Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

B e n
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by B e n »

racingboj wrote:De heenronde afgesloten op een tweede plaats, vrij onverwacht, toch niet helemaal onverdiend.

Dat het in de terugronde niet zo'n vaart zal lopen werd vandaag duidelijk met een 1-0 nederlaag tegen de zesde in de stand. Mijn ploeg speelde nochthans verdienstelijk met een 140'er buitenhuis. Maar de tegenstander haalde 142, dus een terechte nederlaag. Jammer dat ik het zonder LM moest doen, nu haalde een CM slechts 62 op de LM. Misschien had er anders een gelijkspel ingezeten, maar dat is natuurlijk het risico als je met zo'n smalle kern als mij moet spelen.

Morgen tegen een FC team en dan tegen 2 ploegen die de punten heel goed kunnen gebruiken, dus niet makkelijk.

Wat onszelf betreft hopen we het nog lang vol te houden boven in, maar zullen dat het nodige geluk aan onze zijde moeten hebben. Top 6 lijkt me een gezonde ambitie, maar laat ons eerst beginnen met het behoud veilig te stellen.
Je doet het goed ;)

Ik ga donderdag FC Koekoek proberen te verrassen :twisted:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
meangreen

Post by meangreen »

in C4 spelen lekker veel belgen :)

Tot op heden heb ik nog nooit in 1 pool met nederlanders of forummers gezeten.... lijkt me leuk ;)
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Gewonnen tegen K&R, weliswaar maar 1% beter. Ik had 'm een punt en zelfs de zege gegund, maar het mag ook eens meezitten dit seizoen.
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Badbuffalo wrote:Gewonnen tegen K&R, weliswaar maar 1% beter. Ik had 'm een punt en zelfs de zege gegund, maar het mag ook eens meezitten dit seizoen.
Veel beloven, weinig geven, doet de zot in vreugde leven :P .

Rood kaartje aan 179, what can you do?
Het ziet ernaar uit dat we 3 tot 5 weer gaan verdelen, wat mij betreft prima.
Sinds een paar weken speel ik SP tussen de soep en de patatten, dus er zullen nog wel andere matchen verloren worden.
Even polsen, denken jullie dat Wittevrouwen het voor de zoveelste keer zal redden in de laatste week?
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
racingboj

Post by racingboj »

Ben net Wittevrouwen zijn geschiedenis aan het checken, ben tot 6 seizoenen terug gegaan en daar is hij 3 keer tiende geworden. Nu ik hoop het voor hem dat hij het haalt, en ,heb nu niet veel zin om zijn speelschema te bekijken ..., als hij nog wat strenge scheidsrechters krijgt tegen de juiste ploegen kan hij het volgens mij weer halen, als zijn tranfers voor dit seizoen gedaan zijn en hij met 100% TS verder kan.

Nu voor mijn part mag hij alles winnen, vanaf vrijdag welteverstaan.

Btw zo spelen tussen de soep en de patatten gaat mij ook goed af, sinds ik dit doe gaat het goed met mijn ploegje. Maar zou er toch eens terug werk van moeten maken, een paar spelers van 28 pfff. Als ze 29 worden moet je letten op hun fitheid en zou ik ze eigenlijk willen transfereren en laat me hier nu gewoon geen tijd meer voor hebben te zoeken en te bieden op de transferlijst.

Dus ik denk dat ik binnen 2 seizoenen roemloos ga afglijden tot de onderste regionen, hoewel het mijn bedoeling was om ooit in A gespeeld te hebben, tsja heb toch een x-aantal seizoenen in B gespeeld, ook niet slecht :-)
B e n

Post by B e n »

2-1 winst tegen de nummer 10 :) Tsja, dat krijg je ervan als je met je B's speelt op het verkeerde moment :mrgreen:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Eindelijk eens gewonnen van ninakmis. De sjansaard altijd
meangreen

Post by meangreen »

B e n wrote:2-1 winst tegen de nummer 10 :) Tsja, dat krijg je ervan als je met je B's speelt op het verkeerde moment :mrgreen:
wat zal die balen :mrgreen:
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
pupajdi13

Post by pupajdi13 »

Út 24 Srp 2010 (04:00 CET) L FC EbaIba..... ?? - ?? ..... FC Letenská šlechta

De thuisploeg vocht op te slaan (ik vroeg me af hoe zo'n prestigieuze club kan spelen) te handhaven, zullen proberen te verslaan thuis tot dusver ongeslagen Letenska ....... adel in Nederland stuurde een team van kwaliteit en ik verwacht een leuk spel .... net wat wint de betere en houd mijn vingers gekruist voor het heil.

Pupajdí
Image Šlechtická Mince-zde...FC Letenská šlechta - pupajdi -Sheriff Image
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

18/18 momenteel, zodoende bevestigen we onze stek in de top-5. Tegen K&R hadden we geluk (1% beter), maar de matchen dat ik 5, 8 en 10% ofzo beter was, kosten me wel een plaats in de top-2 momenteel. Niet dat ik de ambitie heb om te promoveren, ik zit goed in C.4 :)
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Badbuffalo wrote:18/18 momenteel, zodoende bevestigen we onze stek in de top-5. Tegen K&R hadden we geluk (1% beter), maar de matchen dat ik 5, 8 en 10% ofzo beter was, kosten me wel een plaats in de top-2 momenteel. Niet dat ik de ambitie heb om te promoveren, ik zit goed in C.4 :)
't Kan nog spoken voor die 2e plaats. Laatste login van Modlansky Becko: vrijdag 20/8...
Remmen maar!
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
racingboj

Post by racingboj »

Dan heb ik nog pech gehad :) , heb maandag thuis gelijkgespeeld tegen hem. Ratings 141 tegen 142 dus nog een gelukje, hoewel ik zonder die rode kaart wel hoger gehaald had.

Gisteren op het veld van de leider ook terecht verloren 142 tegen 140. Jammer, had er wel een puntje willen pakken.

Eens benieuwd wie met de 2de plaats gaat lopen, ik denk dat jullie 2 een grotere kans hebben dan mij. Ik verwacht nog dat ik te veel punten ga verliezen.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Als je wil promoveren, ga ervoor! Ik wil niet hogerop, en Wikke al evenmin.
racingboj

Post by racingboj »

Eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet zo hoor, C4 is ook leuk :)

Als ik er op het einde sta OK, als het niet zo is, ook OK :)
B e n

Post by B e n »

Eindelijk nog eens weten te winnen, weliswaar tegen een hervormer :P Het werd 8-2 met 4 goals van mijn A-RF. Wel weer een rode kaart die niet echt nodig was.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”