Nu op een 6e plek met 22 punten.

Moderator: Moderator
inderdaad, want als je gewoon battle-strategy.com intikt geraak je er niet op.Q wrote:euh werkt die nog dan?bobtju wrote:
EDIT : Er zit toch wat in. Volgens Battle Strategy gaat hij maar 123,7 halen en ik 125.
want bij mij niet
*edit found it, index werkt niet goed meer maar als je dan deze link volgt moet het goed gaan:
http://www.battle-strategy.com/sp_default.aspx
Het werd 128 voor mij tegen 133 voor hem (ik vergat m'n agressie op 100 te zetten). Nuja gelukkig haal ik er toch nog 2-2 uit!visje69 wrote:Morgen een wedstrijd tegen het nr 3. Dit in een 4-3-3, lange bal en 100 agressie (scheids is slechts 22%). Hij daarentegen heeft volgens z'n geschiedenis ZOIEZO 100% TS, want transfers heeft hij al 2 maand niet meer gedaan. Hij zal aantreden in een 3-4-3 Kick N Rush (gezien z'n vorige wedstrijden) en wellicht met 80-90 agressie (hij rond telkens af naar 100, ik neem 90 voor de zekerheid).
Volgens Battle-Strategy zou dit moeten resulteren in een linierating van 135 voor mij en 135 voor hem. Gelijke stand dus. Hopelijk kan het thuisvoordeel me over de streep trekken!
verlorenQ wrote:had gisteren verloren al had ik 1% betere linieratings
morgen tegen de nr3
nu zag ik dinsdag in de middag nog dat ik dat kon winnen maar battle-strategy.com doet vreemd de laatste tijd, meer mensen last van?
hij geeft bij mij nu 0tjes terug bij uitrekenen matches
Slechte verliezer preciesQ wrote:verlorenQ wrote:had gisteren verloren al had ik 1% betere linieratings
morgen tegen de nr3
nu zag ik dinsdag in de middag nog dat ik dat kon winnen maar battle-strategy.com doet vreemd de laatste tijd, meer mensen last van?
hij geeft bij mij nu 0tjes terug bij uitrekenen matches
en hoe 15minuut scoort die krijg in de 70e minuut een rode kaart en toch verlies ik, had op zn minst gelijk spel moeten hebben.
Had thuisvoordeel en gelijke linieratings
heel flauw...