Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by Bombay »

De topper vandaag gewonnen met 1-0 (149-141). Maar morgen zit ik dik in de shit. Moet het o.a. stellen zonder mijn 2 doelmannen. Dus ga ik met mijn 3e doelman moeten spelen, en die zal maar iet in de 40 halen. Dat gaat dus mijn 1ste nederlaag worden. Gelukkig sta ik er redelijk comfortabel voor, maar de terugronde beloofd een pak moeilijker te worden.
TEAM : Djerba
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

Bombay wrote:De topper vandaag gewonnen met 1-0 (149-141). Maar morgen zit ik dik in de shit. Moet het o.a. stellen zonder mijn 2 doelmannen. Dus ga ik met mijn 3e doelman moeten spelen, en die zal maar iet in de 40 halen. Dat gaat dus mijn 1ste nederlaag worden. Gelukkig sta ik er redelijk comfortabel voor, maar de terugronde beloofd een pak moeilijker te worden.
is het dan niet handiger om bijvoorbeeld een CB of SW op de plaats van de doelman? dan heb je toch maar 5 BP verlies of vergis ik me hierin?
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Een SW verliest ook makkelijk 26-28 ptn.
Bombay

Post by Bombay »

Wat een SW op de positie zou doen van een GK weet ik eigenlijk niet precies. Dus met mijn 3e doelman gespeeld. En verdorie nog pech gehad ook. Uiteindelijk nog 1 puntje beter in linieraiting, maar gelijkgespeeld. Bovendien nog rechtstreeks rood gepakt wat mij ongetwijfeld de zege heeft gekost. Maar bon. Voor een gelijkspel had ik van te voren getekend.
Bombay

Post by Bombay »

Na de heenronde heb ik nu 6 punten voorsprong. Toch ben ik er nog lang niet gerust in. Op diezelfde manager heb ik op hetzelfde moment in de competitie ooit eens 11 punten voorgestaan, en nog is het toen verkeerd gegaan. Al was dat toen toch hoofdzakelijk mijn eigen schuld. Maar toch. 11 punten goedmaken is niet niks. Zou best wel eens kunnen dat het een Duitser is i.p.v. een Tsjech. Daar ben je ook nooit klaar mee. :mrgreen:
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

heb totaal geen zin hier wat te posten als het zo slecht gaat in de competitie haha, en toch doe ik het nu :).

zit nog te twijfelen of ik vandaag uit de beker stap of daar mee door ga.
Bombay

Post by Bombay »

Bunne4tw wrote:heb totaal geen zin hier wat te posten als het zo slecht gaat in de competitie haha, en toch doe ik het nu :).

zit nog te twijfelen of ik vandaag uit de beker stap of daar mee door ga.
Dat hangt af van je plannen in de competitie, hé. Als je nog wil gaan voor promotie, wat nog kan, moet je je er laten uitkikkeren. Geef je de competitie op, dan moet je erin blijven. Je team is sterk genoeg om ver te komen in de beker.
Maar zoals ik al zei is promotie volgens mij ook nog mogelijk. Jouw team is immers veel sterker dan dat van die Tsjech. En die andere Nederlander laat onverwacht toch ook wel eens wat steken vallen.
Maar je zal je koppie er moeten bijhouden, en o.a al geen ploegopstellingen vergeten te maken. :wink:
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

besloten om toch nog even in de beker te blijven. ik heb niet echt veel punten verloren dankzij de beker namelijk. behalve in de week tegen jouw Gert. toen wou ik winnen en heb ik die dag ervoor een B elftal opgesteld tegen LIBUS die ik dus ook verloor. naja en voor de rest wat ongelukkige puntjes verloren.

update: ja shit, nu ik dit schreef had ik mijn volgende tegenstander nog niet bekeken; FC. Wittevrouwen, nummer 4 in C.4.
Bombay

Post by Bombay »

De miserie zal nu voor mij gaan beginnen denk ik. 1-1, en duidelijk beter in linieraitings (149-142). Gelijk bij een ongeluk is dat de 2e in de stand ook gelijk heeft gespeeld.
De Nederlanders rukken op deze manier wel op in de stand.
purple_white

Post by purple_white »

Verloren met 4-1. Ik verschoor mij een ongeluk toen ik die score zag... ik dacht "dit kan toch niet!" En toch is het zo. 141-135! Toch een overdreven score als je het mij vraagt.... Morgen thuis tegen AS Bari. We zitten morgen wel zonder keeper. Mijn A-keeper is geschorst en mijn B-keeper ligt nog in de lappenmand voor 2dagen.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Bij mij begint het ook al: 143-135 qua ratings en een 1-1 gelijkspel. En dan heb ik nog gescoord met een penalty, als die er niet inzat :roll:
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

ja dat is wel balen gert. zag trouwens dat SK Slavia Prague ook meer linieratings had dan zijn tegenstander.
Last edited by Bunne4tw on Mon Dec 07, 2009 2:47 pm, edited 2 times in total.
Bombay

Post by Bombay »

Misschien dat op het einde van het seizoen wel iedereen evenveel tegenslag heeft gehad met de linieraitings. Weet ik eigenlijk niet. Heb dat nog nooit opgevolgd bij de anderen.
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

0-1 gewonnen. vandaag een redelijk zware beker wedstrijd, moet even zien hoe ik dat ga oplossen aangezien mijn leaque tegenstander al uit de beker is.

jammer genoeg heeft SK Slavia Prague nogal geluk gehad vandaag, door met minder linieratings toch te winnen, anders stond ik op nog 1 punt achterstand.
Wikke
Team President

Post by Wikke »

In C.4 loopt alles nogal onverwacht.
Ik ben bezig met een generatiewissel, en had gemikt op een plaats tussen 5 en 10.
Maar ik sta verdorie eerst met 5 punten voorsprong.
Ik speelde vandaag op het veld van de tweede, en had mijn B-ploeg opgesteld om me wat te laten inlopen.
Resultaat: 1-2 winst met belachelijke ratings (125-131).
Ik denk dat ik maar 2 keer een tegenstander heb gehad die meer dan 135 haalde??

Binnenkort zal de C-ploeg dus een paar matchen moeten spelen om promotie te vermijden.
Het kampioenenbekertje is wel verleidelijk, maar zou toch te vroeg komen.
Ik heb geen zin om daarna weer meteen te degraderen.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”