el stino wrote:ik zit samen met Purple in dezelfde reeks
eerste wedstrijd was een overwinning voor mij. overwinningen zullen nodig zijn, want mijn Ts is laag
verder geen idee wat ik moet verwachten van dit seizoen en de tegenstanders. ik wil gewoon mijn spelerskern jong houden en verder proberen uit te breiden (kwalitatieve spelers en budget)
we shall see. iedereen veel succes
Idd :d
Hopenlijk wordt het een leuk seizoen!
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Een magere 124 ratings op verplaatsing en dus 1-0 verlies. En de rode kaarten beginnen weer, net voor mijn B-CM, nu moet mijn A-CM spelen met slechts 78% fitheid. Voor morgen verwacht ik niet meer dan een gelijkspel.
hier ook een magere 124, was wel genoeg om 1-2 overwinning binnen te halen, ik sta nu eerste gevolgd door slechts 1 ploeg.
Ik kan donderdag al alleen op kop komen van dan moet ik tegen die ploeg.
6/6 een mooie start
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
0/9 , drama. 133-130 in ratings, de tegenstander speelde wel op 216 agressie en pakt slechts in de 88ste minuut rood.
Morgen moet er sowieso gewonnen worden van promovendus Westland Team, anders mag ik mijn doelstelling(promotie) al snel opbergen. TS is ondertussen wel al opgekrikt naar 80%
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
een voortreffelijke eerste week, tegen niet de sterktste ploegen denk ik, maar toch. een mooie 12/12
volgende week 2 eerste toppertjes. eens kijken of mijn lagere Ts (paar uitgaande transfers) het aankan om er toch nog iets moois van te maken
Deze week tegen de nummer 10 en 15, maar ook tegen de 1ste en 3de, mocht ik wat geluk hebben kan ik een mooie positie krijgen na deze week, sta nu 4de met 3 punten achterstand op top 3