Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Badbuffalo
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by Badbuffalo »

1% beter en verliezen, ferm...
remedy73

Post by remedy73 »

Badbuffalo wrote:1% beter en verliezen, ferm...
Een gemiste penalty...
Maar waarom neemt Spencer de Mol de penalty? Zijn schieten-skill is slechts 84, terwijl er zat speler op het veld staan die véél beter kunnen schieten... Penaltynemers niet ingesteld?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

In het begin volgens de hoogste schietskill, vanaf het moment dat het ingevoegd werd. Veel meer tijd steek ik daar niet in.
racingboj

Post by racingboj »

7% beter (140 - 133) en 0-0, duur puntenverlies!
B e n

Post by B e n »

5-1 winst tegen een hervormer :) Morgen verliezen van FC Libesice, maandag winnen van een FC, dinsdag proberen te winnen van Ninakmis (speciaal voor jou Badbuffalo :twisted: :mrgreen:) en donderdag afsluiten met een verlies tegen FC Vortova! En dan kunnen we ons klaarmaken voor een seizoentje D.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
B e n

Post by B e n »

B e n wrote:5-1 winst tegen een hervormer :) Morgen verliezen van FC Libesice, maandag winnen van een FC, dinsdag proberen te winnen van Ninakmis (speciaal voor jou Badbuffalo :twisted: :mrgreen:) en donderdag afsluiten met een verlies tegen FC Vortova! En dan kunnen we ons klaarmaken voor een seizoentje D.
5-1 gewonnen van een FC. Morgen dus tegen Ninakmis die een TS van maximum 40-50 heeft, winst moet dus zeker lukken :)
B e n

Post by B e n »

B e n wrote:
B e n wrote:5-1 winst tegen een hervormer :) Morgen verliezen van FC Libesice, maandag winnen van een FC, dinsdag proberen te winnen van Ninakmis (speciaal voor jou Badbuffalo :twisted: :mrgreen:) en donderdag afsluiten met een verlies tegen FC Vortova! En dan kunnen we ons klaarmaken voor een seizoentje D.
5-1 gewonnen van een FC. Morgen dus tegen Ninakmis die een TS van maximum 40-50 heeft, winst moet dus zeker lukken :)
Zoals verwacht een 1-7 winst tegen Ninakmis. Mijn A-CF scoorde maar liefst 5 goals :)

@ Wikke & Racingboj: Veel succes met de laatste beslissende wedstrijd ;)
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Ik kom hier volgend seizoen posten, wsl maar 1 aangezien ik met wat geluk de promotie heb kunnen afdwingen. Maar mss dat de spelers wel boven zich uit stijgen als er geen druk is.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
racingboj

Post by racingboj »

Vandaag verzekerd van promotie naar B, thanks to badbuffalo natuurlijk die een paar mindere goden liet opdraven.

Eens benieuwd of we iets kunnen gaan uitsteken in B volgend seizoen, het zal een retourtje worden vrees ik maar we doen ons best.

Als ik nu nog voldoende kapitaal had kocht ik oudere spelers met hoge BP's om rechtstreeks naar A te gaan, dan heb ik daar ook eens gespeeld :) maar jammer genoeg is dat niet het geval.

Is er trouwens al ooit iemand van H naar A gegaan zonder 1 seizoen te blijven hangen ? Mijn parcours gaat in 1 keer van H naar B, maar daar stopt het.
B e n

Post by B e n »

racingboj wrote:Vandaag verzekerd van promotie naar B, thanks to badbuffalo natuurlijk die een paar mindere goden liet opdraven.

Eens benieuwd of we iets kunnen gaan uitsteken in B volgend seizoen, het zal een retourtje worden vrees ik maar we doen ons best.

Als ik nu nog voldoende kapitaal had kocht ik oudere spelers met hoge BP's om rechtstreeks naar A te gaan, dan heb ik daar ook eens gespeeld :) maar jammer genoeg is dat niet het geval.

Is er trouwens al ooit iemand van H naar A gegaan zonder 1 seizoen te blijven hangen ? Mijn parcours gaat in 1 keer van H naar B, maar daar stopt het.
De manager van Royal Wolves heeft dat klaargespeeld ;) Proficiat met je promotie trouwens :)

Ik eindig op een 13e plaats in de C4 met 24 punten, meer dan ik ooit had verwacht. We verhuizen naar de D.
rohalt

Post by rohalt »

Ja, en die van Royal Wolves is terug in de winning mood. He's coming back.... soon!
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Sneller dan verwacht (en gepland) weer terug in C. Ik ga voor plek 11, want mijn ts zal een ferme tik gaan krijgen. Verder ga ik eens een seizoen beker spelen. Misschien wordt de doelstelling bijgeschaafd als de tegenstand te zwak zou zijn, maar ik neem aan dat de ploegen in C iets beter met de agressieregel om zullen gaan.
meangreen

Post by meangreen »

Ik neem bij deze afscheid van dit subforum met de belofte om binnen 2 seizoenen weer hier terug te keren.

Komend jaar zal ik de D26 onveilig gaan maken :mrgreen:

Iedereen veel succes komend seizoen....
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
rohalt

Post by rohalt »

@Ron Jeremy : Good luck in C en een plaats in de middenmoot moet kunnen met jouw ploeg!
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

:lol:
6 uit 2
:lol:

Donderdag tegen Bergambacht dat nu nog een goed team heeft, maar na dit seizoen zeker moet verjongen. Tsja de doelstelling is 11e worden, maar als het zo makkelijk gaat...... :roll:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”