Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Woensdag zijn we begonnen aan de TS opmars, we zitten ondertussen al aan 10% TS :) In de terugronde zal ik proberen enkele competitiewedstrijden te winnen zodat de TS nog iets sneller stijgt. Deze ploegen gaan we proberen te verrassen :twisted: : FC Koekoek, FC Sevilla Atletico, Landstormers, Spartak Stepanov (hervormer), Gregorians Most (ook hervormer), misschien FC Libesice (die vindt het nodig om geen arts en physio te hebben en dat kan hem wel eens gaan tegenvallen :P), FC Boogie en ninakmis. Dit zijn de makkelijkste 8 uit de competitie en als ik er al 2/3 van kan winnen zal ik heel blij zijn :) De anderen moeten geen bang hebben, die krijgen mijn C's voorgeschoteld ;)

Heb onlangs nog zo'n 21 miljoen uitgetrokken om daar 9 jeugdspelers van te kopen. Het zou mooi zijn moest ik deze 9 spelers terug kunnen verkopen voor 30-35M als ze voltraind zijn :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnen :D We wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov :) M'n CF Visser had er zin in, hij maakte 4 vd 5 doelpunten. Nu kunnen we ons klaarmaken voor de bekermatch op woensdag en daarna kunnen we weer makkelijk 3 punten pakken op donderdag :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Wursten
Team President
Posts: 673
Joined: Thu Aug 24, 2006 3:58 pm
Location: IJsselmuiden

Re: Divisie C

Post by Wursten »

B e n wrote:En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnen :D We wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov :) M'n CF Visser had er zin in, hij maakte 4 vd 5 doelpunten. Nu kunnen we ons klaarmaken voor de bekermatch op woensdag en daarna kunnen we weer makkelijk 3 punten pakken op donderdag :)
En zijn het tevens ook je laatste 3 punten? :lol:
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F

Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Wursten wrote:
B e n wrote:En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnen :D We wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov :) M'n CF Visser had er zin in, hij maakte 4 vd 5 doelpunten. Nu kunnen we ons klaarmaken voor de bekermatch op woensdag en daarna kunnen we weer makkelijk 3 punten pakken op donderdag :)
En zijn het tevens ook je laatste 3 punten? :lol:
Ik hoop toch zo'n 18 punten te halen dit seizoen :D Eens de TS wat hoger is zal ik ook proberen om tegen de nr's 8-13 te winnen :) Gij hebt het wel een pak makkelijker in H hé? :mrgreen:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

7% beter tegen de nr 2, toch win ik weeral niet. Pfffff
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Gewonnen van een hervormer met 0-4 :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Wursten
Team President
Posts: 673
Joined: Thu Aug 24, 2006 3:58 pm
Location: IJsselmuiden

Re: Divisie C

Post by Wursten »

B e n wrote:
Wursten wrote:
B e n wrote:En de eerste 3 punten van het seizoen zijn binnen :D We wonnen met 1-5 van hervormer Spartak Stepanov :) M'n CF Visser had er zin in, hij maakte 4 vd 5 doelpunten. Nu kunnen we ons klaarmaken voor de bekermatch op woensdag en daarna kunnen we weer makkelijk 3 punten pakken op donderdag :)
En zijn het tevens ook je laatste 3 punten? :lol:
Ik hoop toch zo'n 18 punten te halen dit seizoen :D Eens de TS wat hoger is zal ik ook proberen om tegen de nr's 8-13 te winnen :) Gij hebt het wel een pak makkelijker in H hé? :mrgreen:
Ja zekers, ik sta 1ste in mijn competitie... Met 10 punten voor op de nummer 2 (Die Habsburger) Kampioen worden is dus al een feit gezien de andere teams in mijn competitie. :D
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F

Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
B e n
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4539
Joined: Sun Feb 01, 2009 3:57 pm
Location: Kasterlee (Belgium)

Re: Divisie C

Post by B e n »

Van de nummer 13 FC Boogie met 1-4 gewonnen :) De TS bedraagt 42 (vanavond nog 45) na 12 dagen, ik klaag niet :)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

Mooie uitoverwinning geboekt, waarin we zowel qua individuele prestaties als ploeg over de tegenstander heen gewalst zijn. Zijn blessure doet veel, maar dan nog had hij geluk moeten hebben om nog een puntje te grabbelen. Ik speelde bewust met een mindere agressie als die ik vooraf gepland had, doch kreeg een speler 2 maal geel.
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

Hmmm, wééral 5% beter en wééral gelijkspel. Da's al 3 keer dik bestolen!
royve
Assistant Manager
Posts: 56
Joined: Fri Oct 30, 2009 7:47 pm

Re: Divisie C

Post by royve »

Badbuffalo wrote:Hmmm, wééral 5% beter en wééral gelijkspel. Da's al 3 keer dik bestolen!
Ieder krijgt wat zich toekomt... :lol:
Manager: Royve
Team: FC U United
Divisie: H.847
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

Denk je? 10%, 7% en 5% beter. Dat scheelt 6 duurverdiende punten.
rohalt
Member of the Soccer Project Association
Posts: 3146
Joined: Fri Oct 31, 2008 9:36 pm

Re: Divisie C

Post by rohalt »

@ Badbuffalo : zou dit niet te maken kunnen hebben met de trainer(skills) en/of met de hiddenskills van de spelers?
of heeft het inderdaad te maken met full random. Dan kan je inderdaad soms pech hebben, maar evengoed lange tijd pech hebben. Ik hoop voor jou dat dit je promotie niet in de weg staat.
rogiboys
35 Seasons A-player : S42, S50-S60, S71-S79, S82, S88, S93, S95-S96, S98, S103-S109, S114
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5891
Joined: Fri Oct 29, 2004 4:48 pm
Location: The very Oordegem City

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

Promotie, daar denken we niet aan hoor. In C is het gezelliger spelen.
racingboj
Member of the Soccer Project Association
Posts: 1372
Joined: Tue Apr 12, 2005 1:51 pm

Re: Divisie C

Post by racingboj »

De heenronde afgesloten op een tweede plaats, vrij onverwacht, toch niet helemaal onverdiend.

Dat het in de terugronde niet zo'n vaart zal lopen werd vandaag duidelijk met een 1-0 nederlaag tegen de zesde in de stand. Mijn ploeg speelde nochthans verdienstelijk met een 140'er buitenhuis. Maar de tegenstander haalde 142, dus een terechte nederlaag. Jammer dat ik het zonder LM moest doen, nu haalde een CM slechts 62 op de LM. Misschien had er anders een gelijkspel ingezeten, maar dat is natuurlijk het risico als je met zo'n smalle kern als mij moet spelen.

Morgen tegen een FC team en dan tegen 2 ploegen die de punten heel goed kunnen gebruiken, dus niet makkelijk.

Wat onszelf betreft hopen we het nog lang vol te houden boven in, maar zullen dat het nodige geluk aan onze zijde moeten hebben. Top 6 lijkt me een gezonde ambitie, maar laat ons eerst beginnen met het behoud veilig te stellen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”