The Amazing Spicy wrote:Verloren met 2-1, ik had nochtans alles uit de kast gehaald maar het mocht niet baten. Ik vind de linieratings wel raar: 141-132. Als ik de prestaties van de spelers optel krijg ik 758-758, dus dat is gelijk. Mijn TS was 98%, de tegenstander speelde met 30% agressie meer en hij speelde thuis. Deze 3 dingen moeten het verschil dan gemaakt hebben (er vielen geen rode kaarten). Ik vind 9% verschil in linierating door 2% TS, 30% agressie en thuisvoordeel wel heel veel precies.
Nu terug op een 3de plaats met nog een moeilijke match deze week uit tegen de 5de, hopelijk houden we de 3de plaats.
Ja lijkt inderdaad veel. waarschijnlijk is het eerder 8 en een heel klein beetje verschil. Die 30% aggressie doet het wel.
The Amazing Spicy wrote:Verloren met 2-1, ik had nochtans alles uit de kast gehaald maar het mocht niet baten. Ik vind de linieratings wel raar: 141-132. Als ik de prestaties van de spelers optel krijg ik 758-758, dus dat is gelijk. Mijn TS was 98%, de tegenstander speelde met 30% agressie meer en hij speelde thuis. Deze 3 dingen moeten het verschil dan gemaakt hebben (er vielen geen rode kaarten). Ik vind 9% verschil in linierating door 2% TS, 30% agressie en thuisvoordeel wel heel veel precies.
Nu terug op een 3de plaats met nog een moeilijke match deze week uit tegen de 5de, hopelijk houden we de 3de plaats.
Ja lijkt inderdaad veel. waarschijnlijk is het eerder 8 en een heel klein beetje verschil. Die 30% aggressie doet het wel.
Ja 30% is wel wat maar dat moet dan bijna 3% linierating per 10% agressie zijn omdat de andere factoren toch wel verwaarloosbaar zijn. Tsja, nix aan te doen. Ik had beter men stijl op 0% gezet dan had er mss nog een gelijkspel ingezeten.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Voor morgen hoop ik echt op een zege. Het zou wel mooi zijn mocht ik 3 punten kunnen afsnoepen bij de 6de. Hij mist een paar belangrijke spelers, terwijl ik slechts 2spelers mis, waarbij de B's min. 63 en 65 presteren.Bij winst zouden we gelijk komen met hem. Nu ja ik rekende vandaag minstens op een gelijkspel en ik verloor ook, hopen dat ik geen rood pak morgen
Heerlijk toch. Deze morgen 130 gespeeld met 84 TS. Olé
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Vandaag de koploper met 2-1 verslagen met 134 tegen 130
Sta nu mooi 6e.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
bobtju wrote:Voor morgen hoop ik echt op een zege. Het zou wel mooi zijn mocht ik 3 punten kunnen afsnoepen bij de 6de. Hij mist een paar belangrijke spelers, terwijl ik slechts 2spelers mis, waarbij de B's min. 63 en 65 presteren.Bij winst zouden we gelijk komen met hem. Nu ja ik rekende vandaag minstens op een gelijkspel en ik verloor ook, hopen dat ik geen rood pak morgen
Ja 1-2 winst. Ik was 8 linies beter. Donderdag moet er ook gewonnen worden van de nr11. Onze doelstelling voor deze week was 4/12, omdat deze de moeilijkste van het seizoen is, maar hebben al 3/6 gehaald deze week, zeer tevreden . Bovendien staan we nu 6 punten boven degradatie.
yeah 4-3 gewonnen, mn ratings kunnen nog iets hoger maar moet zeggen dat als ik dit blijf presteren moet ik dit wel overleven... donderdag wordt een pittige maar als ik gelijk speel ben ik al blij:D
Q wrote:yeah 4-3 gewonnen, mn ratings kunnen nog iets hoger maar moet zeggen dat als ik dit blijf presteren moet ik dit wel overleven... donderdag wordt een pittige maar als ik gelijk speel ben ik al blij:D
bah net verloren met 1-0 al was die iets beter
nu vandaag te veel wedstrijden vandaag en dan hopen dat ik morgen weer beetje kan stunten...
We sluiten de week toch als 1ste af door puntenverlies van de concurrenten. In het begin van het seizoen was er nog geen ambitie maar die begint nu toch te groeien. Als je zonder kleerscheuren de 1ste 3 weken met een heel lage TS doorkomt weet je dat je een sterk team hebt.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513