Heb onlangs nog zo'n 21 miljoen uitgetrokken om daar 9 jeugdspelers van te kopen. Het zou mooi zijn moest ik deze 9 spelers terug kunnen verkopen voor 30-35M als ze voltraind zijn

Moderator: Moderator
En zijn het tevens ook je laatste 3 punten?B e n wrote:En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnenWe wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov
M'n CF Visser had er zin in, hij maakte 4 vd 5 doelpunten. Nu kunnen we ons klaarmaken voor de bekermatch op woensdag en daarna kunnen we weer makkelijk 3 punten pakken op donderdag
Ik hoop toch zo'n 18 punten te halen dit seizoenWursten wrote:En zijn het tevens ook je laatste 3 punten?B e n wrote:En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnenWe wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov
M'n CF Visser had er zin in, hij maakte 4 vd 5 doelpunten. Nu kunnen we ons klaarmaken voor de bekermatch op woensdag en daarna kunnen we weer makkelijk 3 punten pakken op donderdag
Ja zekers, ik sta 1ste in mijn competitie... Met 10 punten voor op de nummer 2 (Die Habsburger) Kampioen worden is dus al een feit gezien de andere teams in mijn competitie.B e n wrote:Ik hoop toch zo'n 18 punten te halen dit seizoenWursten wrote:En zijn het tevens ook je laatste 3 punten?B e n wrote:En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnenWe wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov
Eens de TS wat hoger is zal ik ook proberen om tegen de nr's 8-13 te winnen
Gij hebt het wel een pak makkelijker in H hé?
Ieder krijgt wat zich toekomt...Badbuffalo wrote:Hmmm, wééral 5% beter en wééral gelijkspel. Da's al 3 keer dik bestolen!