sta nu zomaar 4e

morgen tegen Wiliams Soccer Boys dus dat zou normaal gesproken weer 3 punten moeten zijn.
Moderator: Moderator

We hopen op een puntje
 We hopen op een puntje 
B e n wrote:Deze morgen een schrale 1-0 overwinning op eigen veld tegen FC Wittevrouwen. Lr's waren 142-136 dus verdiende winst. We schuiven op naar de derde plaats en morgen mogen we tegen de nr 4 Kick & RushWe hopen op een puntje

Is een puntje teveel gevraagd?Wikke wrote:B e n wrote:Deze morgen een schrale 1-0 overwinning op eigen veld tegen FC Wittevrouwen. Lr's waren 142-136 dus verdiende winst. We schuiven op naar de derde plaats en morgen mogen we tegen de nr 4 Kick & RushWe hopen op een puntje

. We staan nog steeds 3e, nu op slechts 2 punten van de nummer 2. Maandag naar de nummer 5 ninakmis met 5 geschorsten langs mijn kant. Maandag heb ik door een domme fout van mezelf maar liefst 4 vrb's dus op dinsdag iets halen tegen Spartak Stepanov wordt niet makkelijk
. We staan nog steeds 3e, nu op slechts 2 punten van de nummer 2. Maandag naar de nummer 5 ninakmis met 5 geschorsten langs mijn kant. Maandag heb ik door een domme fout van mezelf maar liefst 4 vrb's dus op dinsdag iets halen tegen Spartak Stepanov wordt niet makkelijk 

Mooimeangreen wrote:na een verwachte winst tegen de Williams Soccer Boys (7-0) weer 3 punten erbij!!
25/36, gedeeld 3e plaats met slechts 2 puntjes achter op de koploper!!!
echt ongelooflijk is het gewoon!
Maandag weer vol aan de bak thuis tegen de ploeg die naast mij gedeeld 3e staat!
Wat is het toch een leuk spel

(btw voor maandag maar liefst 5 spelers geschorst). We moeten dan tegen de nr 5 ninakmis dus winst is een must
 (btw voor maandag maar liefst 5 spelers geschorst). We moeten dan tegen de nr 5 ninakmis dus winst is een must  Als ik win tegen ninakmis kunnen Wikke & Badbuffalo over hem springen in het klassement, zou leuk zijn
 Als ik win tegen ninakmis kunnen Wikke & Badbuffalo over hem springen in het klassement, zou leuk zijn 
 Nu dat we op een 3e plaats staan mag de TS gerust wat zakken
 Nu dat we op een 3e plaats staan mag de TS gerust wat zakken  Wikke en Badbuffalo mogen me gerust passeren in de stand
 Wikke en Badbuffalo mogen me gerust passeren in de stand 

)
)
 . We gaan proberen om morgen winst te halen en donderdag tegen Badbuffalo een (onverdiend) gelijkspelletje te versieren
. We gaan proberen om morgen winst te halen en donderdag tegen Badbuffalo een (onverdiend) gelijkspelletje te versieren