@Requiem: Londen was geniaal. Kom nu overigens net terug van mijn volgende vakantie, een weekje wintersport in het zonnige Portes Du Soleil.
Maar goed, nu over SP:
Mijn afgelopen week van afwezigheid heeft mijn team een paar puntjes gekost, we hadden er zeker meer uit kunnen halen. Door twee gelijkspellen (waarvan er zeker eentje voorkomen had kunnen worden) is de voorsprong op de nummer 3 nu nog maar 3 punten met nog 3 duels te gaan (dat is vaak 3).
Er volgen nog 3 goede duels;
RH Liberec (10e) -
SCA
SCA - Bielefeld (14e - FC)
Srotaci (4e) -
SCA
De komende twee duels zijn dus zeker te winnen, maar de laatste wordt een lastige.
De heenwedstrijd tegen Srotaci ging met slechts 2-1 thuis gewonnen, en ons team is nog een beetje ontregeld door slechts 1 van de 3 afgelopen weken aanwezigheid.
Als we naar de kalender van de nummer 3 kijken zien we het volgende:
Eddykes (3e) - Fortis Football Team (6e)
Reyabad (5e) - Eddykes (3e)
Eddykes (3e) - Sociedad (13e - FC)
Ook de nummer drie heeft dus nog twee lastige duels te gaan, aangezien Reyabad en Fortis Football Team de teams zijn waartegen ik de afgelopen week gelijk heb gespeeld.
Hopelijk zal Eddykes dus nog puntenverlies lijden, waardoor we al voor de laatste speelronde promotie veilig kunnen stellen.
Eventueel zal ook nog de nummer 4 een gevaar kunnen vormen, maar aangezien dat de tegenstander is voor het laatste duel (Srotaci) zal deze laatste wedstrijd dat uitmaken.
Het verschil met Srotaci is echter 4 punten, dus mochten wij deze wedstrijd verliezen, dan zouden wij hen alsnog voorblijven.
De topschutterslijst ziet er ook mooi uit, ook al hebben we besloten daar totaal niet op te letten dit seizoen.
Wanneer onze topschutter Sjors Wau rust nodig heeft zal hij dat zeker krijgen, maar we willen u mededelen dat hij de volgende wedstrijd tegen RH Liberec gewoon meespeelt.
Hierin zal hij ook zijn ene doelpuntje achterstand op John Kaldner van Reyabad in kunnen halen, die momenteel 46 doelpunten heeft gescoord (tegenover 45 van Sjors Wau).
Mvg,
Random Coach
Dit bericht zal ook als persbericht te vinden zijn bij mijn team via de onderstaande link:
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... ?tid=33350