple_white

Post by purple_white »

Gewonnen met 1-0 tegen "The grams" . Donderdag spelen we uit tegen Fc.ShArKy. We zitten wel met een heus probleem voor die match. Onze A-RM ligt nog steeds in de lappenmand(NOG 5dagen) en onze B-RM is geschorst. En onze C-RM is een jeugdspeler dusja... We verwachten eigenlijk niet veel van deze match.
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
B e n

Post by B e n »

purple_white wrote:Gewonnen met 1-0 tegen "The grams" . Donderdag spelen we uit tegen Fc.ShArKy. We zitten wel met een heus probleem voor die match. Onze A-RM ligt nog steeds in de lappenmand(NOG 5dagen) en onze B-RM is geschorst. En onze C-RM is een jeugdspeler dusja... We verwachten eigenlijk niet veel van deze match.
CM op de RM hé :). Scheelt wel een paar prestatiepunten maar het zal in ieder geval beter zijn dan een jeugdspeler.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay

Post by Bombay »

Het gaat nog altijd goed. Nog steeds het maximum van de punten. Vandaag 2-1 (146-137) gewonnen van de titelfavoriet, maar ik had het geluk dat die zonder RM zat.
Vrijdag moet er ook van Bunne gewonnen worden. Zal niet simpel worden...
purple_white

Post by purple_white »

Het sprookje blijft duren... 0-1 winst tegen Fc.ShArKy.
We staan nog steeds ongeslagen 1ste met 19/21

Ons doel is eigenlijk om zo vroeg mogenlijk behoud veilig te stellen zodat we naar het einde van het seizoen nog wat kunnen transfereren :)

Onze TS staat begint ook stillaan te groeien, hij staat al op 86% :)
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
Bombay

Post by Bombay »

Hier gaat ook nog altijd alles naar wens. 2e in de stand, maar wel beiden nog met het maximum van de punten.
Morgen een moeilijke thuismatch tegen Bunne.
Bombay

Post by Bombay »

Ik ben enorm blij met mijn seizoens opening. Nog steeds met het maximum van de punten op de 2e plaats. Ik ben dus niet de enige met het maximum. :(
Vandaag met 2-1 (143-141)van Bunne gewonnen. Ik had nochtans niet meer dan een gelijkspel verwacht, maar de agressie heeft het in mijn voordeel doen kantelen.
purple_white

Post by purple_white »

Vandemorgen gelijkgespeeld, 0-0. Ik was iets beter in ratings :) . Maar geen erg we blijven voorlopig eerste staan met 20ptn :)
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
purple_white

Post by purple_white »

Onze 1ste nederlaag van het seizoen is een feit. Vandemorgen verloren we van "MYKY FC" met 1-0. 139-132.
Hij speelde maar liefst 100%agressief bij een scheids van 95% en hij kwam weg met 0 rode kaarten wel met 8 gele. Dan weet je wel hoe laat het is.

Morgen spelen we thuis tegen export. Dat wordt ook een lastige match. :)
Let's talk about Diaby!
and Van Persie!

Image
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

2-0 gewonnen, met linieratings: 141-129 :D
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”