45/45 en de voorlopige topschutter in de heenronde....
Dus ben tevreden
Nu nog wat wissels in mijn team uitvoeren om de agressie naar beneden te krijgen
51/51 tot nu toe
maandag komt thuis de nummer 2 op bezoek ( staat op 8punten)
Morgen lastige dag Vrb's tegen F'ers en nog een competitiematch, hopelijk breng ik er in 2/3 matchen het er goed vanaf.
Veder RB (25j) gaat morgen verkocht worden en heb ik hopelijk ook een nieuwe RB van 21 binnen
Kowalskii wrote:51/51 tot nu toe
maandag komt thuis de nummer 2 op bezoek ( staat op 8punten)
Morgen lastige dag Vrb's tegen F'ers en nog een competitiematch, hopelijk breng ik er in 2/3 matchen het er goed vanaf.
Veder RB (25j) gaat morgen verkocht worden en heb ik hopelijk ook een nieuwe RB van 21 binnen
Liga match en eerste vrb wedstrijd al gewonnen
linierating record van 120! met 12% ts en niet alle spelers fit hiermee een f'er uitgeschakeld met 2-3 Daarbovenop heb ik mijn nieuwe RB http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
4.5M gekost
En we zijn mathematisch zeker dat we kampioen worden
Door het tweemaal niet instellen van matchen, heeft de B-ploeg twee maal gespeeld met 2 gelijke spelen als gevolg.
En ik ben vandaag zeker van een 4de plaats. Veel levert dit niet op, maar toen het seizoen begon wou ik hier wel voor tekenen. Een gelijkspel tegen de eerste 2 (waar alleen wij in zijn geslaagd) was een hoogtepunt, verliezen tegen een team dat negende eindigt was dan weer een dieptepunt.
Volgend seizoen hoop ik opnieuw in de top 4 te beëindigen. Ik ga namelijk mijn team wat aanpassen wat tot transfers zal leiden en bijgevolg ook een lage TS. Het seizoen daarop moeten we meteen stijgen naar de F, en dan liefst zo snel mogelijk naar de E-divisie.
We gaan waarschijnlijk eindigen als 3e, niet slecht voor het 2e seizoen met dit team . Wetende dat ik 8e stond in G toen ik terug uit het ziekenhuis kwam. Volgend jaar promotie
Volgend jaar in F97
daar gaan we proberen voor onze 3e titel op rij te behalen
Dit seizoen hebben we wederom de topschutter geleverd met voorlopig 41 doelpunten
The Blues chelsea fc, staan op de eerste plaats, nog geen steekje laten vallen dit is mijn 3de seizoen. als ik naar de reeks hoger kijk krijg ik al schrik f242.