Divisie C
Moderator: Moderator
Re: Divisie C
hooo, vandaag even 2 belangrijke rechtsbacks weg laten lopen.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
iemand belang bij een speler van me? dan moet ik het vandaag horen, gooi ik hem op de transferlijst.
-
- Member of the Soccer Project Association
Zet al je beste spelers gewoon op de TL voor 1 euro. Véél beter dan ze er gratis opzetten... (anders gaan die toch naar kleine team die ze bij wijze van spreken 100K loon geven). Heel spijtig dat je stoptBunne4tw wrote:iemand belang bij een speler van me? dan moet ik het vandaag horen, gooi ik hem op de transferlijst.

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
aan de andere kant krijgen hun zo ook een kans en vind het wel grappig dat mensen nu niet kunnen zien wat iemand er voor geboden heeft. zo moet iedereen wel een goed bod doen anders komt ie niet.
-
Maar dan gaan ze niet hoogstwaarschijnlijk niet naar de topteams waar ze thuishorenBunne4tw wrote:aan de andere kant krijgen hun zo ook een kans en vind het wel grappig dat mensen nu niet kunnen zien wat iemand er voor geboden heeft. zo moet iedereen wel een goed bod doen anders komt ie niet.

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ik vind het jammer dat de ploeg die een speler gratis op de transfertlijst zet, niet de geboden bedragen voor zijn speler kan zien.
kdenk dat hij zou verschieten wat er allemaal op geboden wordt...
Misschien past dit beter bij aanvraag voorstel tot aanpassing programma.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Dat zou valsspelen alleen maar in de hand werken, hé. Hij zou op die manier aan een bevriend manager kunnen doorgeven wat het hoogste bod is. Die zou dan maar 1€ meer moeten bieden om de speler te hebben.rohalt wrote:Ik vind het jammer dat de ploeg die een speler gratis op de transfertlijst zet, niet de geboden bedragen voor zijn speler kan zien.
TEAM : Djerba
Tamat en DzungkhagBunne4tw wrote:iemand belang bij een speler van me? dan moet ik het vandaag horen, gooi ik hem op de transferlijst.
eerst mag je morgen thuis tegen mij aantreden..kvk dries wrote:ik hoop het , maar ik vrees er een beetje voorEbaIba wrote:C.7 gaat beslist worden op onderlinge matchen in de top-5.
Alles binnen 2 punten.
Ik moet nog meeste uit, dus ben wat in het nadeel.
Mis tevens 2 keepers van de drie, dus maak me niet te veel illusies
Denk rekenbreinen en fc bruges op naar B.3
ik moet nog uit op unicos ( morgen ) en zztopia
staan er beide op. heb er ongeveer een heel team opgezet, die gemiddeld minimaal 73 haalt. alles gratis af te halen.EbaIba wrote:Tamat en DzungkhagBunne4tw wrote:iemand belang bij een speler van me? dan moet ik het vandaag horen, gooi ik hem op de transferlijst.
-
Toch wel jammer dat je zo stopt. Heb je er gewoon geen zin meer in of irriteerde de tegenslag je?
Ik had al je spelers op 1 euro gezet en dan rustig kijken wat ze allemaal zouden doen en eventueel je team behouden voor als het weer zou kriebelen (en met een hele dikke portemonnee
).
Nogmaals jammer dat je stopt, want ik had je wel eens in A willen zien en nu neem je eigenlijk afscheid zonder iets noemenswaardig op je palmares (en potentie was er zeker.....).
Ik had al je spelers op 1 euro gezet en dan rustig kijken wat ze allemaal zouden doen en eventueel je team behouden voor als het weer zou kriebelen (en met een hele dikke portemonnee

Nogmaals jammer dat je stopt, want ik had je wel eens in A willen zien en nu neem je eigenlijk afscheid zonder iets noemenswaardig op je palmares (en potentie was er zeker.....).
Vanwaar die verandering? 2 weken geleden zei je al dat je binnen enkele seizoenen ging stoppen maar je ging nog geen spelers wegdoen. In ieder geval spijtig dat je deze ploeg gratis verkoopt. Je kon zo in A geraken.
jammer dat je stopt man, je had wel top team , ikzelf zou ze erook allemaal voor 1euro opzetten dan kan je je ploeg gewoon laten zakken en als je af en toe eens inlogt behou je je ploeg tenminste, had ik beter ook gedaan 8 seizoenen geleden ( zat wel maar in D) maar toch, het zou me nu veel gemakkelijker gemaakt hebben..
2 onnodige gelijke spelen en zo staan we nog steeds maar 6 punten voor op nr.11. Maar verschil met nr.5 ook maar 3 punten. Alles is nog mogelijk!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
tarnat speelt momenteel in de H
, best wel opmerkelijk aangezien er aardig wat boden op gedaan werden. Net als Rinchhu Dzongkhag, die nu in de E speelt, daar was het meeste belangstelling voor. Bizone TM heeft gewoon 4 spelers ingekocht voor €0,00 en widlaks 1.
zal me niks verbazen als FC SIAULIAI UNITED binnenkort failliet gaat, die zal wel een dikke beurs moeten hebben wil hij die salarissen betalen haha.

zal me niks verbazen als FC SIAULIAI UNITED binnenkort failliet gaat, die zal wel een dikke beurs moeten hebben wil hij die salarissen betalen haha.